سر بلندی

بعد از تمام روشنایی ها برای پرسپولیس پس از برد مقابل برق و شموشک و سایپا اینبار قرمزهای تهرانی به سد ذوب اهن صدر نشین خوردن .ذوب اهنی که امسال پا جای پای سپاهان گذاشته.این بار همه بودند نه حرفی از مصدومست کهنه دایی بود و نه حرفی از قضاوت ضعیف.این بار دایی در یک برخورد روی هوا مصدوم شد و تعویض شد.بعد از رفتن او دقیقا قضیع بازی با پیکان و سر در گمی مهاجمین کاملا محسوس بود.گرچه دایی هم تا زمانی که در زمین بود کاملا توسط تقی پور محو شده بود.

تقی پور همان جوان مازندرانی ست که در پلی اکریل بازی کرد و بعد از انحلال اون باشگاه متمول سر از ذوب اهن در اورد.یک نیم فصلی که در پرسپولیس گذراند مثل خیلی از جوونای فوتبال ما روی نیمکت بود و بد حسابی مدیریت وقت پرسپولیس او را به اصفهان برگرداند.تقی پور در بازی با کویت متهم ردیف اول بود به تکلها و کندی و ... ایراداتی گرفته شد ولی مشکل ما بازیکنانی بودند که امروز هم در این بازی بی تاثیر  بودن.کاویانپور امروز کجا بود؟کاظمیان چند سانتر انجام داد؟البته بیشتر زمان بازی کاظمیان در افساید بود تا زمین.

استقلال هم امروز با علم به باخت پرسپولیس تونست برنده باشه وگرنه گلی که الوز زد می تونست پتجمین تساوی پی در پی ابی ها باشه.

کم کم دارم مطمئن میشم که قهرمان امسال هم غیر از استقلال و پرسولیس .اگر اینطور بشه چقدر خوبه و باعث افتخار ما شهرستانی ها.
**************************************
بعد از چندین ماه بازی ملوان رو با شهاب دیدم.توی اون استادیوم سرد و سکوهای کوچک خیلی تساوی بهم چسبید.ما داریم میایم.ما داریم بر می گردین ما قهرمان میشیم و مقتدرانه بر می گردیم.ما هستیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
گلدوست پرسپولیسی دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:15 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com

سلام اووووووووووووووووووووووووووول

گلدوست پرسپولیسی دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:16 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com

وبلاگت خیلی خوشگل شده در ضمن در مورد قرار هم بزار من با دوستم که کارش خیلی درسته مشورت کنم خبرشو میدم

گلدوست پرسپولیسی دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:16 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com

از لینکی هم که به من دادی ممنون

کبراط سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:04 ق.ظ http://kobrat.persianblog.com

از این که به بلاگ من سر زدی ممنون .... بلاگ زیبایی داری ولی من تا حالا ندیده بودم !! ..... شایدم هم به خاطر این باشه که قالبت رو تغییر دادی ! آخه حمید می گه خوشگل شده !.... ولی به هر حال از آشنایی با شما خوشحال شدم .

کماندو سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:36 ب.ظ http://Perspolise.BlogSky.com

اون حرفای باقریان بود و نه من. بعد از سه سال دوباره به لیگ علاقمند شده بودم و داشتم حال میکردم ولی وقتی میبینم یک مربی مثل بگوویچ نیمدونم به کدوم دلیل احمقانه از امثال میناوند و باقری و استیلی استفاده میکنه و حسن من رو (خانمحمدی) و اسدی و اصلانیان و محمدوند و سلمانی رو روی نیمکت میزاره دیگه حالم از فوتبال ایرانی بهم میخوره. البته وقتی استقلالیا میان چرت میگن جواب دبی بهشونی میدم اما شما قضیت فرق میکنه. هم چرت و پرت نمیگی هم استقلالی نیستی. در کل موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد