یک و یک

برای ما فوتبالیها لحظات بی فوتبال هم وجود داره ما هم در این تعطیلات اجباری لیگ استراحتی می کنیم.همه رفتن استراحت.

امروز اینجا برف اومد برفی سنگین و ناگهانی برفی که بالاخره میشه گفت اولین برف امسال بود.حالا که لیگ برتر تعطیل شده باید از لیگ یک هم غافل نشد.راستش اونقدر که دغدغه لیگ یک رو دارم به لیگ برتر کمتر اهمیت می دم.اینجا همه چیز هست تیمهای تازه به دوران رسیده تیمهایی که وقتی مدیرشون یک داور رو می زنه تازه اعتراض می کنن که چرا محروم و تنبیه می شیم.تیمهایی که بازیکنای بومیشون اصلا بازی نمی کنن و تماشاگراشون برای 11 غریبه هورا می کشن.از این نوع حمایت متنفرم مگه میشه یک تیم از جای دیگه بیاد و من حمایتش کنم.صبا باتری تا الان جلوی همه محکم وایساده ولی فقط ملوان من تونسته تو تهران متوقفش کنه.ملوان من الان دوم و تا پایان نیم فصل شاید بتونه

وضعش رو بهتر از این هم بکنه راستش امروز با یککی از اقوام(که طرفدار پر و پا قرص شهاب زنجان هست)کلی کری خوندم.اخه شما بگین تیمی که دو ساله شکل گرفته و فقط با پول تونسته چند تا بازیکن قدیمی رو از تهران و ... دور هم جمع کنه می تونه با ملوان ریشه دار من مقایسه بشه؟امسال ملوان کمی از حاشیه ها فاصله گرفته.برد 2_. مقابل هما در تهران نشون داد که ملوان می تونه خارج از خونه هم موفق باشه.این روزا واقعا انتظارم از ملوان بالا رفته حالا که بقول خودشون خائن ها رفتن دیگه بها نه ای برای عدم صعود ندارن.امیدوارم سال بعد در لیگ برتر مقتدرانه حضور داشته باشیم.

پلی افهای یورو 2004 واقعا اوج حساسیت یک فوتبال ترکیه بدون الپای در لتونی بازی سختی داره که فکر کنم اخرش ترکها بتونن صعود کنن.ولز هیچ چیز کم نداره فقط شاید سرمایی که اینتر و ارسنال رو از کار انداخت یقه ولز و گیگز رو بگیره.وان نیستلروی هم با اون همه دعوا و جار و جنجال بالاخره دعوت شد تا مقابل اسکاتلندیهای قرار بگیره که دل به ارایش فوگس بستن.راستی بازی دوستانه المان و فرانسه هم جالبه مخصوصا تقابل بالاک با زیدان.

نظرات 4 + ارسال نظر
گلدوست پرسپولیسی شنبه 24 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:04 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com

سلام اول

گلدوست پرسپولیسی شنبه 24 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:04 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com

ممنون سعید جان از اینکه به من سر میزنی در ضمن ۱ذره بیشتر درمورد ملوان بنویس

زامورانو یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:02 ب.ظ

کدوم ریشه؟ همون ریشه ای که تو هوای نمدار انزلی پوسید؟

محمدرضا چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:26 ب.ظ http://mosabeghelaliga.persianblog.com

سلام .. بهمین زودی به هفته پنجم رسیدیم..//پیش بینی رو یادت نره .... دیر نکنی منتظرم//

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد