حرف حساب

بعد از شکست مقابل کویت که تقریبا اولین حریف سر سخت مقابل ما بود حالا همه سوالات متوجه اینه که این تیم با این بضاعت می تونه در جام ملتها موفق باشه ویا می تونه از گروه مقدماتی بالا بیاد یا نه.با شکست سنگین مقابل کویت نه چندان معتبر حالا برانکو هم داره جنگ با مطبوعات رو شروع می کنه.نمی دونم ایوانکو انتظار داره بعد از شکست مقابل کویت براش دست بزنیم و هورا بکشیم؟بازیکنای تیم ما براساس یک منطق مشخص و دلیل محکم انتخاب نمی شن.میرزا پور از اونجا که یادم میاد همیبشه فراز و نشیب داشته و فقط در بوسان تونست خوب باشه و گرنه چه در لیگ چه در بازیهای ملی نتونسته در حد دروازه  ما باشه.نمی دونم واعظی با این همه بازی خوب مقابل استقلال و پرسولیس یکبار هم مورد ازمایش قرار نمی گیره .البته واعظی هم در تیمی بازی می کنه که کادر فنی اش رو لبه تیغ حرکت می کنن و دفاع چندان مستحکمی نداره و فقط تو چند بازی اخر مقابل پاس عالی ظاهر شده.

نمی خوام تک تک بازیکنان رو نقد کنم ولی تو  لیگ امسال و حتی پارسال خداداد یک نمونه از بازی حساب شده یک هافبک نفوذی بود.پستی که الان بین مبعلی و کاویانپور و کریمی دست به دست میشه.کاوینانپور اصلا اماده نیست(حتی در پرسپولیس)کریمی هم در حمله بازی کنه بهتره و مبعلی هم چندان مورد اعتماد این کادر نیست.

تا اونجا که یادم میاد تیم ملی همیشه در اردوهای کوتاه مدت بحث دعوت این و عدم دعوت اون رو داشته.الان سوال اینه که چرا خداداد و نوری و رجب زاده و ... دعوت نمیشن و چرا برهانی و اکبرپور و واعظی و .. به بازی گرفته نمیشن و چرا نفراتی مثل کاظمیان و کاملی و ... بهشون بازی می رسه.

 

حرفهای بیگانه ها در فوتبال ما جالبه سال ها قبل بلازویچ ما رو جزو چهار تیم اول دنیا می دونسن و بعد می با هر داوری عصبی می شد و حالا وینگو بعد از هر شکست به تیم مقابل حمله تاکتیکی می کنه که اونها دفاع کردند و ما مستحق باخت بودیم.باقریان هم مدیریت ذوب اهن رو محکوم می کنه که ما تیمی با پشتوانه 30 ملیون طرفداریم و با این باخت میدون رو خالی نمی کنیم.

داستان استقلال هم جالبه اونا بعد از هر برد و صعود در جدول بی خیال فوتبال میشن و مصاحبه رو ترجیح می دن.بازی اینده اونا با پگاه یک شانس بزرگ رو برای اونا به همراه داره نوری در بازی با فولاد اخراج شده و نیست.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:38 ق.ظ http://onlyred.blogsky.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:43 ب.ظ http://goldoost.persianblog.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:19 ب.ظ

عجب به این فونتهای بد.

[ بدون نام ] جمعه 21 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:08 ب.ظ http://mosabeghelaliga.persianblog.com

salam .. montazer pish bini hafte 9 shoma hastam .. ye vaght dir nakoni

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد