عراق و ال جی و پژمان


این جام ال جی هم تموم شد و با تمام پیش بینی ها درست از اب در نیومد چون ما از امتیاز میزبانی استفاده نکردیم و سوم شدیم.
تو این مسابقات در هر سه خط واقعا مشکل داشتیم.از دفاع گرفته تا حمله.
دایی و مجیدی اصلا هماهنگ نبودن و بعضا می خواستن تکروی کنن.خط دفاعی هم که اصلا خوب نبود.حتی در بازی با کامرون که بردیم.باز هم اونا توی عمق ما خطر ساز بودن.
از همه اینها بگذریم.کاظمی و سپاهان ملی پوشانشون رو برای اردوی ایتالیا و بازی با تیمهای دسته سوم با خود برده بود تا در سوپر جام اسیایی موفق عمل کنه.ولی وقتی می بینم ارمناک وفا دار کنار گذاشته میشه و بصیرت در سن و سالی مشابه گل محمدی خداحافظی می کنه این فکر به ذهنم می رسه که سپاهان هم داره دچار مرض همیشگی تیمهای باشگاهی ما میشه که زود همه افتخارات رو می خوان بدون راهکاری درست.
این عراقیها هم واقعا تیم عجیببی هستن.درست که اونا در المان اردو داشتن ولی قبل از اون در زمینهای خاکی و روستاهایی تمرین می کردن که اب خوردن هم توش نبود.گذشته تیم ملی فوتبال عراق پر است از حماسه.مقدماتی جام جهانی ۹۴ یادتونه که نه ما رو بردن و کویت رو هم شکست دادن و از عربستان هم (که اون زمان بهترین بود)یک امتیاز گرفتن و کلی دردسر براشون درست کردن.همه اون تعصبها به خاطر جنگشون با ما کویت و عربستان بود.
ولی این بار اونا راحت بودن از اون نظر که بعد از شکست تنبیهی در کار نبود .
**********************پژمان نوری هم ذو بازی ملی انجام داد .دیدید شاهرخی چه حمایتی ازش کرد؟با اینکه نتونسته بود مطابق خواسته هاش عمل کنه.این یعنی روانشناسی.

مبارزه با دایی

امروز اجر لو خبر ضمنی پیوستن دایی به پاس رو داد . گر چه دایی با پولهای رایج فوتبال ما(با اینکه کم نیست)راضی نمیشه ولی اگر این انتقال صورت بگیره واقعا لیگ تحت تا ثیر قرار می گیره.مدتهاست دایی جز تمرینات تیم ملی
 مقابل ملی پوشای فعلی و قدیمی تیم ملی بازی نکرده.
بعد از بازیهای ملتهای اروپا در لبنان و حتی در پایان ناکامی جام جهانی کره و ژاپن تعدادی از بازیکنهای ملی پوش دایی رو به دخالت در ترکیب و مسائل دیگه محکوم کردن که دایی هم در این واکنش کلی گلایه از این و اون کرد و قضیه با گذشت زمان مرتفع شد و دایی در اروپا و .. دنبال پولهاش رفت و بازیکنای ایرانی هم موندند تا مطبوعاتی رو که هر روز اونا رو به خاطر شکستها سر زنش می کرد .تحمل کنند.

حالا که رضایی قرار در ایران باشه(خیلی سخت و بعید)و هاشمی نسب از امروز با استقلال قرار تمرین کنه و از اونجایی که گل محمدی جزو خائنین پروین در پرسپولیس تمرین می کنه.میشه انتظار داشت بر خورد تک تک اینها با دایی جالب و بعضی وقتها پر از کری باشه.
دایی این ۲ سال اخیر واقعا محک جدی نخورده و در رقابتهای چندان نفس گیری حاضر نشده(گرچه همیشه با تمرین بوده).پس این برخورد با مدافعان جدید و قدیم ایران به نفع همه است حتی خود دایی و کسانی که منتظر مبارزه با مرد سابق مونیخ و هرتابرلین هستن.

اینجا و اروپا

لیگهای اروپایی کجدار و مریض شروع شده.گذشته از فرانسه و المان بازیهای دوستانه هم در نقاط مختلف در حال برگزاری.ولی هیچ چیز مثل بازیهای لیگهای اروپایی نمیشه.ولی نه فرانسه و المان.
از بازیکنای سر شناس فرانسه فقط سیسه و یکی دو نفر موندن و لیگ المان هم که به خاطر مهدوی کیا و هاشمیان برام مهم چنگی به دل نمی زنه.
امسال لیگ اسپانیا دیدن داره با کلی حادثه دیدار رونالدو با رونالدینهو در دربی لالیگا یا شاید نیمکت نشینی احتمالی فیگو یا بکهام و بعد جنجالی که ممکن پیش بیاد.
این ایتالیایی ها امسال چندان انتقال جنجالی نداشتن.باور کنید این همه جار و جنحال در مورد انتقال ویری و استام و ... هیچ و پوچ بود و فقط به انتقال کافو به میلان انجامید.راستی این میلان ما هم چند روزه همش می بازه و داره در باد اون قهرمانی اروپایی حال می کنه.غافل از اینکه همه برای فصل جدید می جنگن.
*************************************
راستی شما هم شنیدین که ممکن اولف کرشتن با اخلاق با نیم ملیون دلار به جمع با اخلاقهای پرسپولیس اضافه شه؟این غمخوار هم واقعا توی ایجاد شوکهای ناگهانی استاد.
ولی به نظر میاد که با حضور امامی فر و میناوند و کاویانپور و احتمالا باقری(واقعا شایعه هست)او پیروز شده و انصاریان و رهبری فر و فنایی باید دنبا تیم باشن تا راه برگشت.گرچه در پرسپولیس هیچ چیز مشخص نیست و شاید پسر ۸ ماه من هم فردا تو این تیم فیکس بازی کنه.