وقتی همه خوابیم

شنبه یکی از 4 ماراتن ما برگزار می شود،مس حالا آن تیم با مهره های نا آشنا نیست آنها 4 سال است در لیگ برتر هستند و پول و پله هم دارند ، تا دلتان بخواهد بازیکن قهر کرده و کنار گذاشته ی پرسپولیس دارند، کلاه کج و خلیلی و سپهر حیدری و ... جوانان خوبی هم دارند دهنوی، حسن زاده و شجاع خلیل زاده. قاسم پور یاد آور بدترین شکست فصل است شکستی که بعد از سی سال در انزلی مفابل داماش خوردیم و جز با بازی بسته ی قاسم پور پس از گل نیمه ی اول شدنی نبود. نمی دانم فرهاد با همان ترکیب تکراری کار را شروع می کند یا فرصتی به با انگیزه ها مثل حیدری و معبودی و ... می دهد، مدهاست گل نزذه ایم و 6 گل در سه بازی گذشته خورده ایم. وعده ی پول آن هم از نوع ترکیبی فرمانداری و سازمان ورزش و جوانان در این روزها شاید بد نباشد ولی وقتی حساب کتاب می کنی می بینی به هر کس کمتر از 650 تومان می رسد و خبری از پولهای گردن کلفت نیست. با برد شنبه می توان مقابل سایپا هم با روحیه کار کرد آنها دو بازی اخیر خانگی به تراکتور و راه آهن را واگذار کرده اند و البته سپاسی را گلباران. شاهین با استقلال و سپاهان بازی دارد و باخت احتمالی اش به استقلال و برد ما مقابل مس فاصله را 6 امتیازی می کند. راه آهن هم با تراکتور و شاهین بازی دارد ، شاید اولین بار است که برد تراکتور را آرزو می کنم . به امید برد در مقابل مس و اینکه اختبارمان دست خودمان باشد چون در فوتبال کثیف امروز برد پر گل مس در هفته ی بعد مقابل هم نام سرچشمه ای دور از ذهن نیست. می ترسم در همین چند روز وقتی همه خوابیم کل تیمها تجهیز شوند و  ما بمانیم و بی صاحبی و بی پولی و...

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://harfhayebarankhorde.blogfa.com

برادر من چرا داغ دل تازه میکنی؟!

حق بازیکنارو بهشون بدن جایزه پیشکش!

وای من تاساعت ۵کلاس دارم فکر کنم باید از کلاس تا خونه رو بدو ام!

ابوئه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://varidari.blogfa.com

من دل خوشی از ملوان شما ندارم. دلیلش برای شمایی که می‌دونید من پرسپولیسی‌ام مشخصه؛ ملوان تو این چندساله، حتی توی آزادی هم بدجور ما رو اذیت کرده؛ اما بااین‌حال شدیدا دوست دارم ملوان توی لیگ بمونه. شاهین هم دوست دارم، هرچند مشکلات مالی و مدیریتی این فصلش حتی اعصاب مای غیرطرفدارش رو هم خرد کرده. دوست دارم شهرداری تبریز یکی دیگه از تیم‌های سقوطکننده باشه و تیم سوم؛ شاید راه‌آهن!

نگین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://harfhayebarankhorde.blogfa.com

سلام.

برای اولین بار وبم با یه دل نوشته ی ملوانی به روزه.

خوشحال میشم بیاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد