از همه جا

این هم پرونده بازی با طوفان زرد طوفان زردی که الان بیش از همه چیز درگیر مسائل سیاسیش .برانکو یک پیروزی دیگر در پرونده اش درج کرد.واقعا کم لطفی اگه از این پیروزی راضی نباشیم ولی همه امروز دیدند که تیم ما با حریفی بازی کرد که شاید الان در حد ضعیف ترین تیمهای اسیاست.راستش باید قبول کرد که تا الان شانس با برانکو یار بوده شاید فقط در بازی با لبنان اون هم در بیروت(اگر تشریفاتی نشه)میشه عیار کار برانکو رو فهمید.در این بازی که بازی 59 علی کریمی بود به این فکر افتادم که شاید کریمی تا به سن و سال دایی برسه بتونه رکورد شکنی کنه چون دایی در سن کنونی کریمی تازه اولین حضورهایش را در تیم ملی می گذروند.

خوب باز هم پرسپولیس های سابق به تیمشون حمله روحی کردن.در استانه بازی با پاس پرسپولیسیها علاوه بر مشکلات فنی(که از هفته سوم رو شده)مشکل بی پولی هم دارن.رهبری فر و ابوالقاسم پور با حمله به مدیریت و کادر فنی پرسپولیس باز هم نشون دادن که چه نفرتی از تیم سابقشون دارن.هاشمی نسب فعلا ساکته ولی جدال او با دایی در نوع خودش جالب باید باشه.این باقریان هم نیومده تهدید کرده که منتقدان فعلی رو به دادگاه می کشونه.واقعا پرسپولیس کنونی شده عین حموم خزونه ای با کلی چرک و ...که ازش جدا نمی شن.مشکلات مالی و تحمیل بازیکن و بی پروینی و... همه مثل بیماری از هر طرف اونها رو احاطه کرده اند.گرچه با برد مقابل پاس نیمی از مشکلاتشون حل میشه.

sasa
ملوان هم بعد از دو باخت و یک مساوی حذف شد.اصلا قهرمانیشون هم یک ذره شادم نمی کرد فقط به لیگ اینده فکر می کنم.البته شاهنامه اخرش خوشه.

داستان طباطبایی با استقلال هم قدیمی شده ولی وقتی زحمات هادی رو در استقلال می بینم متوجه می شم که پارتی تو فوتبال هم هست.شاید قلعه نوعی برای مخالفت با ایده های پورحیدری و خود نمایی دست به کنار گذاشتن هادی زده.هادی رو از قدیمها می شناسم اون وقت که با سن زیر 20 سال با استقلال رشت به انزلی میومد تا وقتی در پاس و بهمن بی سر و صدا کار می کرد.گریه هایش در روز فوت سیروس و در مقابل دوربین شبکه باران همه رو متاثر کرد.ولی حالا .....

نظرات 3 + ارسال نظر
زامورانو دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:51 ب.ظ

منظورت از پاس و بهمن رو نفهمیدم.ولی چرا بهمن خان رو می شناسم.

سعید سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:56 ق.ظ http://leon.blogsky.com

دوست من طباطبایی در بهمن و پاس هم بازی کرده.تو کی می خواهی از ناشناس بودن در بیای؟

عابدزاده=عقاب آسیا سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:03 ق.ظ http://ghermezeteh3.persianblog.com

پرسپولیس با اون تیمی که ابتدای فصل شروع کرد زمین تا آسمون فرقشه. به نظر من بزرگترین مشکل پرسپولیس نداشتن مدیر در زمینه و دروازه بان که ای کاش عقاب آسیا بود. به منهم سر بزن خوشحال میشم. آپدیت کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد