میهمان قعر نشین ها

مساوی به تیمی که 3 هفته است به هیچ حریفی نه نگفته واقعا هنر می خواست، سپاسی تیم صدر جدول را می برد و ما به تیمی با کلی حاشیه و اولتیماتوم  امتیاز می دهیم،  بازی با میدانداری ملوان آغاز شد که قابل پیشبینی بود چند موقعین نصفه و نیمه و خود خواهی پویا در پاس دادن بهترین ها را بر باد داد و توپی که به تیر ما خورد و... 

در نیمه ی دوم هم روال همان بود خطای مسلم نوری روی پویا باز هم از دید داوری که هفته ی قبل بزرگترین اشتباه هفته را مرتکب شده بود پنهان ماند، این 3 امتیاز خیلی لازم بود و می شد تا دو پله صعود داشت، مهران جعفری مدتهاست در فرم بازی نیست و موقعیتی که از دست داده شد نتیجه ی همین نیمکت نشینی هاست. 

چشمم از بازی مقابل ذوب آهن آب نمی خورد آنها با این برد مقابل فولاد احیا شده اند و مدتهاست به یاد ندارم در اصفهان نتیجه گرفته باشیم.

التیام غمها

 

روزی که با 4 گل مس سرچشمه را در یک بازی یکطرفه شکست دادیم هیچکس فکرش را نمی کرد ما در پایان نیم فصل همسایه ی همین مس با اختلاف 2-3 امتیاز باشیم، ما نیم فصل سختی را پشت سر  گذاشتیم باخت تاریخی ه داماش و به فاصله ی چند روز باخت و حذف از جام حذفی توسط تیمی لیگ یکی و پر از مشکل و حاشیه، مشکلات باعث شد تماشاگران کمتر از 2000 نفر شوند و تیم بی انگیزه و بی روحیه تر از همیشه کار کند، بی پولی کمر تیم را خم کرده بود و تعطیلات نیم فصل فرصتی برای احیای تیم البته بدون پول بود، با دو برد متوالی به شکل موقت از مهلکه ی سقوط فرار کردیم و با برد فردا می توانیم به خیلی ها ثابت کنیم ملوان  هنوز قوی سپید گذشته است که اصالت دارد و مثل تازه به دوران رسیده های پولدار نیست که بازیکنانش در نیم فصل به عشق پرسپولیسی شدن به هر در و التماسی بزنند و مصاحبه جدایی و خداحافظی سر دهند و وقتی با نع بزرگ دنیزلی مواجه شوند، همه چیز را تکذیب کنند. 

شرفی و مس با وجود نتایج مفتضحانه ، هر از گاهی کارهای بزرگی کرده اند متوقف کردن تراکتور و پرسپولیس از آن جمله است.امیدوارم ما جزو خاطره ی خوب کرمانی ها نباشیم.  

زندگی خیلی سخت شده و گرانی و بی پولی و ... همه را نگران کرده دل خوشی ما هم ملوان است که بخشی از این نگرانی را الیام می دهد. 

 

 

دومین برد پیاپی با کاپیتانی بابک، بابک نسبت به اواسط و اواخر نیم فصل مخصوصا بازی با داماش بهتر و کم اشتباه تر شده گرچه از با تجربه ترین بازیکن فعلی ملوان انتظاری بیش از این می رود.  

   

 

 

 

ترکیبی متفاوت از بازی استقلال ، نشان از تحلیل نسبت به راه آهن داشت گرچه دغاغله در این بازی چندان در موقعیت گلزنی قرار نگرفت و حیدری در اواخر بازی با آمدنش قدرت حفظ توپ تیم را بالا برد. 

 

 

 

جلال گل 3 امتیازی ما را زد و مسلمان مثل همیشه خوب بود و پاس منجر به پنالتی را به پویا داد . 

 

 

 

پنالتی حساسی که جلال آن را گل کرد گرچه خیلی ها اعتقاد به اخراج کعبی داشتند که البته در نود تایید نشد. 

 

 

 

مهار راه آهن در این بازی مخصوصا پس از گل خورده اصلا پیچیده نبود، عبدی و عالیشاه از چپ و راست توپ را روی دروازه می ریختند، آهی در این دقایق عالی و بی نقص مقابل عباسفرد و دیرتر در مقابل رزاقی کار کرد. 

 

 

 

انصافی در دقایق پایانی برای مقابله با بازی مستقیم لکوموتیو رانان به بازی آمد و بد کار نکرد، امیدوارم تجربه ی او به کار تیم بیاید، برعکس رجب زاده که چندان عکس العملی هنگام تعویض به تشویق هواداران نشان نداد و غر و لوند برخی تماشاگران را در بر داشت انصافی تشنه ارتباط بر قرار کردن با تماشاگران  بود. 

 

 

 

برد پس ار تحمل فشار راه آهن در 5 دقیقه وقت تلف شده و اطلاع از باخت داماش مزه ی دیگری داشت، گویا آنها بابت دعوت مسلمان به نود و صحبتهای مثبت فردوسی پور در مورد ملوان و انزلی خیلی ناراحت شده اند. 

 

مس حریف آینده است و امیدوارم بتوانیم مغلوبشان کنیم.گرفتن 3 امتیاز آن بازی نگرانی را حداقل می کند به امید رفع مشکلات مالی ملوان و دیدن بازیهای روان نیم فصل سال گذشته .