بعد از باخت

اینجا همیشه یک وبلاگ ورزشی و فوتبالی و ملوانی بوده و هست.اینقدر ناراحتم که حد نداره.ملوان به استقلال باخت.باخت ملوان رو حدس می زدم ولی نه با این وضع .ملوان چند هفته قبل از پرسپولیس هم باخت ولی ناراحت نبودم چون پرسپولیس نصف بازی در زمینش حبس بود و چند بار تیر و خط و ... به کمکش اومدن و....

نمی دونم هر جور فکر می کنم .نمی تونم این بازی رو عادی تصور کنم.15 دقیقه اول چقدر سر در گم و مثل تیمهای محلی بازی کردیم.خیلی از بازیکنها اصلا خوب نبودن.علی قربانی اصلا اون جنگندگی رو نداشت و تکلی نزد و ....واقعا اگر شیراب شدن استقلال نبود و تا دقیقه 35(قبل از گل ملوان)حمله می کردن معلوم نبود چه میشد.گرچه ما هم در 5 دقیقه اول دو شوت و تک به تک داشتیم که به هدر رفت.

اگر بازی وت یک تموم می شد زبانم دراز بود ولی گل به خودی و ....سید جلال رو همیشه جسور و یاغی و پرخاشگر دیده بودم.ادعا می کردم باید به جای صادقی در تیم ب بازی می کرد .میگفتم اگه به خط هافبک بیاد باقری رو تو جیبش می زاره ولی امروز سید جلال بارها از عنایتی دریبل خورد و سرانجام هم.یادم میاد سال 75 فداکار با محرمی اونجنان برخورد روانی کرد که تا اخر بازیها تواناییهاش نصف شد .(محرمی)

 

شاید خیلی فاشیستی فکر می کنم و زیاد دو اتشه ای می نویسم.ولی ملوان امروز دلم رو شکست.باعث شد از کسایی حرف بخورم که نه تنها ملوان رو نمیشناسن بلکه با فوتبال و توپش بیگانه اند.

 

شاید تقصیر ما باشه یادمه 3 سال پیش میر طرقی رو هم بزرگ کردیم و اخر مقابلمون وایساد و ....

 

این همه که انتقاد کردم کمی هم تعریف کنیم.هر چه بازی گذشت ما هم به بازی سوار شدیم اگر ضربه گیاهی گل میشد اونوقت ورق بر می گشت.ضربه سر جمشیدیان و ....شیرزاد عالی بود خاوندی هم عالی بود نفهمیدم چرا تعویض شد چون داشت خوب بازی می کرد.به هر حال امیدوارم فولاد اول شه و داغ قهرمانی به دل تهرانی های پر مدعا بمونه.

 

ایراندوست رو هر بار که نشون داده شد ته لبخندی به لب داشت و بر عکس قلعه نوعی که خیلی حرص و جوش می خورد بی تفاوت تر بود.شاید نصرت خان هم به هفتمی و هشتمی راضیه ولی ما تا رده جهارم هم بالا اومدیم بازی با صبا و برق(در شیراز و انزلی)شموشک(در انزلی)پرسپولیس(در انزلی)بد امتیاز دادیم و هر کدوم از طرف مربیان توجیه شد و بس.امیدوارم این فصل زودتر تموم شه.

مثلا قرار بود تا امتحانم چیزی ننویسم ولی باخت امروز همه چیز رو عوض کرد .