ما را همین بس

قرعه کشی لیگ انجام شد،دو هفته اول با تیمهای متوسطی بازی داریم که هر چه باشند از ما بهتر یارگیری کرده اند،درسته که راه آهن علی محمد و اصغری و جمشیدیان و بائو رو از دست داده ولی دیروز خوندم که مجتبی زارعی(همون بازیکن فجر که در انزلی یک گل به ما زد و چند هفته آخر لیگ قبل عالی کار کرد)و صبری(مدافعی که او هم در انزلی مقابل ملوان بازی خوبی انجام داد و روی ذو سه کاشته هم خطر ناک نشون داد و در دفاع فرصت سر زنی را به مهاجمین ما نداد)به راه آهن پیوستند،به اینها تمدید قرار داد نور محمدیها(که همیشه مقابل ملوان محکم و متصب تر از همیشه کار کرده اند)و تقوی و میختاریان و گاسپاروف و پیوستن غبیشاوی پر تجربه در دروازه را هم اضافه کنید.اونها اصلی ترین نفرات گلزن و گلسازشون رو از دست دادن ولی اسکلت دفاعی خوبشون رو تقویت کردن ،برای ما که در انزلی بازی می کنیم نبردن و تساوی با راه آهن مثل باخت می مونه،واقعا نمی دونم نفرات  ملوان با کدام ترکیب وارد زمین می شند و...

بازی دوم با برق در شیرازه اونها نفرات اصلی رو حفظ کردن و بواسطه متومل بودن بازیکنانی را از مقاومت گرفته اند.قطعا تساوی در شیراز در گرمای مرداد ماه و یاد آوری روزهای پایانی فصل قبل برق ،مثل برد می مونه

بازی با پرسپولیس در انزلی داستانی متفاوت تر از همیشه داره حضور مازیار با لباس (که فکر کنم شماره 9 نباشه)و بازی مقابل ما جالب و تاسف آور هست.دو هافبک میانی فصل قبل ما از ملوان رفتند و نمی دونم چه کسی کاندید بازی در هافبک وسط هستش.چمن آرا(که فصل قبل در پست مدافع میانی بازی می کرد)یا هادی عزیزی(که فصل قبل اعتماد به نفس لازم رو نداشت)یا سعید یوسف زاده(که ممکنه حاشیه گریبانش رو بگیره و معمولا" در کارهای تهاجمی موفق تر از دفاع نشون داده).وضعیت تهاجمی هم به علت عدم شناخت از استانیچ مبهم به نظر می رسه،اگه خدامرادی مثل دو فصل قبل گلزن ترین بازیکن ما باشه(فقط با 6 گل)سیدجلال در هر جا که ضعف داشته باشیم می تونه به کارمون بیاد حتی در وسط هافبکها و خط میانی.در کنره ها شاید کمترین نگرانی رو داشته باشیم(مخصوصا هنگام حمله)چون رمضانی الان به اوج پختگی رسیده و نزهتی اگر مثل دو سه بازی آخر فصل قبل باشه،قابل اعتماد هستش.

در آخرین روزهای نقل و انتقالات یوسفی هم به پاس رفت و نوری هم که قرار بود ملوانی بشه هنوز تیمی رو انتخاب نکرده.

روزهای سختی در انتظلرمون هستش اوقدر کم یار گرفتیم که با تعداد بازیکنای سال قبل،ممکنه با دو سه مصدوم نیمی از تیم رو با امیدها بچینیم.

هفته قبل نیک نفس مدیر عامل مس که اتفاقا" خریدهای خوبی هم برای مس کرده بود،به علت ارائه بودجه کمتر از حد انتظار استعفا کرد تا موجی از نگرانی کرمان رو در بر بگیرد و مظلومی تهدید به کناره گیری کندو ... تا اینکه باشگاه مس رسما" اعلام کرد بودجه مس هر طوی که باشد کلیه قرار دادها و قول و وعده ها عملی خواهد شد.ولی در انزلی مدیر عامل ما هر بار صحبت از بی پولی و وضع نذار باشگاه کرد طوریکه انگار،این تیم صاحب ندارد و بودجه ای هر سال برایش در نظر گرفته نمی شد.واقعا بی خیالی و عدم پی گیری هیئت مدیره از نیروی دریایی در نوع خودش جالب و نوبر به نظر می رسه.سخنگوی تربیت بدنی نیروی دریایی طوری از بلا تکلیفی باشگاه(که سبب جدایی مازیار شد)حرف می زنه که انگار مسبب او هم طرفداران هستند و انگار نه انگار که بی کفایتی آقایان ملوان را به این روز انداخته است.

سال قبل کم از خودی ها و رئسایشان در رشت نکشیدیم،امسال خنجرها را افراد نزدیکتر به باشگاه به پیکره ملوان زدند و ما فقط به امیدزنده ایم،امیدی که ممکن است کمی خیالبافی هم چاشنی آن باشد ولی برای سر کردن ما با عشقمان کافی به نظر می رسد،حتی اگر ...تا چند هفته مغلوب غولهای پولکی وسیاستهای بخور در روی این و آن شویم.

نظرات 7 + ارسال نظر
شراره یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ

البته می دونی که نیک نفس بعد از استعفا خیلی سریع کله پا شد و استعفاش رو خیلی زود قبول کردن و مایلی کهن رو آوردن.
قطعا مدیر شما هم علاقه نداشت میزش رو از دست بده.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ق.ظ http://baziha.dom.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری .
لطفا لینک من رو بزار توی وبلاگت و بهم خبر بده تا من هم لینکت رو بزارم.
اینجوری آمار باز دید هر دو وبلاگ بالا میره

قوی سپید یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

تو اینکه پورطهماسبی عشق میزه هیچ شکی نیست اما حتی فکر اینکه مازیار مقابل ملوان (‌ تیمی که به قول خودش به جونش متصل بود ... این حرفو چند روز پیش تو مصاحبه با خبرگزاری پرسپولیس گفت)‌بازی کنه آزارم می ده هممون می دونیم مازی چرا رفت ( به خاطر پول نبود بلا تکلیفی باعث جدایی مازیار دوست داشتنیمون شد)‌ اما مطمئنم مازی تو انزلی تشویق می شه

ایران ملوان ...... (‌بازم مثل اون موقع ها)‌ مازیار قایقرتن

مهران یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ

یادش بخیر سال 74 در اون موقع که پول هنوز وارد فوتبال نشده بود گیلان چهار تا نماینده داشت:
سپیدرود-استقلال رشت-چوکا- ملوان
در اون سال من فقط هفت سال داشتم سپیدرود در اون سال سوم شد
در بازی آخر که جنبه رو کم کنی داشت سپیدرود سه بر صفر ملوان را شکست داد
پدرم مرا به ورزشگاه برده بود.
بعد از بازی طرفداران بی جنبه ملوان شروع کردن به چاقو کشی و قمه زنی.
امسال هم بوی اون سال را میده در هفته سیزدهم در انزلی ملوان را بیچاره می کنیم خواهید دید.
برای هر دو نماینده گیلان آرزوی موفقیت می کنم.

و امیدوارم پگاه قهرمان بشه و ملوان نایب قهرمان.
فکر کنم کنتورم زیادی بالا زد چون قسمت آخر خیلی بعیده.

هر چی باشه من دوست دارم این دو تیم برای سقوط مبارزه نکنند چون خیلی بده نمایندگان گیلانی هر سال برای سقوط نکردن مبارزه کنند.

و ای کاش اشاره می کردی این جزو معدود بردهای سپیدرود مقابل ملوان بود و ...
نمی دونم اسم تیم شما چیه؟روزی یکی از شماها از سر تعصب نوشت پگاه رشت نه پگاه گیلان؟ولی انصاف بهخرج بده این تیم پگاه ایران شده و بس.از هر جای ایران که بگی بازیکن تو این تیم بازی می کنه و بعد مثل تقی پور ...

شاهین یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.ir

سلام ...
بله درسته نتیجه ی قابل ملاحضه ای بوده و مطمئنا شما که سن کمی داشتی چند شبی درست حسابی خوابت نبرده ( از خوشحالی ) چون اون زمان ملوان یکی از قطبهای فوتبال ایران بوده . البته هنوز پرگل ترین نتیجه بین دو شهر دست تیم منتخب نیروی دریایی بندر انزلی ( ملوان ) که با ۱۱ گل منتخب رشت رو شکست داده .
پگاه با ۴-۵ سال سرمایه گذاری توی فوتبال رشت و حتی بعد از کش و قوس های فراوان سر انتقال سهمیه از استان بخاطر عدم نتیجه گیری . بلاخره باید چهارتا بازی در حد پولی که خرج میکردنتیجه میگرفت .
پگاه برای گیلان در جام حذفی نماینده ی شایسته ای بود و اگر کمی شانس یاری میکرد و فینال رو هم تک بازی تو رشت برگزار میکردن الان برای اولین بار به آسیا میرفت .
هر چند که متاسفانه امپراطور گذاشت رفت تبریز ولی امیدوارم بیژن راهشو ادامه بده . ایشالا که پگاه امسال سه تا جام رو بیاره گیلان ، ما هم سعیمون رو میکنیم در حد وسعمون برای استان ابروداری کنین .
جشن قهرمانی گرفتین تک خوری نکنین مارم دعوت کنین . خودم تا صبح براتون لزگی میرقصم . ایران ملوان پگاه شهر باران ( چشمک )

گمشده دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ

اقا توی هر تیمی که توی دنیا بازی کنای زیادی از اطراف اومده باشن دیگه اون تیم مال اون شهر نیست ؟
یادم باشه این حرفت رو برای مسئولین تیم های منچستر و رئال و بارسلونا ایمیل کنم تا اونا اسم تیمشون رو از الانی که هست (مثلا منچستر دیگه از این به بعد بگن منتخب اروپا) تغییر بدن!

این نتیجه ۱۱ بر چند مال چه تاریخی بود شاهین عزیز ؟
ظمنآ ما تک خوری بلد نیستیم البته اگه تا اون موقع از دیگران یاد نگیریم!؟
بابت لزگی هم اگه پا خاستی ما هستیم البته الان بلد نیستم ولی حتمآ تا اون موقع یاد می گیرم.(قول می دم)

مطمئن باش در تمام سالهایی که در انزلی و طرفداراش زندگی کردم حتی یک نفر هم برای تشویقی تیمی جزملوان به استادیوم نیومده باور کن استقلال و پرسپولیس در انزلی هیچ محبوبیتی ندارن باور کن این رو بدون تعصب و غرض ورزی می گم.
چون در ایران زندگی می کنیم به این قضیه تعصب دارم که اکلت تیم محبوبم بومی باشه.البته شما با اینکه قدکت کمی دارید در به کار گیری بازیکنان تاریخ مصرف گذشته و نگذشته ید طولایی درین.رضایی سپاسی و بدترین دوران یزدانی و .. که یادت هست.

شاهین سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ق.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.ir

گمشده عزیز این نتیجه نقل قول بود از خاطرات پدر فوتبال گیلان ( بهمن صالح نیا ) مربوط به اواخر دهه ۴۰ میشه که جواد صالح نیا برادر صالح نیا ۷ گل اون بازی رو به ثمر میرسونه ... ( ۱۱-۰ ) که میگن با پا در میانی مسئولین استانی که در حال تماشای بازی بودن این نتیجه به دست اومده .
ایران ملوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد