دربی گیلان

همیشه قبل از بازی ملوان با حریفان، آنچه را که در مورد حریف و خودمان ارزیابی می کردم و می دانستم(شاید به غلط و اطلاعات فنی خیلی پایین) می نوشتم.

درست است که بازی چهارشنبه با داماش برای ما و حریف جز مسائل فوتبالی اهمیت دارد ولی به هر حال این هم مسابقه ای است که بعد از چند روز به تاریخ می پیوندد همانطور که برد نیم فصل ما الان خاطره شده و باید برای برد در این بازی تمام تلاشمان را به کار ببریم و ملوان محبوب را حمایت کنیم:

باخت به صبا را باید فراموش کرد، فکر می کنم ممی هم با سکوت و ... سعی دارد برای بازی با داماش تمرکز کند ، برد داماش به ابومسلم با شیوه جدیدی شکل نگرفت ولی رفتار عابدینی باعث شد روال همیشگی داماش کمی دیر به حصول برسد.

استعفای عابدینی بعد از برد را تنها می توان یک بازی مدیریتی همراه با سیاست مظلوم نمایی دانست وگرنه عابدینی آن همه پول خرج کرده را رها نمی کند و گوشه نشین نمی شود.

متاسفانه نفرات برتر ما در چند هفته اخیر افت کرده اند، جلال مدتهاست گل نزده و آن بازیکن همیشگی نیست، پاس گل رمضانی در بازی با استقلال اهواز و پاس همدان هنوز ما را امیدوار می کند از سمت راست حریف می توانیم امیدوارانه حمله کنیم.

عملکرد هادی و باسیچ و سالارزاده در بازی با صبا خیلی نگرانمان کرده، امیدوارم به آلوز و چاوشی و حتی حسین ابراهیمی فضایی داده نشود مخصوصا" آلوز.

مسعود همیشه نقطه ای قابل اتکا بوده ولی تعویض او در بین دو نیمه بازی قم باز هم دلواپسمان می کند.

قبلا" هم جایی نوشتم، ما بد جوری و بد وقتی باختیم گرچه اتفاق خاصی نیفتاده و ما بعد از شکست در مشهد با اقتدار استقلال اهواز را بردیم. الان هم بعد از باخت مقابل یک تیم آسیایی به مصاف دیگر تیم قعر نشین می رویم و می توانیم برنده باشیم. مطمئن هستم اینبار از هر سوراخی گزیده شویم ،دلیل آن دست کم گرفتن حریف نخواهد بود.

قطعا" داماش هم نگرانیهایی دارد نظر محمدی مدتهاست گلهای بدی می خورد و خوشبختانه در اینگونه بازیهای حساس خیلی زود جو گیر می شود و کارهایی می کند که کل تیمش را تحت فشار روحی قرار می دهد.

عشوری زاد در بازی رفت ضعیف ترین بازیکن داماش بود،هوشیار معمولا" پراشتباه بازی می کند و دراگسویچ با وجود بازی تهاجمی موفق در دفاع خیلی مطمئن نیست.با تمام این حرفها هر حریفی نقاط قوت هم دارد، بی تعارف باید بنویسم همیشه به بازی مهدوی احترام گذاشته ام کاشته های و کرنر های خطرناک و تکنیک قابل قبول او در بازی خیریه منتخب لیگ و سرخابی ها  کاملا" مشهود بود که با کرنری دقیق هادی را در موقعیت گلزنی قرار دادو...ابراهیمی نسیت به سال قبل افت کرده گرچه فکر می کنم با آمدن آلوز کارهایی دفاعی تری به او سپرده شده، چاوشی(که مطمئنم فلش اعتراض و هو و انتقاد در روز بازی برای او تیز تر از همه خواهد بود) در فضاهای پشت دفاع و در ضربات در حال حرکت خطر ناک است.

با تمام حسن و عیبی که نوشتم مطمئن هستم جو ورزشگاه شدیدا" داماش را تحت تاثیر قرار خواهد داد، بازی رفت با وجود باران شدید حداقل 1000 نفر از انزلی برای حمایت ملوان به شکل شخصی خود را به سردار جنگل رساندند در حالیکه داماش در دو بازی آخر خانگی کمتر از 1500 طرفدار در شرایط میزبانی داشته و با ارفاق 100 نفر از آنها به تختی خواند آمد و ....

حیدری و جعفری این روزها نتیجه گرا تر از جلال عمل کرده انددسوزا در کارهای هجومی عالی کار می کند، خدامرادی همیشه بهتر از صادقی بوده و در لب خط قلدر و دونده ظاهر می شود.

به امید خندان شدن لب تمام ملوانی ها در بازی چهارشنبه.چهارشنبه صبح حرکت به انزلی برای حمایت از ملوان.

نظرات 6 + ارسال نظر
شراره دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ

سعیدجان با وجود اطلاعاتی که نوشتی افشه و آقازاده و خیلی از مهره های ما را از قلم انداختی.مطمئن هستم شما با استرس بیشتری بازی می کنید استقلال اهواز و پیام قطعا؛ این هفته امتیاز می دهند و ما با یک تساوی از مهلکه سقوط فرار می کنیم باور کن با بستن خدامرادی و رمضانی کار شما تمام است. از نزهتی شما هم نباید غافل شد ولی فکر کنم ابراهیمی در سمت چپ خط هافبک بازی کنه تا جلوی نفوذ تزهتی و خدامرادی رو بگیره من به برد و امتیاز گرفتن داماش امیدوارم.بازی با پیکان را یادت بیار که چطور بعد از زدن گل وا دادید تازه بازی با پاس و ذوب آهن و ... هم این تراژدی تکرار شد.

در مورد افشه قبول دارم بازیکن خوبی هست ولی اگه قرار باشه دفاع کنید(که می کنید) کارایی نداره. نزهتی هم ۱۵ دقیقه آخر می یاد ان شاالله تا اون موقع نتیجه به نفع ما رقم خورده باشه.

شمالی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ

به امید یک بازی تماشاگر پسند و عالی از دو تیم گیلانی و اگه خدا بخواد برد داماش عابدینی عزیز

اگه من هم ۶ امتیاز را با جنجال در مطبوعات و نود و تحت فشار قرار دادن داور می گرفتم و بازهای کثیف به جای مانده از فوتبال پروینی را بعد از ۵ سال رو می کردم الان مدیر محبوب شما می شدم.هنوز در کتمنتهای وبلاگ تیمتون فحشهاتون بهش پاک نشده و هست.

شراره دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ق.ظ

شنیدم بعضی از طرفدارای ملوان می خوان با پرچم داماش قاطی اونا بشن و تلافی بازی رفت رو با نیرنگ در بیارن درسته؟

رهگذر دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ق.ظ

چه یک نفر چه صد نفر بازی رو باختید عزیز > ظمنآ اون هزار نفر که گفتی که از انزلی اومدن اونها انزلی چی هایی هستند که الان سالها دارن توی رشت کار و کاسبی و زندگی می کنند . بنابر این فکر نکن همه از انزلی اومده بودند.
ظمنآ چون هیچ رشتی توی انزلی شغل و زندگی نداره بنابر این هیچ کسی هم از همون جا برای تماشای بازی نیومده .
یک چیز دیگه از اینکه یه رشتی با اسکورت میاد انزلی معنی اش خیلی چیز های دیگه هم می تونه باشه . یک بیشتر فکر کنی خودت متوجه میشی.
الگه انزلی چی ها بدون اسکورت میان و می رن بخاطر مرام بالای رشتی هاست.

مالازای دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ق.ظ

آقا سعید سلام چطوری ابای من اصلا نگران این بازی نیستم تیم ما بسیار تیم تر واز همه مهمتر حمایت هوادارهای ما که مانند شلاق می ماند تیمهای بزرگی مانند سرخابی ها تو سن سیروس مشکل دارند داماش که!!!!با این حال این بازی هم 90 دقیقه است وفوتبال انزلی مانند گذشته به همگان جواب خوبی خواهد داد ابای من 3شنبه از جنوب می آیم انزلی ولی حتما در ورزشگاه باهم صداییم بدون شناخت از هم به امید سربلندی ملوان وفوتبال غنی انزلی.

MOoRI دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://malavanclub.net

سلام آبای
درست جلال گل نزده ولی تو بازی با استقلال اهواز عالی بود
در بازی رفت هم وضع ما نسبت به داماش بدتر بود و بردیم
مصاحبه های بازیکنان داماش هم مثل بازی رفت است و هی از برد صحبت می کنند اما بازیکنان ما حرف نمیزنن و عمل می کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد