مبارزه با دایی

امروز اجر لو خبر ضمنی پیوستن دایی به پاس رو داد . گر چه دایی با پولهای رایج فوتبال ما(با اینکه کم نیست)راضی نمیشه ولی اگر این انتقال صورت بگیره واقعا لیگ تحت تا ثیر قرار می گیره.مدتهاست دایی جز تمرینات تیم ملی
 مقابل ملی پوشای فعلی و قدیمی تیم ملی بازی نکرده.
بعد از بازیهای ملتهای اروپا در لبنان و حتی در پایان ناکامی جام جهانی کره و ژاپن تعدادی از بازیکنهای ملی پوش دایی رو به دخالت در ترکیب و مسائل دیگه محکوم کردن که دایی هم در این واکنش کلی گلایه از این و اون کرد و قضیه با گذشت زمان مرتفع شد و دایی در اروپا و .. دنبال پولهاش رفت و بازیکنای ایرانی هم موندند تا مطبوعاتی رو که هر روز اونا رو به خاطر شکستها سر زنش می کرد .تحمل کنند.

حالا که رضایی قرار در ایران باشه(خیلی سخت و بعید)و هاشمی نسب از امروز با استقلال قرار تمرین کنه و از اونجایی که گل محمدی جزو خائنین پروین در پرسپولیس تمرین می کنه.میشه انتظار داشت بر خورد تک تک اینها با دایی جالب و بعضی وقتها پر از کری باشه.
دایی این ۲ سال اخیر واقعا محک جدی نخورده و در رقابتهای چندان نفس گیری حاضر نشده(گرچه همیشه با تمرین بوده).پس این برخورد با مدافعان جدید و قدیم ایران به نفع همه است حتی خود دایی و کسانی که منتظر مبارزه با مرد سابق مونیخ و هرتابرلین هستن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد