دربی بی خاصیت

باز هم تساوی و امتیاز از دست دادن مقابل یک تیم قعر جدولی دیگر. ملوان با یک ترکیب قابل پیش بینی به زمین آمد . بازی کاملا" تحت تاثیر برخورد بتازی رفت پگاهی ها با ملوان بود و دقیقا" مثل سال قبل بحث تلافی و رو کم کنی پیش آمد. نمی دانم چرا همیشه این جور وقتها کادر و تماشاگران و .. داماش اخلاق و خطر و نزاکت و ... را به یاد می آورند و یادشان نیست هوادارنشان چه بر سر هواداران ما در بازی رفت آورده اند.

بازی در 15 دقیقه اول با محک زدن تیمها شروع شد و دو شوت ابراهیمی و یوسفی در مقابل چند حمله نصفه و نیمه ملوان به اتمام رسید، کرنر رمضانی در اواخر نیمه اول می رفت مستقیم گل شود که نظر محمدی به بیرون مشت کرد و ...

افشاریان در چند مورد با مختاری مماشات کرد و دو بار به او تذکراتب از نوع قضاوتهای قهرمانی داد.آلوز در 10 دقیقه اول چند بار فضا سازی و سرزنی و توپ گیری کرد ولی آنها هم زور چندانی برای به گل رسیدن نداشتند.

گویا 4 گلی که استقلال اهواز در نیمه اول از پاس خورد قند در دل عبدی آب کرد، چون نیمه دوم داماش تاکتیک تیمی خاصی نداشت فقط با توپهای بلند از هر جای زمین قصد توپ رسانی به آلوز و چاوشی داشتند که با آفساید گیری بی اثر شد. از آنطرف داماش هم به آفساید گیری روی آورد و بازی در میانه میدان جریان داشت. شوت آلوز شوک مثبتی برای ایجاد حملات مختلفی شد که مهم ترین آن حرکت رافخایی در عمق دفاع داماش و واکنش نظر محمدی بود که با کف دست توپ را به کرنر زد ، کاشته رمضانی در نزدیکی خط دروازه برگشت داده شد سانتر رمضانی با ضربه سر حیدری داخل هجده قدم با اختلاف اندک به اوت رفت(گل نشدن آن توپ خیلی عجیب بود). اشتباه سالارزاده و هادی و غلامعلی زاد در دفع یک ت.وپ ساده منجر به شوت فنی ولی کم جان چاوشی شد که گرفتن آن برای هر دروازه بانی مشکل نیست از جلوی دستان غلامعلی زاد تبدیل به گلی شد که شائبه بو دار بودن بازی را برای بعضی ها تداعی کرد(چاوشی کم اثر ترین بازیکن داماش تا قبل از این گل بود که فقط یکبار توپ را از ژشت محوطه جریمه به آسمان فرستاد). حیدری خیلی سریع و در یک ریباند با خطا متوقف شد تا جلال با ضربه ای دقیق بازی را برابر کند.

برد پیام مقابل سایپا در کرج نشان از کار سخت داماش در روزهای آینده دارد. از ملوان خیلی بیشتر از این انتظار داشتیم نمیب دانم چرا حملات ما در ضربات آخر با بی تفاوتی و بی انگیزگی و بی دقتی به هدر می رود. حیدری مثل همیشه نبود، جلال با وجود تلاش فراوان و عبور چندین باره از خط دفاعی قدرتی داماش هنوز جلال همیشگی نشده و ...

مسعود غلامعلی زاد در خیلی از بازیها منجی و ستاره ما بود ولی روحیه او بدون دلیل خاصی از دست رفته و گل بد و غیر منتظره ای که امروز خورد ناکامی اخیرش را تکمیل کرد.امیدوارم تعطیلی یک ماه فرصت خوبی برای جبران و تجدید قوا باشد.

در مورد حاشیه ها و تناقض نویسی برخی هواداران داماش حرفها دارم که بزودی می نویسم.

غیر حرفه ای بودن آنها و احساساتی قضاوت کردن در مورد مسائل را بهشان ثابت خواهم کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
باواریا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

پنالتی رو مهران گرفت .

برای مسعود دلم سوخت . خیلی متعصبه . آخر بازی از تماشاگرا عذرخواهی کرد .

آبرر ۳ پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

gooya dar pishbinihat kheili eshtebah kardi 100 nafar tamashagari ke pishbini kardi tabdil be 1500 nafar shodan yani bishtar az malavanihaei ke tu bazie raft be sardare jangal oomadan va shoma pozesho midadi pishbini kardi ke nazar mohamadi gole bad mikhore va jav gir mishe fekr konam vakoneshe nazar mohamadi ru kashteye filipe desoza vasat kafi bashe dar zemn 90 daghighe be chavoshi tohin kardid ba gole zibash javabetoono dad amma mohem ineke bade gol vakoneshesh chi bood amma jalal rafkhaei ke tu bazie raft na tohini behesh shod na tu bazie bargasht bade golesh samte rashtia oomad va axol amal neshun dad in neshun az farhange paeene in joor bazikonast mesle rafkhaei zare va jalal hoseini va oghdei ke nesbat be rasht daran hala chera az rasht oghde daran maloom nis

سلام؛
اول:بازی رفت کل جمعیت استادیوم 500 تا 6000 بود که باز هم ما 1/5 استادیوم رو داشتیم.
دوم:من فکر نمی کردم استاندار رشتی و محبوب این همه نیرو برای حفاظت از شما بسیج کنه اگر چنین امنیتی برای ما برقرار بود قطعا" بازی رفت برای شما جا باقی نمی موند.ورود شماها به استادیوم مثل عبور دادن برده ها در فیلمهای مصر بود پلیس ها دور و بر شما می دویدند و شما مجبور بودید همراه اونها بدوید . خروجتونهم که...
سوم: نظر محمدی هم در این بازی از سر دوستی با ما در اومد و در جواب فریادهای ما دست زد و احترام کرد و ... که به نفع خودش و تیمش شد چون تمرکزش حفظ شد.
سوم: حتی خود چاوشی هم حدش نمی زد توپش گل بشه اون توپ نرم وبی ضرب گل شدنس خیلی شانس می خواست که اشتباه مسعود این شانس رو داد و ...
در مورد رافخایی و حرکت بعد از گلش جواب خاصی ندارم که بدم

رشتیه با تعصب (۲) پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ

به انزلی چیا
یادتونه قبل بازی چی میگفتین؟
من یادتون میارم.میگفتین که:
رشتیا وجودشو ندارن بیان انزلی.نهایتش 50 نفر میان.
داماش جلوی ما یه تیم دست و پا بسته هست.اصلا ملوان با این قدمت نباید نگران داماش بی هویت باشه .سوراخشون میکنیم.
و خیلی چیزای دیگه هم میگفتین.ولی ما بهتون نشون دادیم که رشتیه با تعصب همینه همینه.1500 نفر اومدیم یکصدا 90 دقیقه تیمو تشویق کردیم.جواب فحشهاتونم هم ما دادیم هم افشین با اون گل زیباش.به هر حال این 1 امتیاز شیرینتر از عسل نوش جونتون

تکرار پاسخ بالا:
اول:فکر نمی کردم استاندار و مقامات مسئول اینقدر لی لی به لالاتون بگذارند وگرنه ژیش بینی می کردم همه اهالی رشت به استادیوم خواهند آمد و یک عصر فوتبالی را سژری می کنند.
دوم:چاوشی فقط موقع گرم کردن و هم زمان با حضور مازیار توهین شنید ما بیکار نیستیم نتیجه تیم را فدای ۹۰ دقیقه فحش دادن به بازیکنی کنیم که ۳ سال پیش اخراجش کرده ایم(از ملوان).
سوم:باور کن من دقیقا؛ جایگاه روبروی شما بودم صدای شما به ما نمی رسید که اصلا؛ جوابی شنیده باشیم.برام خیلی جالب بود وقتی به جایگاه داماشی ها می رسیدید مثل زندانی که آزاد شده باشد لنگ پرانی و بپر بپر می کردید. فکر کنم خودتان هم بلاورتان نمی شد جایگاه ۵۰۰۰ نفری ما را به ۱/۳ مقدار ظرفیتش به شما بدهند.
چهارم:من همیشه قبلیتهای حریفان را نام برده ام قبل از بازی در نوشته هام از آلوز و چاوشی و ... به عنوان بازیکنان تاثیر گذتذ داماش نام برده ام.
دقیقه ۹۰ برد را با تساوی عوض کردن خیلی زور داره نه؟
کی از استادیوم خارج شدید ساعت ۶ یا زودتر.
این همه مراقبت از شما برام عجیب بود.
اون مسئولین بی غیرت و بی مسئولیتی که بازی رفت خواب بودند دیروز خوب تر و خشکتون کردند.

MOoRI پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://malavanclub.net

سلام آبای
اون اشتباه رو هم تامینی کرد نه سالارزاده
ولی در کل اصلا بازیه خوبی نبود

آبرر ۳ پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ

jenabe saeed shoma ke voroode tamashagarane rashtio be varzeshgah be harkate bardegane mesri tashbih mikoni ino bayad bedooni dar varzeshgahe amator goone va az rade khareje shoma ke behesh laghabe khande dare san siroos ro dadid tamashagarane mihman bayad az jaygahe tarafdarane time mizban yani shoma rad beshand ke tu hich varzeshgahi chenin chizi vojood nadare ke bar migarde be az rade kharej boodane san siroose shoma tu har 2 varzeshgahe rasht che azodi va che sardare jangal tarafdarane time mihman rahe vorood va khorooje joda daran dar morede tedade havadaratoon too bazie raft jamiate varzeshgah 9000 nafar bood na 5000 nafar va in rabti be tedade tarafdarane shoma nadare shoma ham mitoonestim jaygahe 2000 nafaritoono por konin ke ba erfagh nesfesh por shod dar morede gole chavoshi fekr konam avalin kasi hasti ke migi oon gol shansi zade shod dar zibaeie gole chavoshi hich shakki nist va dar akhar bayad begam bichare marhoom siroose ghayeghran ke ehterame ziadi barash ghaelam in dorost nist esme eftekhare footbale gilan ro bezarid ru chenin varzeshgahe ghorazei va familie in bozorg marde footbalo ru bazikone taze be doran reside i chon maziar zare

در مورد ورزشگاه و اسمش نظری ندارم ولی با همین وضع سالهاست طرفدارای تیمهای رقیب که خیلی بیشتر از شما هم بودن می روند و میایند.
باران بازی رفت یادت هست در انزلی آنقدر شدید بود که همه فکر می کردند بازی لغو میشه حتی روزنامه دنیای فوتبال از حسرت دوستداران ملوان در حمایت از این تیم به علت بارندگی شدید نوشت.
ما بدون اسکورت و ... به آنجا آمدیم و الان...
راستش یک مطلب دیگر در مورد این بازی می زنم و فرموشش می کنم.
ولی ۹۰۰۰ نفره بودن بازی رفت رو نمی تونم بپذیرم چون کمتر بوده.

رهگذر جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ق.ظ

آقایون بحساب دو آتیشه گفته بودم که بعد از بازی براتون گفتنی زیاد دارم.
جناب سعید خان اگه خوب به همون فیلمهایی که از شون نام بردی بازنگری کنی می بینی که همون برده ها آخر فیلم معمولا پرچم اقتدار و تو دستشون دارن همون طوری که ما توی انزلی روز چهار شنبه داشتیم.
در ظمن معمولآ اونایی که برده هستن به دست یک مشت وحشی گرفتارن(منظورم تو همون فیلم هاست ) بنا براین خوشحال نباش که ما مثل برده ها تو فیلم ها بودیم و شما مثل اونایی که دور تا دور اونا رو گرفته بودند تا تیکه پاره اشان کنند.
در ظمن از این همه بازی کنهای ملوان فقط به سه چهار نفرشون اکتفا کردی !دلیلش چیه بقیه خواب بودند ؟
ظمنآمسئولین گیلان هم شما ها رو خوب شناختن و می دونن باید کیا رو ساپورت کنن؟
در مورد فوتبال هم که دیگه نتیجه خودش تیر خلاص رو بهتون زد من دیگه چیزی نمی گم فقط اینو بهتون بگم که نظر محمدی شاختون رو خوب شکست گفته بود که توی این بازی کولاکی خواهد کرد که هیچکدوم از کولاک های دریای خزر به گرد پاش نرسن.
دم چاووشی هم گرم که هم تو بازی تاثیر گذار بود و هم اون گل زیبا رو که بحساب تو خیلی گل بی خودی بود رو توی تور ملوان نشوند.
هیچ فکر می کردی که دقیقه نود و اون هم اونجوری مفت بازی رو به تساوی برسونید.
خیلی هاتون از یک تیم بی نام و نشون و ته جدولی و به روحیه و این جور چیز ها حرف می زدید و حساب ها ی آنچنانی روی این سه امتیاز کرده بودین و بالا رفتن تو جدول.
ظمنآ عزیز تیم ها ی ته جدولی هم تیم هستن و تا روز آخر هم برای بقا ء تلاش می کنند . نمونه اش همین پیام و داماش بنابر این بیشتر مراقب باشید که کله پا نشید.

ممنون که سر زدی ولی فکر نمی کنی ک.لاک کردن نظر محمدی ناشی از این بوده که حملات ملوان طوری بوده که بر بازی مسلط بوده و اونو به واکنش وا داشته؟
بقسه صحبتهای شما بیشتر بوی تحساس می ده تا منطق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد