قرعه کشی

قرعه کشی لیگ در سوتی و کوری تمام انجام شد.انگار این فدراسیون فقط برای محرومیت و ناکار کردن این و اون می تونه پر سر و صدا عمل کنه و گرنه برای لیگ حرفه ای به شکل سکرت قرعه کشی کردن منحصر به فرد.

با اینکه همه امروز از رویارویی استقلالیهای پایتخت و جنوب با هم در هفته اول و مصاف قلعه نوعی با مخالفینش در صبا باتری (هفته دوم)یاد می کردند.من به دنبال اولین حریف ملوان بودم.مثل دو سال قبل با فجر سپاسی روبرو می شویم.دو سال پیش مفتضحانه 4 گل از شیرازیها خوردیم و تمام دو دستگی ها و شعارها رو رقم زد.ولی فجر امسال اکبرپور رو نداره.علیزاده و معدنچی هم که نتونستن به تیمهای دیگه برن

قطعا مثل قبل با دل و جون بازی نمی کنن.رحمتی هم که به سپاهان رفته .اگر بازی اول رو ببریم میشه به اینده دل خوش بود چون هفته دوم هم با پگاه بازی داریم.تیمی که مثل همه تیمهای قبلی رشت بریز و بپاش زیادی کرده و معلوم نیست با این همه نفر تازه چه می خواد بکنه.

 

تا چند وقت پیش فکر می کردم ما در یار گیری ضعیف عمل کردیم وای الان می بینم که وضع پرسپولیس از ملوان هم بدتر.اونها چند نفر سالهای قبل رو دو باره به خدمت گرفتن و چند بازیکن رو هم به خاطر اختلاف سلیقه و خیانتهای گذشته کنار گذاشتن.فکر کنم امسال پرسپولیس ضعیف تر از پارسال باشه غیر از اینکه زوبل تاکتیک معجزه اسایی رو کنه و گرچه فولاد در بازی اول کاملا برای پرسپولیس خطرناکه ولی ممکن باز هم شانس در خونه تیم پروین رو بزنه و نبازه.

 

اعتراض

لیگ خیلی نزدیک و همه حتی تیمهای لیگ یک امروز خودشون رو برای لیگ جدید اماده می کنن و ملوان ما هنوز در گیر و گیج از ضربه ای هست که مدیرانش بهش زدند و همین باعث شده در یار گیری ضعیق عمل کنه و فقط چهار بازیکن رو به طور رسمی جذب کنه.خرید بازیکن غیر بومی همه جای جهان مرسوم ولی چرا این نفرات نفرات اسم و رسم دارتر و بهتر نباشن.برام جالب بود محمود شافعی چند سالی اسمش در فوتبال ایران از یادها رفته بود و با ملوان دوباره شناسایی شد ولی امروز خوندم که از ملوان جدا شد.ایراندوست سالها قبل هم مربی ملوان شد و همون سالی که رافت همه کاره شد و... و خیلی ها به خاطر او ملوان رو کنار گذاشتن و خیلی ها هم به خاطر او به ملوان اومدن.من ملوان رو دوست دارم حدود 20 ساله با ملوان بزرگ شدم ولی امروز این واقعیت رو می بینم که برنامه ریزی و یار گیری رقیبا بهتر از ما بوده و ما کم کاری کردیم.

ما برای بازگشت به لیگ حرفه ای با خیلی ها جنگیدیم.با شهاب زنجان و کلی بازیکن اسم و رسم دار با شهید قندی پر تماشاگر و یک مربی پر ادعا(دست نشان)با نفت و فوتبال نابش با صبا باتری و پولهای سر به فلکش ولی امروز همه حریفان علاوه بر پول بازیکنانی رو جذب کردن که به ما می چربن .امیدوارم اینده ثابت کنه که من اشتباه می کنم و شاهد باشم که ملوان مقتدرانه پیش می ره و....