قابل پیش بینی

الان از تهران رسیدم همونطور که نوشته بودم و حدس می زدم ملوان باخت و دقیقا" تراژدی بازی فصل قبل تکرار شد یک نیمه کاملا سر تر بودیم و حداقل 3 موقعیت مناسب داشتیم ولی نیمه دوم تیم بی دلیل عقب کشید گل اول روی اشتباه فاحش و قاطی کردن بی دلیل غلامعلی تبار به سمت توپی بلند شکل گرفت و باعث شد هادی هم از توپ جا بمونه و توپ راحتی نصیب خلیلی بشه و گل بزنه.(خنده دار اینه که قطبی این گل رو بین المللی و نتیجه کار تیمی تمرین شده نامید).

امروز نیمکت  ملوان فقیر تر و خلوت تر از همیشه بود حتی بازیکنای داخل زمین هم خیلی تجربه بازی در آزادی رو نداشتن.تماشگر نسبتا خوبی حامی ملوان بود(که با توجه به نتایج اخیر بعید بود).

نیک نظر ،طهماسبی مصدوم بودن و ترکیب بازی با سپاهان کاملا" دگرگون بود با اینحال احساس می کنم گل دوم اونا پنالتی نبود و توپ که دست محسن گیاهی خورد و عمدی در کار نبود.هادی امروز عالی بازی کرد چند بار راه را بر نیکبخت و بعد بادامکی و آقایی بست.ماته را کاملا" از جریان بازی حذف کرد و در یک صحنه با عبور از تکل آقایی و خلیلی به شکل زیدانی توپ رو پیش برد که نشان از اعتماد به نفس او داره.صفر زاده با سرعتش بارها دفاع راست اونا(فکر کتم در نیمه اول زارعی بود) و بعضا" حیدری رو جاگذشت و پایه گذار چند حمله ار جناح راست بود.

 

نمی دونم مصدومها برای بازی بعد به ترکیب بر می گردند یا نه؟تلاش می کنم فردا عکسهایی رو که گرفتم بزارم اینجا.به نظرم ملوان با همین بضاعت کم(تو این بازی)فراتر از انتظار بازی کرد.بازیکنایی که در مقابل تیمهای میانه جدول هیچوقت فیکس نبودن امروز تونستن مقابل پرسپولیس در حد قابل قبولی مقاوت کنند.

 

برق هم برد مثل پیکان اونا با یک برد خودشون رو از خطر رها کردن امیدوارم ملوان هم با برد مقابل پگاه به دور از نقطه خطر برسه.

نظرات 1 + ارسال نظر
قوی سپید شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.anzalichi.com

سعیذ جان بازم باختیم اما من خوشحالم ما آبرومندانه باختیم بعضی از بازیکنای ما نصف سن بازیکنای اونا رو داشتند ما ثابت کردیم که فوتبال انزلی باهمین جوونها تا ابد نفس می کشه همین هایی که یک روز می شند سید جلال یا مازیار(هیچ کس جای مازی رو نمی تونه بگیره) هر چند به این چیزا امتیاز نمی دند
من نگرانم خودتم می دونی نگران چیم آبای من حاضرم حذف بشیم اما از پگاه تو انزلی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد