اعتراض

لیگ خیلی نزدیک و همه حتی تیمهای لیگ یک امروز خودشون رو برای لیگ جدید اماده می کنن و ملوان ما هنوز در گیر و گیج از ضربه ای هست که مدیرانش بهش زدند و همین باعث شده در یار گیری ضعیق عمل کنه و فقط چهار بازیکن رو به طور رسمی جذب کنه.خرید بازیکن غیر بومی همه جای جهان مرسوم ولی چرا این نفرات نفرات اسم و رسم دارتر و بهتر نباشن.برام جالب بود محمود شافعی چند سالی اسمش در فوتبال ایران از یادها رفته بود و با ملوان دوباره شناسایی شد ولی امروز خوندم که از ملوان جدا شد.ایراندوست سالها قبل هم مربی ملوان شد و همون سالی که رافت همه کاره شد و... و خیلی ها به خاطر او ملوان رو کنار گذاشتن و خیلی ها هم به خاطر او به ملوان اومدن.من ملوان رو دوست دارم حدود 20 ساله با ملوان بزرگ شدم ولی امروز این واقعیت رو می بینم که برنامه ریزی و یار گیری رقیبا بهتر از ما بوده و ما کم کاری کردیم.

ما برای بازگشت به لیگ حرفه ای با خیلی ها جنگیدیم.با شهاب زنجان و کلی بازیکن اسم و رسم دار با شهید قندی پر تماشاگر و یک مربی پر ادعا(دست نشان)با نفت و فوتبال نابش با صبا باتری و پولهای سر به فلکش ولی امروز همه حریفان علاوه بر پول بازیکنانی رو جذب کردن که به ما می چربن .امیدوارم اینده ثابت کنه که من اشتباه می کنم و شاهد باشم که ملوان مقتدرانه پیش می ره و....

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمین پرسپولیسی شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:34 ق.ظ http://persepolis-armin.persianblog.com

سلام . وبلاگ جالبی داری .به من هم سر بزن . موفق باشی .
قرمزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززته

مهدی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:28 ق.ظ http://berzileiran.persianblog.com

سلام خوبی خوشحال شدم که به من سر زدی مطمئن باش ملوان همیشه با هر بازیکنی باسه هر تیمی خطرناکه اما............. من فکر کنم درد اصلی فوتبال ما مدیریت ناصحیح هستش که گمون کنم شما هم دارید از این ضربه میخورید بحرحال خیلی دوست دارم ملوان تو لیگ برتر موفق بشه چون یک تیم (پرطرفداره شهرستانیه)و دیگه فکر نکنم تیمی مثله شما در لیگ برتر باشه.......موفق باشی بای

مرجان پرسپولیسی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:09 ب.ظ http://MarjaN-redstar.persianblog.com

سلام.احساس می‌کنم تیم محبوب شما هم یه جورایی شبیه تیم ماس.راستی پروین مگه چی گفت که زارع و میرزاپور رو فراری داد؟! آپ کردم یه سر بهم بزن.منتظرم.بای

نگین عشق سلطان چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:26 ق.ظ http://www.soltane7.persianblog.com

سلام.واقعا حیف ملوان بود نتونه صعود کنه.امیدوارم ملوان موفق بشه.با اینکه زیاد با علی پروین ما جور نیستی ولی براتون ارزوی موفقیت میکنم چون ما خودمونم یدونه لیگ ازادگانی داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد