عراق و ال جی و پژمان


این جام ال جی هم تموم شد و با تمام پیش بینی ها درست از اب در نیومد چون ما از امتیاز میزبانی استفاده نکردیم و سوم شدیم.
تو این مسابقات در هر سه خط واقعا مشکل داشتیم.از دفاع گرفته تا حمله.
دایی و مجیدی اصلا هماهنگ نبودن و بعضا می خواستن تکروی کنن.خط دفاعی هم که اصلا خوب نبود.حتی در بازی با کامرون که بردیم.باز هم اونا توی عمق ما خطر ساز بودن.
از همه اینها بگذریم.کاظمی و سپاهان ملی پوشانشون رو برای اردوی ایتالیا و بازی با تیمهای دسته سوم با خود برده بود تا در سوپر جام اسیایی موفق عمل کنه.ولی وقتی می بینم ارمناک وفا دار کنار گذاشته میشه و بصیرت در سن و سالی مشابه گل محمدی خداحافظی می کنه این فکر به ذهنم می رسه که سپاهان هم داره دچار مرض همیشگی تیمهای باشگاهی ما میشه که زود همه افتخارات رو می خوان بدون راهکاری درست.
این عراقیها هم واقعا تیم عجیببی هستن.درست که اونا در المان اردو داشتن ولی قبل از اون در زمینهای خاکی و روستاهایی تمرین می کردن که اب خوردن هم توش نبود.گذشته تیم ملی فوتبال عراق پر است از حماسه.مقدماتی جام جهانی ۹۴ یادتونه که نه ما رو بردن و کویت رو هم شکست دادن و از عربستان هم (که اون زمان بهترین بود)یک امتیاز گرفتن و کلی دردسر براشون درست کردن.همه اون تعصبها به خاطر جنگشون با ما کویت و عربستان بود.
ولی این بار اونا راحت بودن از اون نظر که بعد از شکست تنبیهی در کار نبود .
**********************پژمان نوری هم ذو بازی ملی انجام داد .دیدید شاهرخی چه حمایتی ازش کرد؟با اینکه نتونسته بود مطابق خواسته هاش عمل کنه.این یعنی روانشناسی.