دیوید و ارزوی من

همه چیز از ازدواج با ویکتوریا شروع شد و بکهام منضبط و سر به زیر برای اولین بار در طول حضورش در منچستر(از دوره نوجوانی)مورد غضب فرگوسن اسکاتلندی قرار گرفت و در یکی از جلسات تمرین از سوی فرگوسن از تمرین منع شد و کلی داد و فریاد شنید.....
این قضایا تمام شد و بکهام ازدواج کرد و بعد از حادثه سال ۹۸ در دیدار با ارژانتین که منجر به اخراج بچه گانه اش شد کلی گرفتاری و تهدید و ... دامنگیر خانواده اش شد واقعا در منگنه سختی گرفت و در هر استادیومی که پا می گذاشت مورد توهین تماشاگران سایر تیمهای انگلیسی و مخصوصا انگلیسیها قرار می گرفت.

چند بار شایعاتی مبنی بر انتقال بکهام به رئال و میلان و حتی اینتر شنیده شد که خیلی زود به خاطر حرفه ویکتوریا در بریتانیا محو شد.اما دو ماه پیش و پس از شکست مقابل ارسنال در جام حذفی که یکی از گلهای ارسنال روی اشتباه بکهام به ثمر رسیده بود.فرگوسن از شدت عصبانیت کفشی به سمت بکهام پرتاب کرد که ابروی او را شکافت و فصل جدیدی از اختلاف او و فرگی رو رقم زد.حالا هم اوج این حرف و حدیثهاست.
در حالی که بکهام صحبت از ساختن منچستری اماده در فصل بعد می کنه ولی مدیر منچستر از راهکارهایی برای یافتن جانشین بکهام حرف می زنه .رئالیها چند بار تلویحا خواستند که چند بازیکن خودشون رو در قبال دیوید بدن تا او رو بدست بیارن ولی نشد یک بار هم شنیدم که میلان من خواهان بکهام.به نظر میاد رئال به خاطر کلکسیون ستارگان موفق تر از بقیه باشه تا در کنار زیدان و رائول و رونالدو و... یک تیم منتخب بهترینهای جهان بسازه ولی من تو رویای خودم مبلانی رو با بکهام و نستا و مالدینی و... می بینم که بی رقیب و بی همتاست.شاید فقط یک چیز باعث بشه که بکهام به میلان بیاد اونم وقتیه که ویکتوریا اسیر شبکه تلوزیونی برلوسکونی(مدیر میلان)بشه.
که تا الان این طور نشده.ولی بدون بکهم هم می تونیم قهرمان اروپا بشین با شوچنکو و کاستا و ....