قرعه کشی

قرعه کشی لیگ در سوتی و کوری تمام انجام شد.انگار این فدراسیون فقط برای محرومیت و ناکار کردن این و اون می تونه پر سر و صدا عمل کنه و گرنه برای لیگ حرفه ای به شکل سکرت قرعه کشی کردن منحصر به فرد.

با اینکه همه امروز از رویارویی استقلالیهای پایتخت و جنوب با هم در هفته اول و مصاف قلعه نوعی با مخالفینش در صبا باتری (هفته دوم)یاد می کردند.من به دنبال اولین حریف ملوان بودم.مثل دو سال قبل با فجر سپاسی روبرو می شویم.دو سال پیش مفتضحانه 4 گل از شیرازیها خوردیم و تمام دو دستگی ها و شعارها رو رقم زد.ولی فجر امسال اکبرپور رو نداره.علیزاده و معدنچی هم که نتونستن به تیمهای دیگه برن

قطعا مثل قبل با دل و جون بازی نمی کنن.رحمتی هم که به سپاهان رفته .اگر بازی اول رو ببریم میشه به اینده دل خوش بود چون هفته دوم هم با پگاه بازی داریم.تیمی که مثل همه تیمهای قبلی رشت بریز و بپاش زیادی کرده و معلوم نیست با این همه نفر تازه چه می خواد بکنه.

 

تا چند وقت پیش فکر می کردم ما در یار گیری ضعیف عمل کردیم وای الان می بینم که وضع پرسپولیس از ملوان هم بدتر.اونها چند نفر سالهای قبل رو دو باره به خدمت گرفتن و چند بازیکن رو هم به خاطر اختلاف سلیقه و خیانتهای گذشته کنار گذاشتن.فکر کنم امسال پرسپولیس ضعیف تر از پارسال باشه غیر از اینکه زوبل تاکتیک معجزه اسایی رو کنه و گرچه فولاد در بازی اول کاملا برای پرسپولیس خطرناکه ولی ممکن باز هم شانس در خونه تیم پروین رو بزنه و نبازه.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین عشق سلطان جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.soltane7.persianblog.com

سلام.واقعا ببخشید .نمیدونم چرا هر چی فکر میکنم همش حس میکنم ملوان لیگ ازادگانیه.بازم شرمنده .

[ بدون نام ] جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:09 ب.ظ

به به

محمد نیک نظر شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ق.ظ http://shahidghandyclub.persianblog.com

با سلام چرا برا فوتبال یزد بده هر سال برای یه عده خاص هورا بکشه ولی حق بده باید چند سال دوباره طول بکشه تا استعدادهای فوتبال یزد شکوفا بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد