مازیار قایقران

 

از بازی داماش و پرسپولیس چند روزی گذشته و بحث در مورد نحوه ی محرومیت دو تیم کماکان ادامه دارد، در ایم میان عده ای قلم به دست و در عین حال سو استفاده گر که فقط به دنبال موضوعی برای پر کردن روزنامه های زرد خود و بلاگها و سایتهای جهت دار خود هستند به حمله به مازیار پرداختند. 

داستان از ترک صفوف تیمها توسط مازیار شروع می شود و به خطای منجر به اخراج روی مهدوی ختم می شود. 

عده ای لقب مازیار قایقران را سبک نمودن سیروس می دانند و عده ای مازیار را نسخه ی جعلی و "تاناکورای" سیروس. بازی رفت با رکیک ترین الفاظ از سوی رشتی ها پایان یافت و  همه ی آقایانی که امروز سینه چاک اخلاق و جوانمردی شده اند گویی از خواب 3 4 ماه بیدار شده اند، از سیروس چه می دانند که خاطرات او را به ما یادآوری می کنند و اصل و فرع آن را تشخیص می دهد. یادم می آید سیروس بارها بواسطه ی رفتار برخی هم تیمی هایش با خود و افتخاری، مجبور به ایجاد تنش شده بود، سر کردن با محرمی و کرمانی مقدم و عربشاهی و ... آسان نبود. روزی که در فینال حذفی با استقلال که 6 ملی پوش داشت تقابل داشتیم سیروس در مقابل عابدزاده که در اوج دوره ی فنی و شخصیتی قرار داشت ، دست برکمر بدون دور خیز و خیره در چشم او پنالتیش را گل کرد تا جواب فحاشی توهین استقلالی ها را داده باشد.  

 

با تمام نوشته های فوق خیلی دلم می خواهد پروژه ی بازگشت انزلی چی های لیگ به ملوان کلید بخورد، همین پرسپولیسی که پژمان در همه ی پستها برایشان بازی کرد او را از دست دادند و امروز برای بازگرداندن او هر کسی را که بگویی واسطه کرده اند ولی نوری تصمیم خود را برای خداحافظی در ملوان گرفته و ... در مورد مازیار هم این فرایند امیدوارم پدید آید و با ملوان دروازه  ی رقبای چشم تنگ را باز کند، گرچه با انتقادهای فنی که به مازیار وارد است، موافقم که امیدوارم رفع شود و مازیار سر حال را تحویل بگیریم. 

 

بازی با سپاسی و گرفتن حداقل امتیاز از نان شب واجب تر است ولی ملوان فعلی ما جز سپاسی رقبای گردن کلفت تری دارد که از درون در حال خرد کردن او هستند.

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
اسماعیل راد شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.malavani.net

سلام سعید جان
کم پیدایی؟ تو بحث های تالار گفتمان هم شرکت کن

راستی بخش کامنت های خبرها رو هم درستش کردیم .

منتظرت هستیم.

اسماعیل راد یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.malavani.net

سلام سعید جان

آبای در حال طراحی یک بخش جدید به نام مشخصات بازیکنان ملوان هستیم

قراره تو این بخش مختصری از زندگی ورزشی بازیکنان ملوان قرار بگیره.

تا الان حدود 7 بازیکن رو کامل کردیم ، در مورد محمد همرنگ و محمد رستمی می خواستم یه اطلاعات مختصری برام بفرستی، در مورد اینکه از کجا شروع کردن و چند سال سابقه بازی در ملوان دارن و تو کدوم تیمها بازی کردن مختصر در حد 6 یا 7 خط که بتونیم آرشیو رو کامل کنیم، در مورد بقیه بازیکنان هم بین مدیران تقسیم کردم هر کدوم چندتا از بازیکنا رو انجام میدن.ممنون میشم اگه کمک کنی.

نگین چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://harfhayebarankhorde.blogfa.com

سلام.

من که از کار مازیار خیلی خوشم اومد

به امید برد ملوان مقابل مس.واقعا اگه خدایی نکرده.زبونم لال...

ملوان کشتی عشق است/یارب تو ناخدایش باش

نگین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://harfhayebarankhorde.blogfa.com

سلام.چیه براتون عجیب بود که یه دختر اینجوری نظر بده؟

بالاخره ملوان عشق همه ی انزلی چیاست

انشاالله که شنبه عروسیه!

ممنون که اومدین وبم

فعلا

نفس یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

مازیار عزیز نفس نفس عروسیت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد