استقلال

فکر می کنم با باخت تیم ملی هیاهوی فوتبال ملی با انتصاب سر مربی جدید از رونق بیفتد چون عملا" دیگر شانسی برای صعو وجود ندارد مگر اتفاقات غیر طبیعی و افت محسوس و سریع دو کره و ...

4 روز دیگر به بازی حساس با استقلال باقی مانده است. بارها نوشته ام و خوانده ام که اکبر پور و قربانی در این بازی نیستند و با توجه به بازی حساسی که 18 فروردین در جام باشگاههای آسیا نگاه قلعه نوعی برای استفاده از برخی بازیکنان کلیدی تغییر کند.

واقعا" جای امیدواری دارد اگر استقلال ما را دست کم بگیرد و برای این بازی به مهره های نیمکت نشینی مثل اکبری و تقی پور و منیعی بازی دهد و به بازیکنان اصلی تر استراحت دهد.

باخت در این بازی با توجه به اوج گیری پاس باز هم ما را یک پله ای در جدول سقوط خواهد داد، مطمئن هستم استقلال به شکل احساسی و روانی برای گل زدن ابتدای بازی ما را تحت فشار قرار خواهد داد(همانطور که پرسپولیس این کار را کرد). امیدوارم با اداره آنها بتوانیم در ادامه بازی طرح های تهاجمی خود را با وجود سرعت جلال و رمضانی و نزهتی و ... پیاده کنیم. دفاع استقلال سر زنهای خوبی دارد و تقابل حیدری به عنوان بلند قامت ترین مهاجم ما با 3 مدافع مرکزی سرزن استقلال قطعا" خیلی مفید نخواهد بود ولی همین دفاع در نبود قربانی شدیدا" روی زمین آسیب پذیر است در دو بازی آخر در لیگ قهرمانان آسیا شوتزنی رقیب و بازی آنها رو زمین بلای جان آبی ها بود.

استقلال علاوه بر عدم توفیق در دو بازی اخیر خود در آسیا در مقابل پاس تنها روی یک سانتر حیدری و جایگیری مناسب اکبرپور به یک گل زیبا دست یافت و گرنه پاس موقعیتهای زیادی را برای مساوی کردن بازی دسات که از دست رفت، امیدوارم ممی بازیهای قبلی استقلال را مرور تاکتیکی کرده باشد و برای مهاجمین آنها برنامه داشته باشد، پارسال برهانی در دوره افت گل بسیار زیبایی به ما زد که سالارزاده و تامینی و مسعود را دو بار مقهور دریبلهای خود کرد و ...

به امید کسب امتیاز مقابل صدر نشین لیگ ایران در جمعه

نظرات 2 + ارسال نظر
شراره دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

قبلا؛ هم گفتم باخت شما به استقلال حنمی است تو فقط دعا کن با دو یا سه گل باشد. خودت را گول نزن دفاع شما مثل ژنیر سوئیسی سوراخ سوراخ است و بس.
تو که اینقدر تیمها و نفرات رقیب را نقد می کنی فکرش را کرده ای هادی تامینی در چند بازی با مهاجمین حریف درگیر شده رضایی و بیاتی نیا و مطمئن هستم بازیکنی مثل عباسفرد می تونه اون رو از نظر روانی شدیدا؛ داغون کنه .

در مورد هادی باهات کاملا؛ موافق نیستم ولی قبول دارم که در صورت گل خوردن تمرکزش رو از دست می ده.
همیشه امیدمان به خدا بوده شاید مثل بازی با پرسپولیس ما برنده شدیم. البته مساوی هم خوبه.

رضا پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ق.ظ

سرتو بالا نکردی ؟! جدولو نگاه نکردی ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد