کر کری های ضد سرخابی

این همه نوشتیم و از ابی و قرمز انتقاد کردیم و بعضی وقتها هم بهشون توهین کردیم.تازه میان و به ما انگ پرسپولیسی بودن می چسبونن.حقیقتش اینه که از بین ابی و قرمز ابی رو ترجیح می دم .شاید به خاطر بلاهایی باشه که ملوان از پرسپولیس سرش اومده.تمام باریهای ملوان پرسپولیس پر بوده از حوادثی که معمولا خاطرات کابوس وار دوران کودکی شده.من از بچگی از بردهای پرسپولیس ناراحت می شدم.الان هم با اینکه کلی مهره و امکانات در اختیار اونا هست باور دارم (مطمئنم) که جز دو سه بازیکن بقیه در حد تیمهای دیگر نیستن.اونها مدتهاست برد نداشته اند و بردشون مقابل تیمهایی بوده که واقعا مبتدی به دیدار اونا رفتن.راستش الان کلی نفرات ریز و درشت به استقلال اومده و رفته می بینم اونها خودشون تن به این ضعفهای فعلی دادن.کنار گذاشتن طباطبایی در حالی که برومند واقعا امسال ضعیف بوده با فروختن دفاعها به بهانه جوان گرایی همه نشون می ده که قریب هم چیزی بارش نیست.اونها هم فقط ذر بازی با سایپا و فولاد خوب بازی کردند وگرنه قلعه نوعی کسی ست که به اعتبار لورکوزنی اش می تازه و هیچکس رو لایق دستیاری نمی دونه.
فردا روز جالبیه دایی تقریبا با تمام استقلالیها(ایرانی های استقلال)در تیم ملی هم بازی بوده برومند و فکری و اکبری(که نیست).سامره و نیکبخت و ... پس جدال دوستان قدیم و رقیبان جدید جالب خواهد بود.
چیز جالبی که تو روزهای اخیر وجود داره اینه که کسایی کری می خونن که سابقه این کار رو قبلا کنتر داشتن.دایی و کاویانپور و غمخوار از یک طرف منصوریان و برومند و قلعه نوعی و ... از سمت دیگر بد جوری کر کری خونده اند و حساسیت رو برای خودشون بالا بردن .حالا تفردا معلوم میشه کی سر افکندهاست و کی سر بلند.ولی اگه دایی از پس قربانی و صادقی بر نیاد قطعا اونا به تیم ملی دعوت میشن(چون کسی جرات نداره دایی رو کنار بگذاره).
بارها شنیدم و خوندم که مدیران اکثر باشگاههای تخرانی و شهرستانی خواستند تا بازیشون در روزی دیگر برگزار کنه که تماشاگران رو از دست ندن.باور کنید سال ۷۶بود که همزمان با بازی استقلال و پرسپولیس ملوان هم با پلی اکریل بازی می کرد و جمعیت بی توجه به بازی قرمز و ابی شش دانگ دنبال بازی ملوان بودند.فردا هم حتی تو دستع اول هم همه برای پیروزی ملوان به ورزشگاه غبار الوده تختی می رن.جای من هم خال کن محسن عزیز.

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:24 ق.ظ http://moh3n.com

حتما!

ساویولا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:24 ق.ظ http://saviola.blogsky.com

قربون داداش!
آقا ما پرسپولیسی ها یه تشکر به شما ملوانی ها بدهکاریم!
۵۰درصد و شاید ۹۰ درصد قهرمانی پرسپولیس تو فصل اول لیگ برتر به خاطر گل رو شما ها بود!
امیدوارم فصل بعد ملوان هم تو لیگ برتر باشه!!
درباره بارسا هم تا حدودی باهات موافقم!
تیمی قهرمان میشه که همیشه خوب بازی کنه!
به هر حال این یه رکورد تازه برا بارسلونا بود!
موفق باشی!

محمد جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.jahanefootball2003.persianblog.com

سلام
به وبلاگ من هم سر بزن.وبلاگت آخرشه

زامورانو شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:16 ق.ظ

تا ملوان هست چه غمی داریم؟این شاالله فصل بعد بازهم ملوان رو تو لیگ برتر زیارت کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد