قوی سفید


قوی سفید من حذف شده ولی همیشه از کودکی تا الان با من بوده وهست.روزهایی روبه یاد دارم که قبل از بای تماشاگران شعار می دادند که به پیروزی با دو گل هم راضی نیستند.روزهایی رو به یاد دارم که هر حریفی که به هتل سفید کنار(محل اردوی تیمهای مهمان در انزلی)میامد کلی تماشاگران با بوق و تشویق ملوان در مسیر هتل اونا رو برای جهنم روز بازی اماده می کردن.زمانی یادم میومد که ملوان حریف تمرینی تیم ملی بود و بازیهای تدارکاتی ملوان بازیهایی به ارزش یک بازی سنگین بود.
حالا قوی من در یک پستو به نام لیگ یک محکوم به زندگی ست به این امید که روزی به اسمان برگردد.
حالا که بهترینها رفتن بازگشت مشکل تر شده.پژمان و ساجدی که ملوان با حضورشون نتونست کاری برای خودش بکنه حالا با پولی که از فروششون به دست اومده شاید بشه کارهایی کرد.
فکر کنم انتخاب خوبی کردن.
هنوز منتظرم تا انروزهای اقتدار رو ببینم.ولی امسال هم چند تیم رو بد جوری کنار زدیم .پروین خوب می دونه چی می گم نه مدیر فنی قرمزها؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد