بازی با صدر نشین

ممکنه برای نوشتن بازی مقابل استقلال خیلی زود باشه ولی به هر حال عید پیش رو قرار داره و ممکنه نشه در مورد این بازی نوشت. البته استقلال 28 اسفند با حریف اماراتی در آزادی بازی اره و اگر ببره تمام چیزهایی که بعد از باخت در ریاض اختلاف و افت روحی نامیده شده از بین می رود و ...

قطعا" نبود اکبرپور و قربانی خیلی مهمه. این دو نفر در چند سال اخیر خیلی موی دماغ ما شده اند و بارها دروازه ما رو باز کرده اند.

امروز در یک متن ملتمسانه در سایت ممی از او خواستم برای برهانی فکری کند. متاسفانه تمام گلزنهای تیمهای حریف مقابل ما گل زدند و نتوانستیم با وجود اسم و رسم دار بودن آنها و ... جلوی گلزنی آنها را بگیریم.

نگران خیلی چیزها هستم: مدتهاست استقلال را نبرده ایم حالا که بازی در آزادی است قطعا" مشکل بسیاری داریم.

مسعود بد روزهایی را تجربه می کند به این باور رسیده ام که اگر در دو بازی بعدی هم گلهای مشابه بازی قبل بخورد تبدیل به غلامپوری می شود که تا پایان دوره بازیگری نتونست به فرم قبل از مقدماتی جام جهانی 94 برگردد. مسعود در خروج ها بی نظیر بود پنالتی گیر و شوتگیر بود در همین بازی رفت با استقلال فقط بواسطه عدم دید و اشتباه محرز مدافعان گل خورد ولی این روزها دو ضرب گیر شده در مشت کردن با جمع کردن توپ دو دل عمل می کند و ... هادی واقعا" با روزهای اوج پارسال فاصله گرفته، اشتباه بازی با داماش در حالیکه می شد آن توپ را به سادگی برتی مهاجمین، بلند ارسال کند هر کسی را نگران می کند. بدون تعارف اگر در 15 یا 20 دقیقه اول بازی با استقلال گل بخوریم باید نگران شکستی تلخ و شاید فاجعه آمیز باشیم.

فکر می کنم استفاده از بابک به عنوان یار گیر من تو من برهانی بد ایده ای نباشد بابک از همه مدافعین ما(جز رمضانی که برای کارهای هجومی نیازش داریم و نباید حیف شود) بیشتر است از نظر قد و فیزیک هم چیزی از برهانی کم ندارد. اما مجیدی که مطمئنا" به جای اکبرپور مهاجم خواهد بود، مجیدی خیلی علاقه دارد در محوطه هر جوری شده یک پنالتی بگیرد که با دفاع منطقی و آفساید گیری میشه او را هم ناکام کرد. اگر سعید بخشیده شود می توان روی برد تکنیکی میانه میدان حساب کرد. جان واریو و جباری هر دو شوتزن(فنی زن و نه پر قدرت)هستند. دسوزا باید در مقابل کاظمی برنده باشد .می دانم گفتن این حرفها ساده است و استقفلال با حمایت حداقل 60000 نفر خطر ناک تر از همیشه خواهد بود.

جلال به تیم ملی دعوت شده امیدوارم باز هم روحیه رفته اش را بدست بیاورد. او همیشه خطرناک بوده در این بازی فکر کنم نزهتی را همان 20 دقیقه پایانی بیاوریم کافی باشد.

پاس همدان مقابل استقلال روی یک سانتر حیدری مغلوب شد، نفوذهای او خیلی خطرناک است و سانترهای پیچ دارش بلای خیلی تیمها شده، امیدوارم علی رمضانی روی فرم باشد و ....

به امید شگفتی سازی در آزادی 14 فروردین 88.

نظرات 3 + ارسال نظر
شراره جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ

مطمئن باش با حداقل ۳ گل بازنده هستید شما از پیام و صبا در مشهد و قم باختید. کمی منصف باش خارج از خانه به ملوان هیچ امیدی نیست. باور کن اگر قربانی و اکبرپئر هم نباشند خیلی ها مثل ریالدو و روانخواه و عباسفرد و ... هستند که جای اونها رو بگیرند.ضمنا؛ فراموش نکن آونا الان درگیر بازیهای آسیایی هستند حتما به خیلی از اسمی ها استراحت می دهند. یعنی شما رو دست کم می گیرند به همین خاطر ممکنه با دو گل بازنده باشید ولی به فکرت امتیاز گرفتن از آزادی ننداز.
اگر ببازید و پاس و ابومسلم ببرند اونوقت باهات حرفها دارم.

من کاملا؛ قبول دارم که استقلال تیمی منسجم و پر مهره است و اتفاقا ممکنه بد هم ببازیم ولی سال ۸۱ که ما آنها رو از قهرمانی محروم کردیم. تیم ما فقط سقوط نکرده بود و نتایج جالبی هم نگرفته بود. من به امید زنده ام. قطعا؛ شما هم که باید با مس و سپاسی در خارج از خانه بازی کنید به امید زنده اید پس حق بده که منتظر اتفاقات نا نوشته باشیم وگرنه روی کاغذ آنها خیلی سر تر هستند.

شمالی جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ

فکر نکنم از آبی هایی که تشنه قهرمانی و جلو افتاده از ذوب آهن هستند بشه امتیاز گرفت. ذوب آهن قبل از استقلال با ژیام بازی داره اگه ذوب امتیاز بده که اوضاع شما خیلی بد میشه استقلال برای افزایش امتیاز میاد و اگر هم دوب ببره باز هم شما گوشت قربانی خواهید بود.
نمی دانم به چه امید و ژشتوانه ای از امتیاز گرفتن دم می زینی شما در این چند هفته خارج از خانه زنگ تفریح رقبا بوده اید.

دوست عزیز با شما موافقم ولی بازی با استقلال با همه چیز فرق می کنه شاید روی شانس مثبت به ما نگاه کرد. خیلی مکشل داریم که بهش اشاره کردم ولی به خدا توکل می کنم در این بازی و همه کارها و اتفاقات روزهای آینده.

رضا یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

شراره خانوم ! سرتو بالا کن ، جدول رو نگاه کن !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد