ادعا

این داستان پرسپولیس و جنگ مدیریتی اون با اینکه داره به جاهای باریک می رسه داره کفر م رو در میاره این همه بازیکن طلبکار جمع شدن و اعتلاف ضد غمخوار تشکیل دادن که مثلا اون رو کنار بزارن.جالب اینه که همه فدراسیون و حتی کمیته انظباطی فدراسیون هم تهدید کرده که در صورت ادامه دو دستگی رای به محرومیت طغیانگرها می ده.
راستش وقتی که عابدینی با زم و .. در گیر بود و کلی حرفای گنده گنده بر علیه هم می زنند اخرش ختم به خیر شد چه حالا که غمخوار از پروین به عنوان اسکلت اصلی پرسپولیس یاد کرده.

وقتی دلبوسکه با اون همه افتخار و محبوبیت از مادرید اخراج شد تنها رائول به نمایندگی از بازیکنان یک مصاحبه انتقادی انجام داد و بس.حالا ۱۳ نفر یک طرف موندن و ۹ نفر یکطرف که مثلا جلوی هم بایستن.
وقتی می بینم بازیکنان ملوان یک فصل با هزار تهمت و حرفهای اونچنانی بازی کردن و لب از لب باز نکردن.واقعا دلم می سوزه که چرا ما تو لیگ ابقا نشدیم.
این جار و جنجال پرسپولیس از بی غمی زیاد .گرچه قول و قرارهای غمخوار هم دیگه کشک شده.

شکست

اسامی تیم ملی اعلام شد و به قول یکی از مطبوعات همه هستند تا دل کسی نشکنه.در این اسامی نام دو استقلالی دیده میشه که در این بین امکان خط خوردن اکبری از این لیست به خاطر حضور هافبکهای جوانتر قابل پیش بینی هست.از پرسپولیس با وجود دفهعهای بسیار جوانتر و سر حال تر پیروانی و گل محمدی که در مرز ۳۵ سالگی هستند دعوت شده اند.گل محمدی در طول فصل(جز چند دیدار جام حذفی و بازی در مقابل استقلال در تبریز) چهره ای متعادل و کم اشتباه داشته ولی پیروانی بارها و بارها چه در لیگ و چه در جام اسیایی کند و قابل نفوذ نشان داد.در بین هافبکها انتخاب اصلح تر صورت گرفت و نکو نام و نوری و ... با در نظر گرفتن سوابق لیگ لایق این انتخاب بودند.


معمولا در اروپا رسم است که بازیکنی که در تیمش ذخیره است باید انقدر تلاش کند تا به ترکیب اصلی باشگاهش دست یابد.الان رحمان رضایی و حتی علی دایی مدتهاست در تیمهاشون کاملا بازی نمی کنن و حتی دایی به خاطر عدم براورد خواسته های شباب کنار گذاشته شده و حالا در به در دنبال تیم اروپایی است.دایی با چند رکورد باشگاهی و ملی در فوتبال جهان فاصله داره و فکر می کنم علت اصرارش برای ادامه بازی همین باشد.
به هر حال تیم ما کلی نفرات تیم امید رو داراست و همین می تونه نوید دهنده ما برای سالهای سال باشه.اگر دخالتها اجازه بده.
راستش به نظرم میاد که فدراسیون تعدادی از نفرات رو به این لیست دیکته کرده چون شاهرخی روی تعدادی از این بازیکنان اصلا در اردوهای قبل نظری نداشته و حالا با یک دعوت کلی جای سوال پیش میاد که:((این نفرات در ۴ بازی اخر لیگ پسند شدند؟))
می ترسم همین بلایی که در لبنان سرمون امد اینجا هم بیاد البته جام ال جی چندان مهم نیست.ولی رد پای هیئت مدیره پرسپولیس(دادکان)را در این انتخاب می بینم.که قصد داره فعلا دل همه رو بدست بیاره تا از فشارات جانبی اخیر فرار کنه.

ستاره ها

بالاخره فلورنتینو پرس رسما گفت که احتیاجی به رونالدینهو ندارد.رونالدینهو پسر محجوب پاریسیها (که در جام کنفدراسیونها یکتنه می خواست برزیل رو بالا بیاره)گرچه صحبتهای مقدماتی رو با منچستریها انجام داده بود ولی به هوای بازی در پر ستاره تیم جهان کمی این انتقال و امضای اون رو به تعویق انداخت.


او هنوز هم مشتریان زیادی دارد مثلا چلسی با کادر مدیریتی جدید سخت دنبال اوست یا اینتر که سخت از نداشتن یک هافبک طراح رنج می برد.
رئالیها از خرید ستاره ها و ایجاد کلی حاشیه در تیمشان خسته اند.ولی به نظر میاد همین ستاره های تابناک روزی(در فصل اینده)روبروی کادر فنی قرار گیرند.که ئیروس مربی سابق منچستر قطعا اعتقاد زیادی به شاگرد سابقش بکهام دارد و رقیب جدی او فیگو هم شدیدا حق خود می داند که در این پست بازی کند.
این کنشها همیشه با رئال بوده از خروج انریکه از این تیم و انتقال او به بارسا تا فروش ساویولا ژرمی و حالا هم مورینتس.به این جمع نیمکت نشینی مکمنمن را هم اضافه میکنیم تا منتظر رئال پر ستاره در ابتدای فصل ۲۰۰۲ ۲۰۰۳ باشیم.واقعا به بازی گرفتن این همه ستاره کار هر کسی نیست.