۲۴ شهریور ۱۳۸۲
هفته سوم هم تموم شد و باز هم پرسپولیس در ازادی از همه امتیازهاش استفاده کرد تا به همه امتیاز این بازی رسید.شاید اشتباه فجر مثل پگاه بوده و اونها می خواستند مثل پگاه با پرسپولیس پایاپای بازی کنن.نیمه اول اونا موفق بودن و شاید گلی که زدند باعث شد پرسپولیس از خواب بیدار بشه و با حمایت تماشاگرانش لحظه به لحظه روحیه فجر رو تضعیف کنه.الان اگر از وضع ندار فجر و وضعیت بحرانیش در لیگ بنویسم باز هم می گن که دنبال بهانه ام تا قابلیتهای پرسپولیس رو زیر سوال ببرم.ولی حقیقت اینه که پرسپولیس در هفته اول با یک تبم بی تجربه و بی تاکتیک(در لیگ برتر)در هفته دوم با تیمی زخم خورده و در هفته سوم با تیمی بی امتیاز و متزلزل بازی کرد .یعنی هنوز مونده تا این تیم محک بخوره متاسفانه بازی بعدی پرسپولیس هم با تیمی هست که در لبه تیغ مدیرانش سیر می کنه و نمی تونه چندان برای اونها خطر ناک باشه.چون دادرس عملا با التیماتومی که داده همه اونها رو در استرس قرار داده.گرچه ممکن اونها تو این بازی به دنبال یک تحول و جرقه باشن که بعید به نظر می رسه.
استقلال هم بالاخره با هزار زور و زحمت در حالی که واقعا اسیر شموشک شده بود با پنالتی نوازی برد.(بحثشون سر زدن پنالتی عالی بود اکبری فکری و نوازی همه می خواستن ضربه رو بزنن)

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 09:01 ق.ظ http://moh3n.com

فقط ملوان میتونست جلوی پرسپولیس واسته! اینو مطمئنم. راستی این وب لاگ رو نگاه کن! http://aavin.blogspot.com مال یکی از دوستان همشهری ماست.

امیر سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:45 ق.ظ http://azemrooz.blogsky.com/

بوی قهرمانی پرسپولیس می یاد. ببینیم چند هفته مانده به آخر فصل کار تمومه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 07:37 ب.ظ http://aavin.blogspot.com

زامورانو پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 01:25 ق.ظ

دوست عزیز.فوتبال چیزی فراتر از یه ورزشه.تو دنیای ژیچیده امروز باید به فوتبال به عنوان یک علم نگاه نکردونه اینکه این طور با احساسات با اون طرف شد.متاسفم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد