استقلال مظلومی و ملوان من

 

تعارف را باید کنار گذاشت درست که ما در بازی با داماش باز هم گلی نخوردیم و گلهای خورده ی نیم فصل را در همان 2 گل نگهداشتیم ولی دفاع ما در بازی قبلی( با داماش) اصلا خوب نبود، حداقل دو بار در داخل محوطه بازیکنهای آزاد داماش فرصت شوتزتی پیدا کردند و خطر ساز شدند. عملکرد آهی و سالارزاده در مهار غلامی و توپ نرسیدن به چاوشی قابل ستایش است ولی توپهایی که از کناره ها ارسال شد خطر ناک بود و کسی برای دفع انها انگار توجیه نشده بود. به هر حال آن بازی تمام شده و بازی استقلال پیش رو است. فردا استقلال مظلومی که مدتهاست هافبک وسطهای خود را به همراه ندارد به مصاف ما می آید، نبود تیموریان، جباری و رحمتی باعث شده زندی و حسینی و یوسفی در بازیهای اخیر استقلال به میدان آمده اند و مثمر ثمر هم شده اند. برهانی و میداودی افت قابل توجهی کرده اند و با قاطعیت می توان گفت شریفات موقعیت ساز تر و گلزن تر از او نفر دیگر بوده با اینکه هیچوقت نمی توان بازیکنان استقلال را نا دیده گرفت.

فردا با بودن مسلمان می توان از تغذیه شدن پویا و جلال اطمینان داریم و گلزنی با کمی دقت و همدلی دور از دست نیست، خیلی دلم می خواهد حیدری به عنوان یکی از مهاجمین به بازی گرفته شود چون جنگنده تر از همه آنهاست و قدرت بدنی مناسبی در تقابل با امیر آبادی و حمودی دارد. ولی امیدوارم بازی روی زمین باقی بماند چون با وجود عمران زاده و منتظری ضربه ی سر زدن محال به نظر می رسد. به امید برد و البته امتیاز از آزادی.

نظرات 3 + ارسال نظر
ابی ها سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

3 تا براتون داریم اقا رشتی

حمودی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

به نظرم ملوان تیم بدی نیست ولی در حد لیگ شمال کشور بهتره برای ماندن بجنگید و ادعای برد مقابل استقلال رو نکنید.

رشتی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ق.ظ

شما دوستان آبای همیشه در بوق و کرنا می کردید که رشتی ها بازیکن بومی ندارند و ..... ولی از ۹ بازیکن ما که در مقابل ملوان بازی کردند و خیلی هم برتر بودند بومی بودند و تیم ما از بومی ترین تیمهای ایران است حتی همون اون یکی تیم اون یکی شهر شما نفت هم علی رقم اون همه ادعا مثل برزیل بودن و مهد فوتبال ایران و.... به جز چند بازیکن ذخیره نشین بومی بازیکن بومی چندانی ندارد و دیگر تیم خوزستانی هم این همه بازیکن بومی داماش رو ندارند.و سایر تیم ها هم اصلا بازیکن بومی چندانی ندارند (سپاهان - مس صبا و...) پس رشت یکی بومی ترین تیم های تاریخ لیگ برتر رو دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد