رفته ها و ماندها

مانده ها، رفته ها و آنها که می آیند:

کم کم بازار نقل و انتقالات داغ می شود و شواهد و قرائن اینگونه نشان می دهد که ملوان ما نسبت به فصل قبل فعال تر نشان داده و کادر مدیریتی(حرفهایشان این را می گوید) به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی هستند. قطعا" همه ملوانی ها این را قبول دارند که با وجود عدم احساس خطر سقوط  ملوان در چند هفته پایانی کاملا" بی انگیزه و ملال آور بازی کرد بازی با داماش، استقلال، ذوب آهن و حتی ابومسلم در انزلی نشان دهنده این بود که بازیکنان ملوان سقوط نکردن را به عنوان حد نهایی آرزوی این فصل پذیرفته اند.

رفتن احتمالی خدامرادی و گیاهی و غلامعلی زاد و یوسف زاده را می توان یک داستان قدیمی دانست. خیلی سالهل پیش که دستگاههای ارتباط جمعی و اینترنت و پخش مستقیم و ... به این گستردگی نبودبازیکنان کوچک تر از اسمهای فوق از ملوان رفتند چه رسد به امروز.

مسعود در چند سال گذشته معمولا" مقابل تیمهای بزرگ خوب کار کرد. این فصل در تهران مقابل پرسپولیس بی نقص بود و در بازی مقابل استقلال در تهران چند فرصت مناسب را از آنها گرفت ولی مسعود اواخر فصل که اتفاقا" ملوان بازی پخش مستقیم خاصی در شبکه سرارسری هم نداشت(بازی با ذوب آهن حاج اسبویی دروازه بان بود و پخش مستقیم بازی نشان داده شد) گلهای بدی خورد . رفتن مسعود شاید برای اولین بار پای دروازه بان خارجی را به ملوان باز کند ولی همانطور که دو فصل قبل هم نوشتم، از دست دادن حسنی صفت یک استباه و خود خواهی بزرگ بود.

امیر خدامرادی از 17-18 سالگی با صالح نیا و نصرت و ممی در ملوان بود و تقریبا" همه جا برای ملوان بازی کرد از 3 فصل پیش که 6 گل زد تا دو فصل قبل که با ابراهیم صادقی برای هافبک راست شدن می جمگید تا این فصل که کمتر بازی کرد و اواخر فصل در خط میانی بد کار نکرد و به خاطر بازی موثر نزهتی در اندک دقایق حضورش، خیلی به چشم نیامد.

محسن جزو بازیکنان قدیمی ما بود که معمولا" در تمام فصول هیچوقت یک بازیکن ثابت و قابل اتکا نبوده گرچه بازیهای خوبی از او به یاد داریم ولی فیزیک محسن با وجود حرکات سریع حمل توپ، خیلی همیشگی نبود.

سعید یوسف زاده کمی با سایر نفرات فرق دارد سعید در سه چهار سالی که به تیم بزرگسالان آمد تقریبا" جزو نفرات فیکس تیم بود و اگر برخی بی تفاوتی ها و فیگورهای پر غرورش را کنار بگذاریم و عینک خوش بینی به چشم بزنیم بازیهای خوبی برای ما کرده و گاهلی بعضا" حساسی به حریفان زده است. سعید در کنار مازیار در تیم سیموئز به تیم ملی ب(امید) هم دعوت شده بود و رفتن او در مقایسه با سه بازیکن قبلی قابل انتظار تر بود.

ماندن جلال و هادی تامینی و باسیچ و دسوزا و ...قطعا" همه طرفداران را خوشحال کرده ولی یارگیری متفکرانه خیلی مهم است که امیدوارم به نتیجه برسد.

جذب احتمالی ابراهیمی و آلوز(دومی رو بعید می دونم بشه)و برگرداندن شیرزاد و نوری و جمشیدیان(که اینها هم خیلی مشکل عملی) بشه. تماما" در حد حرف و حدیث است و با حلول حلوا دهن شیرین نمی شود. امیدوارم خبر های خوبی در مورد جذب بازیکنان جدید به گوش برسه و رسما" اعلام بشه تا ملوان را باز در اوج ببینیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
شراره پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

کمی منطقی باش تا آنجا که من یادم میاد ژژمان نوری دو ساله که آخر فصل یا به شما وعدخ می ده یا خبر از بازگشتش رو ژخش می کنه. مگه ممکنه بازیکنی که با نبودن باقری و کریمی کاژیتان ژرسژولیس میشه به ملوانی برگرده که هر فصل موندن و رفتنش معلوم نیست.شیرزاد هم همین وضع رو داره با آسیایی شدن سپاهان جمشیدیان هم در صورت اعنقاد قلعه توعی موندنی میشه.
فقط حسین ابراهیمی رو می گیرید و بس.

سریال کره ای فروشنده پارلمان ( لابی پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ

سریال زیبای لابیست با بازی سونگ ایل گوک (یوم جانگ در امپراطور دریا و جومونگ در افسانه جومونگ) یکی از زیباترین درام های کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که با ضرب آهنگی تند و موسیقی‌هایی بسیار گوش‌نواز در لیست بهترین سریال های تاریخ کره قرار دارد.
http://shoop.ir/?num=1242329160

یه دوست. شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ق.ظ

[گل][گل][گل] سلام [گل][گل][گل]
دست مریزاد و خداقوت.

ما هم www.taktazchat.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره .

[گل][گل][گل] به امید دیدار [گل][گل][گل]

[ بدون نام ] یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام سعید جان
اون روز واسه جلسه چرا نیومدی؟
شیرزاد که رفت فولاد خوزستان
درباره سوالت در مورده حسنس صفت هم اگه اونجا بودی جوابت رو می گرفتی
البته باید حرفای خود علی رو هم شنید

کارمند پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.tractorfc.com

سایت جدید هواداران تیم تراختور با امکانات ویژه!

MOoRI سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ق.ظ

salam saeid jan
mamnoon misham behem peyghma bedi emrooz
moori_68

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد