اینجا و اروپا

لیگهای اروپایی کجدار و مریض شروع شده.گذشته از فرانسه و المان بازیهای دوستانه هم در نقاط مختلف در حال برگزاری.ولی هیچ چیز مثل بازیهای لیگهای اروپایی نمیشه.ولی نه فرانسه و المان.
از بازیکنای سر شناس فرانسه فقط سیسه و یکی دو نفر موندن و لیگ المان هم که به خاطر مهدوی کیا و هاشمیان برام مهم چنگی به دل نمی زنه.
امسال لیگ اسپانیا دیدن داره با کلی حادثه دیدار رونالدو با رونالدینهو در دربی لالیگا یا شاید نیمکت نشینی احتمالی فیگو یا بکهام و بعد جنجالی که ممکن پیش بیاد.
این ایتالیایی ها امسال چندان انتقال جنجالی نداشتن.باور کنید این همه جار و جنحال در مورد انتقال ویری و استام و ... هیچ و پوچ بود و فقط به انتقال کافو به میلان انجامید.راستی این میلان ما هم چند روزه همش می بازه و داره در باد اون قهرمانی اروپایی حال می کنه.غافل از اینکه همه برای فصل جدید می جنگن.
*************************************
راستی شما هم شنیدین که ممکن اولف کرشتن با اخلاق با نیم ملیون دلار به جمع با اخلاقهای پرسپولیس اضافه شه؟این غمخوار هم واقعا توی ایجاد شوکهای ناگهانی استاد.
ولی به نظر میاد که با حضور امامی فر و میناوند و کاویانپور و احتمالا باقری(واقعا شایعه هست)او پیروز شده و انصاریان و رهبری فر و فنایی باید دنبا تیم باشن تا راه برگشت.گرچه در پرسپولیس هیچ چیز مشخص نیست و شاید پسر ۸ ماه من هم فردا تو این تیم فیکس بازی کنه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد