یا برد یا ....

تمام تلاش فداسیون برای رسیدن به اولین برد بعد از دو شکست مقابل حریفان قوی شرق اسیا هم به شکست انجامید.مقدونیه با یک تیم نیم بند در تهران ما رو برد تا نه تنها در نفرات بلکه در مورد تغییر کادر فنی جدی تر فکر کنیم.اون روز خوندم که سعید معدنی سخت از برانکو انتقاد کرده و گفته با این نتایج اخیر در 3 بازی جام جهانی می بازیم.÷س بهتره سکان هدایت تیم ملی در دست یک ایرانی باشه .نمی دونم کی ولی فکر می کنم یک مدیر خوب که از امسال دایی و گل محمدی ترسی به دل راه نده و جلوی بی انظباطی رو بگیره موفق میشه.برانکو خیلی گفت که در تیم ملی نظر نهایی رو او میده ولی همه می دونن که از زمان بلاز تا حالا دایی خیلی ها از تیم ملی کنار گذاشته.بعد از هاشمی نسب و رهبری فر حالا ایمان مبعلی کنار گذاشته شد.فقط به خاطر در گیری لفظی با دایی در بازی فولاد و صبا.نمی خوام وقتم رو با  برانکو و دایی و تیم ملی بگیرم چون جیب اونا لبریز و دنیای صد سال بعدشون رو هم بستن ولی من ....

 

ملوان سه شنبه با قرمزهای تهران بازی ذلره.وضع اونا مساعد نیست و در جدول از ما کمتر امتیاز دارن ولی همه می دونن اونا کلی مهره دارن که می تونن به شکل انفرادی نتیجه رو تغییر بدن.در بازی با استقلال سمت راست اونا خوب کار کرد اولادی که ذاتا یک مهاجم سمت راست بازی کرد و به کمک رضایی تقریبا نیکبخت رو از مار انداختن.

سال قبل ما اونا رو بردیم خوب هم بردیم ولی از اشتباهات رهبری فر هم نباید بگذریم.درسته مهاجمای اونا چندان خوب عمل نکردن و علیزاده هم اکثر گلهاشون رو زده ولی دفاع ما بدترین دفاع لیگ بوده و بیشترین شکست رو تا امروز متحمل شده.نمی دونم چی میشه ولی بردن اونا در تهران رو چند بار رقم زدیم.این بار هم هر چیزی ممکنه سلطان برای موندن به این برد نیاز داره مثل نصرت خان که اگه ببازه ....

 

حرص روزانه

از اون روزی که ایراندوست (بعد از بازی فصل قبل با استقلال)گفت سال بعد هیچ مهره جدیدی نمی گیریم و با بازیکنان امیدمون به لیگ بعدی می ریم.این روزهای سخت رو می دیدم.دیروز وقتی شنیدم 4 گل از سای÷ا خوردیم دنیا رو سرم خراب شد.واقعا یادم نمیاد کی اینطور باختیم.یعنی اصلا به یاد نمیارم ملوان در یک بازی رسمی داخلی 4 گل از میهمانش خورده باشه.(در بازی تذارکاتی با تیم ملی در سال 62 یا 63 با 4 گل به تیم ملی باختیم).ملوان امسال حسینی و شیرزاد و اشجاری و جمشیدیان و حسنی صفت و ... رو از دست داده و ÷ر کردن جای اونا با بازیکنایی که در لیگ امیدها قهرمان شدن اصلا جالب نیست.(همه می دونیم که تیمهای تهرانی اون بازیها رو تحریم کردن و ما از سد امید تیمهای اصفهانی و شیرازی و ... گذشتیم و اول شدیم).بردن برق و زردهای اصفهان و استقلال شفیع زاده در انزلی و ابومسلم در مشهد قابل تقدیر .ولی باختها رو کی جواب می ده.هر جا باختیم گفتن تیم جوونه و باید به این تیم کمک کرد و وقتی میبردیم می گفتن تیم ما جوونه ولی کم کم خودشو می شناسه و ....ما لیگ قبل 5 گل به نارنجی های کرجی زدیم ولی امسال در انزلی 4 گل از اونا خوردیم.نمی دونم چی می خواد بشه از سقوط نگران نیستم چون برق و شموشک و فجر و ابومسلم هستن.تازه وضع راه اهن و قندی و تیم ÷روین هم بهتر از ما نیست.ولی ملوان سال قبل هممون رو بع بالای جدول برای این فصل امیدوار کرد ولی خوردن 18 گل در 9 بازی سر اکندگی محض و بس.

دیروز دوستی می گفت قنذی هم 5 گل از دوب اهن و کربکندی خورد ولی من گفتم قنذی کجا و ما کجا اونا تازه به لیگ اومدن (با هزار تا حرف و حدیث)ولی ما قدمتمون از کارخانه کابلهای قندی هم بیشتر.

الان برای یار گیری و گزینش و ... دیر ولی میشد با خلی از بازیکنای بومی و حتی غیر بومی مذاکره کرد ولی ما باز هم به فکر جوانگرایی بود.چیزی که هیچ جای دنیا افتخار نیست و فقط و فقط یک لقب دهن ÷ر کنه که فقط عادل فردوسی و مجری ها ازش نون می خورن وگرنه حرص و جوشش مال ماست و بس.فولاد با تمام جوانانش الان رامشگر و اولروم و ... خریده ولی ما فکر می کنیم تمام جوانان ما می تونن معجزه کنن.هفته بعد با قرمزهای تهران بازی داریم که خیلی سخت اگه از استقلال ببازن برای ما بهتره گر چه استقلال هم با خوش شانسی از سای÷ا 5 تا نخورد.