به امید تو

اگر نگرش صبایی ها به ملوان من مثل نگرش هفته قبل ما به استقلال اهواز باشد، خیلی هم بد نیست. هفته قبل ممی قبل از عظیمت به اهواز از نتایج موفق در سالهای اخیر و ادامه روند آن در مقابل فولاد و ... سخن گرفته بود و غرور از سخنان سر مربی و باالطبع کل تیم می بارید. اما شکست سنگین اهواز ملوان را به خود آمورده است. حداقل مصاحبه ممی کمتر بوی غرور و پیروزی می دهد و نیاز به حمایت هواداران و امیدواری برای بهتر شدن را می توان نشانه هایی از درس گرفتن از شکست اهواز دانست.

قطعا" صبایی ها که هفته قبل مقابل راه آهن ته جدولی بازی را مساوی کرده اند، از بازی انزلی کمتر از 3 امتیاز نمی خواهند، همیشه مقابل آنها با سد دفاع یا دروازه بان مطوئن روبرو می شدیم از حاج اسبویی در لیگ دسته یک گرفته تا طباطبایی و این اواخر تولیا که در دو سال گذشته حداقل 5 موقعیت گل ما را در هر دو بازی دو فصل گذشته در انزلی گرفته است.

امروز صبایی ها با اصالت تر از قبل شده اند، انتقال به شهر قم در مقایسه با شبه شهر صبا شهر که اکثرا" مهاجرین فارس و ترک و لر و ... به امید دستیابی به تی شرت و لباس و کیک و ساندیس برای آنها هورا می کشیدند، جایشان را هوادارانی داده اند که به خاطر تعصب به تیمشان استقلالی ها را بطری باران می کنند و عده ای دیگر برای نشان دادن تعصب نوین فوتبالی اتوبوس استقلال را با وجود اسکورت پلیس تا کیلومترها تعقیب می کنند و جالب اینکه محرومیت و احضار و گزارشی خلق نمی شود و انگار نه انگار....

آنها علاوه بر حفظ حدودی تیم سال قبل شیث و یوسفی و ... راهم اضافه کرده اند. نمی دانم مدافعین سرزن ما که اغلب روی توپهای در عمق مشکل دارند(بازی با استقلال اهواز دو پاس ساده تو در با اشتباه فاحش آلن باسیچ همراه شد و ...) اتفاقا" استفاده از سالارزاده و بابک اگر روی فرم باشند را به آلن و هادی ترجیح می دهم، گرچه فکر کنم مصدومیت چمن آرا و دست بسته ممی قطعا" فرصت بازی را به آلن یا هادی خواهد داد.

امیدوار بار دیگر حمایت تماشاگران انگیزه ای مثل بازی با مس به ما بده تا بتوانیم بار دیگر با شکست صبا هم در جدول صعودی چند پله ای داشته باشیم و هم شکست سنگین اهواز را فراموش کنیم.

همه صبا را به عنوان یک تیم آسیایی جزو بهترینها می دانند، بازیهای رضایی در تیم ملی در کنار هاشمیان و خطبیبی و ... باعث شده حرکات او همیشه خطرناک و غیر قابل پیش بینی باشه، شوتهای نوری و گاهی شیث و حمل توپ فشنگچی و فضلی و ... همه همه از زهر دار بودن آنها حکایت دارد.اما ما هم سید جلال را داریم ما هم با حرکات تکنیکی نزهتی و رمضانی و حضور ده سوزا که امیدوارم آماده باشد، می توانیم حرفهایی برای گفتن داشته باشیم. ممی معمولا" ترکیب تیم را دست کاری می کند، امیدوارم ترکیبی راهی زمین شود که در مهار صبایی ها عاجز نباشد.

به امید کسب امتیاز و به امید خدا 3 امتیاز.

خدایا به امید توُ فقط برد برد و برد

نظرات 11 + ارسال نظر
شراره شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

سعید جان.من هم امیدوارم که موفق باشید ولی قبول کن کار سختی دارید و گرفتن امتیاز از صبا( حتی یک امتیاز)برای شما که افت شدید روحی ناشی از باخت اهواز روو دارید.بعیده.ضمنا؛ فکر می کنی ۵ هزار نفر هم به استادیوم بره که تماشاگران رو عامل انگیزه می نامی؟

فکر کنم ۸ تا ۹ هزار نفر به ورزشگاه برند در ضمن مقابل مس هم قرار نبود ببریم ولی ...راستی شما در بدترین شرایط تیمها با اونها بازی کردید و ما وقتی که اونها کمی خودشون رو پیدا کرده بودن.بازی با استقلال و پیام و استقلال اهواز رو به یاد بیار؟استقلال اهواز اون موقع اصلا؛ مربی نداشت و احدی به عنوان کوچ کنننده سر تیم بود ولی ما با پیام وقتی بازی کردیم که کمی خودش را پیدا کرده بود وبعد از اون هم روی برد افتاده و ...

MOoRI شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://Malavanclub.com

به نظرم این بازی به خاطر اینکه قبل دربی هست مهمه و باید حتما ۳ امتیاز رو بگیریم
امیدوارم برد با ما باشه

محمد یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://saba-qom.blogfa.com

با سلام !
دید ما اصلا نسبت به این بازی یک دید از پیش برده نیست . اتفاقا ما ملوان رو تیم قدری می دونیم به خاطر همین هم اصلا تماشاگر به انزلی نیاوردیم .
اما فکر می کنم که تیم ما با توجه به بازی هایی که از خودش نشون داده بتونه توی این بازی حداقل یک تساوی از ملوان بگیره .
ما برای این که به جمع مدعیان بپیوندیم مجبوریم که با ملوان خوب بازی کنیم .

مهران یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://payamfans.blogspot.com

بازی لغو شد
ممکنه فردا برگزار بشه؟

شراره دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ

هفته بعد رو بگو.سردار جنگل برای ما رشتی ها در دسترس نیست چه برسه به شما که تا به حال رنگش رو هم ندیدید. سعید جان فکر کنم ببازید.ورزشگاه ما ۱۵۰۰۰ نفریه.حداکثر ۲۰۰۰ تا صندلی به شما می دیم .صداتون محو میشه و تیمتون غریب می شه و ۲ یا ۳ تا ...

شما فعلا؛ یک نفر رو پیدا کنه برای این مردتون گریه کنه.بعد به فکر دفنش باش.روزی که مربی داشتین وضعتون اینه وای به حال روزی که یک مربی با ۴ روی تمرین دادن بخواد بعد از چند هفته پیروزتون کنه.

سعید دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ http://sepidrodrasht.blogfa.com

سعید جان شما بهتره به جای گفتن یک سری اراجیف
به فکر خودت و همشهریات باشی
چرا که ورزشگاه سردار جنگل برای شما جو گیره
از اون ورزشگاه قراضه تختی دارید میاید به سردار جنگل
مواظب باشد سکته نزنید.
پارسال من یاده همشهریات را در بازی رفت تا چهار راه میکاییل با چک لقد بدرقه کردند.
دهه 60 من یاده تا ایستگاه انزلی ملوانی ها را به چک می گرفتند.
این بار تا فلکه رازی.من فکر کنم باید تیم ملوان همون مینی بوس های قورضه اش را که زبان ضد آم و خاص هستند آماده کنه
در ضمن ما می بازیم با اختلاف یک گل می بازیم مثل شما نیستیم 3 تا 3 تا بخوریم.
و تحقیر بشیم

راستش من هم خاطرات مشابهی در این زمینه دارم ولی این رو یادمه سالها(غیر از پارسال که نتایج خوب پگاه باعث شد ۱۰۰ نفر از شماها به تختی بیان)کسی جرات نمی کرد بیاد و در انزلی تیم محبوبش(پگاه)رو تشویق کنه. به هر حال کم کم به این نتیجه می رسم که شما هم پای کل کل و کری فوتبالی نیستی. مطرح کردن این حرفهای چاله میدونی در حالیکه مشکلات بزرگتری مثل تغغیر نام و تیم و نداشتن سر مربی دارید عجیبه.راستی استانکو می خواد مدیر فنی تون بشه وای که چه شود.
ضمنا؛ دیگه کامنتی از شما تایید نمی کنم چون اهل فوتبال نیستی و...

مهیار سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

درست تشخیص دادی ، این آدم اهل فوتبال نیست..فکر کنم اصلا اهل نیست.از دنیای وحش آمده و یک بازی و مسابقه رو با کنار چاله‌ای در میدان اشتباه گرفته.اگر چه خودش روزی در آن چاله خواهد افتاد،اما آن روز اگر دوستانش نبودند، ما دستش را خواهیم گرفت و از چاله بدر خواهیم آورد....

قوی سپید چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

کی از تحقیر حرف می زنه !!!

ملوان ما اینقدر افتخار داره که این چیزا باعث تحقیرش نشه

آبرر۳ چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

khande dare.kasi ke mige taghire esme tim vase ma moshkel injad karde esmeshe shahre khodesh hamoon shahri ke kheili doostesh dare avaz shode.agha saeed yadete ghablana esme shahretoon chi bood?baz jaye shokresh baghie rasht az aval rasht bood va be omide khoda ta kaharam rasht mimoone.

امیدوارم همه قضاوت کنند که ما محکوم به فکر کردن و حل کردن چه مشکلاتی هستیم.

MOoRI پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ http://Malavanclub.com

سعید جان شعو همین موقع هاست که نمایان میشه
اینا که این همه فحش میدن
بازی با ملوان تو انزلی جرات اومدن به استادیوم رو ندارم
حساب کنی ۲۰۰۰ نفرشون میگن ما میایم
ولی تو استادیوم ۱۰۰ تا هم نیستن

رضا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ

اوووووووووه! 100 تا ؟!؟!؟ چه خبره !؟!؟!؟

فوق فوقش 20 تا . موقع رفتن هم لباس ملوان رو میپوشن و خودشون رو قایم میکنن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد