لیگ ارزوها

معمولا عادت ندارم مطالب رو نزدیک به هم بنویسم چون نه اونقدر اطلاعاتم جامع که بتونم هر روز وبلاگم رو بروز کنم و نه وقت و فرصتش رو هم دارم.تازه لیگ هم که تعطیل به بهانه ای برای انتقاد از ابی و قرمز ندارم.ولی لیگ یک همیشه در این فصل دایر بوده شاید برای اینکه هیچکس بهش اهمیت نمی ده و در شرایط عزا و عروسی و گرما و سرما و ... برگزارش می کنن تا بلاخره چهار تیم خوش شانس صعود کننده مشخص بشن.اولین روز لیگ یک وقتی ملوان من با صبا باتری در تهران به تساوی دو بر دو رسید خیلی ناراحت شدم و از این تساوی گله مند بودم ولی وقتی دیدم که صبا باتری با اقتدار و بدون شکست در صدر قرار گرفت.فهمیدم ملوان من کار کمی انجام نداده.البته برام جالبه که چرا همیشه بازیهای صبا باتری در داوری دچار مشکل میشه بعد از کشمکش بازی با نفت و اون قضاوت بو دار بازی مس هم به شکل عجیبی به جنجال کشیده شد که مهدوی مدیر عامل مس هم داور(محسن جنگی )رو مورد لطف قرار داد که با بر کناری و جریمه و توبیخ و محرومیت چند مدیر و رئیس و سرپرست و ...این جنجال هم به پایان رسید.ولی امروز روز دیگه ای بود صبا باتری که در باد اختلاف 5 امتیازی با تیم دوم جدول خوابیده بود با دو گل به برق باخت و اختلافش با ملوان(که نیرو محرکه رو برد)به دو امتیاز رسید.از بین تیمهایی که در لیگ یک هستند بعضیهاشون واقعا قابل احترامند تراکتور و ماشین سازی و برق و راه اهن و نفت در کنار ملوان من سالهاست که در عرصه فوتبال ما حضور دارند ولی تیمی مثل صبا باتری با خرید زرینچه و رافت و صفر خواه و ... دارند جا پای جای کشاورز و بانک تجارت و بهمن می گذارند که بعد از چند سال حضور در فوتبال ما بالاخره منحل شدند و رفتند.بعد از باخت به ماشین سازی بعد از تورنمنت هند(که واقعا ملوان رو خسته کرد)این سومین برد ملوان بطور پی در پی هست.امیدوارم استمرار پیدا کنه تا بتونم بازم تو لیگ برتر ملوانم رو ببینم.

بالاخره صعود کردیم.بالاخره تونستیم از پس حریفای مقدماتی بر بیایم.ولی به نظر شما این تیم با تیم شاهرخی خیلی فرق کرده؟اگر مهدوی کیا با اون سانترهای دقیق نبود اونوقت جواب کادر فنی تیم در مورد برد با یک پنالتی چی بود؟بعد از بازی با اردن که با 4 گل حریف رو شکست دادیم همه از برد ایران با کارهای انفرادی خبر دادند.در این بازی تاکتیک ما چی بود شوت یا سانتر یا توپهای عمقی.من که چیزی نفهمیدم .ما صعود کردیم ولی نفرات ملی پوش همیشه قابل تغییر هستن.راستی مگه تیم ملی دفاع راست نداشت که کعبی اونجا بازی کرد؟نوید کیا پستش سمت چپ هافبکها بوده تا به حال؟

فعلا کافیه خیلی خوابم میاد

یک و یک

برای ما فوتبالیها لحظات بی فوتبال هم وجود داره ما هم در این تعطیلات اجباری لیگ استراحتی می کنیم.همه رفتن استراحت.

امروز اینجا برف اومد برفی سنگین و ناگهانی برفی که بالاخره میشه گفت اولین برف امسال بود.حالا که لیگ برتر تعطیل شده باید از لیگ یک هم غافل نشد.راستش اونقدر که دغدغه لیگ یک رو دارم به لیگ برتر کمتر اهمیت می دم.اینجا همه چیز هست تیمهای تازه به دوران رسیده تیمهایی که وقتی مدیرشون یک داور رو می زنه تازه اعتراض می کنن که چرا محروم و تنبیه می شیم.تیمهایی که بازیکنای بومیشون اصلا بازی نمی کنن و تماشاگراشون برای 11 غریبه هورا می کشن.از این نوع حمایت متنفرم مگه میشه یک تیم از جای دیگه بیاد و من حمایتش کنم.صبا باتری تا الان جلوی همه محکم وایساده ولی فقط ملوان من تونسته تو تهران متوقفش کنه.ملوان من الان دوم و تا پایان نیم فصل شاید بتونه

وضعش رو بهتر از این هم بکنه راستش امروز با یککی از اقوام(که طرفدار پر و پا قرص شهاب زنجان هست)کلی کری خوندم.اخه شما بگین تیمی که دو ساله شکل گرفته و فقط با پول تونسته چند تا بازیکن قدیمی رو از تهران و ... دور هم جمع کنه می تونه با ملوان ریشه دار من مقایسه بشه؟امسال ملوان کمی از حاشیه ها فاصله گرفته.برد 2_. مقابل هما در تهران نشون داد که ملوان می تونه خارج از خونه هم موفق باشه.این روزا واقعا انتظارم از ملوان بالا رفته حالا که بقول خودشون خائن ها رفتن دیگه بها نه ای برای عدم صعود ندارن.امیدوارم سال بعد در لیگ برتر مقتدرانه حضور داشته باشیم.

پلی افهای یورو 2004 واقعا اوج حساسیت یک فوتبال ترکیه بدون الپای در لتونی بازی سختی داره که فکر کنم اخرش ترکها بتونن صعود کنن.ولز هیچ چیز کم نداره فقط شاید سرمایی که اینتر و ارسنال رو از کار انداخت یقه ولز و گیگز رو بگیره.وان نیستلروی هم با اون همه دعوا و جار و جنجال بالاخره دعوت شد تا مقابل اسکاتلندیهای قرار بگیره که دل به ارایش فوگس بستن.راستی بازی دوستانه المان و فرانسه هم جالبه مخصوصا تقابل بالاک با زیدان.