باخت بی وقت

باختن به تیم هایی که مدتها است نتیجه نمی گیرند و مقابل ما عقده گشایی می کنند تبدیل به عادت بلا ترکی شده که دیگر عجیب به نظر نمی رسد. باخت امروز ممکن است در بازی حساس آینده تاثیر گذار باشد. باخت با 3 گل قطعا" نشان دهنده ضعف مطلق خط دفاعی است که قبلا" هم اینگونه قافیه را باخته بود باخت به پیام در مشهد و ...

راه آهن با برد 3 گله مقابل برق از ما پیش افتاد تساوی پاس هم آنها را به ما نزدیک کرد و داماش با برد دقایق پایانی امیدوار به بازیهای آینده نظر خواهد داشت و قطعا" تیم بی روحیه بعد از بازی با فولاد نخواهد بود.

برای هر تیمی حمایت تماشاگران و اتکا به آنها غیر قابل انگار است ولی گویی ملوان تنها به تماشاگران تکیه می کند و دو باخت خارج از خانه در چهار هفته اخیر با دو سه گل این حدس را پر رنگ تر می کند. نمی دانم چرا در بازی با استقلال اهواز و پاس و ... از آن همه حمله به یک گل قانع شدیم و نتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم و در خانه حریفان اینطور دست و پا بسته مغلوب می شویم.

فعلا" خیلی مساعد نیستم تا چند روز آینده بیشتر در مورد ملوان و رقیب هفته آینده می نویسم.

نظرات 6 + ارسال نظر
شراره جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام.سعید جان فکر کنم بد وقتی باختید و خوب وقتی بردیم.فکر کنم بازی ژارسال در انزلی کاملا؛ با بازی امسال فرق کنه.شما ژارسال افتضاح بودید و امسال هم چندان آش دهن سوزی نیستید ولی ما کم کم روی دور افتادیم و با بردن شما می توانیم روی بازیهای بعدی خوب تمرگز کنیم.صبا مقابل پیام نتونست ۳ گل بزنه ولی شما...امیدوارم با آنالیز بازی شما با صبا به نقاط ضعف بی شمارتون پی ببریم.
ما مهاجم سرعتی داریم سرزن داریم هافبک قدرتی داریم شوتزن و تکنیکی داریم ولی به نظرم شما فقط سانتر و شوت را دارید پس به امید برد داماش

شراره جان . هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه. بازی با پاس همدانتان را دیدیم و آن پنالتی کذایی و من در آوردی که فردوسی پور هم چندی پیش در جواب عابدینی به رخ کشید.بازی با سپاسی هم یادته با مشت و لگد و فنون رزمی می خواستید هر جوری شده توپ را توی دروازه هل بدبد.بازی با ذوب آهن هم اون گل مسخره که خیلی خنده دار بود و اندوی توپ ساده ای را رها کرد تا مهاجم شما بیاد و گل بزنه.شما در رشت ۴ تا از استقلال اهواز خوردید و بیرون از خانه حرقفی برای گفتن نداشتید.
وقتی در سردار جنگل ۱۰۰۰ نفر بازی را می بینند آیا ۵۰ نفر رغبت می کنند برای دیدن بازی با ملوان به انزلی بیان؟

srsh جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام
فکر کنم توی این بازی مشکل بیشتر از تاکتیک تیمی بود نه خط دفاعی.چون اینجور که از مصاحبه ی ممی مشخصه از همون اول بازی را هجومی آغاز کردیم.
<<احمدزاده با تبریک به فیروز کریمی و بازیکنان این تیم، در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه چرا تیم ملوان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تهاجمی بازی کرد، گفت: ما همواره در مقابل تیم‌های بزرگ سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا هواداران هر دو تیم از بازی لذت ببرند. >>
احتمالا ممی واسه جذاب تر شدن بازی ها تیم و یک جوری می بنده که جلوی حریفان کیسه گل بشیم

مالازای شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ق.ظ

هقه سعید چطوری کل.ان با تاکتیک هجومی خودش بازی خوبی مقابل صبا انجام داد البته شکست سنگینی ولی ملوان خیلی موقعیت گل داشت وباشهامت بازی کرد دو شکت بیرون از خانه تو این دو هفته اصلا عادلانه نبود ولی حتما با شکست تیم بی هویت داماش هم اونهارا به لیگ پایین می فرستیم وهم وضعیت خودمان را بهبود می بخشیم فوتبال همینه گاهی خیلی بی رحمه ولی تا ابد ایران ملوان

مالازای شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

هواداران ملوان روز ۴شنبه یکبار دیگر به ورزشگاه می ایند وسن سیروس را جهنمی برای تیم همسایه خواهند کرد روز ۴شنبه وظیفه هر انزلیچیست با تمام وجود از ملوان حمایت کند ومثل همیشه شایستگی خود را به همگان نشان دهند از محافل ورزشی انزلی شنیده میشوند که مردم انزلی که بیشتر حامی ملوان هستند خود را برای این بازی مهیا می کنند مردم غیور وقهرمان انزلی وفوتبال دوستان خوب گیلانی که همیشه از بسیاری از شهرهای گیلان برای حمایت از ملوان می ایند استانه لنگرود رودسر فومن صومعه سرا ورضوانشهر ماسال ملوان را دوست دارند وبه آن افتخار می کنند باز هم به همگان ثابت می کنند ملوان جایگاه خاصی در دلهایشان دارد ملوان خواهد بود وبستری خواهد شد برای معرفی فوتبالیستهای مستعد گیلان وانزلی به فوتبال ایران.

داشتم نظرات برخی از طرفداران داماش رو می خوندم کلی سر اینکه با اسکورت به انزلی خواهند آمد خوشحال بودند ولی من یادمه بازی رفت بچه ها با وسیله شخصی و حتی عمومی بدون اسکورت رفتن سردار جنگل.پارسال که اونها اوج گرفته بودند و سر کیف با ۲۰۰تا ۳۰۰ نفر جایگاه ۳۰۰۰ نفری جنوب غربی رو حیف کردند.امسال با خوشبینانه ترین نگاه ها ۵۰ تا ۱۰۰ نفر بشن.اونا تو سردار جنگل با ۱۰۰۰ نفر حمایت می شن و الان در انزلی....

MOoRI شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ http://malavanclub.net

بله من حرف شراره رو تایید میکنم
تیمشون خیلی قویه :-))))
ولی نمیدونم با این همه بازیکن استثنایی که گفتم چرا ته جدول هستن
بابا کل کل کردن با رشتیا سر فوتبال خنده داره

رهگذر دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ق.ظ

موری تو برو جلو بوق بزن > ظمنآ زیاد خنده نکن رودل می کنی.
مالا زای تو هم ذهی خیال باطل توی محاسباتت یک وقت اشتباه نکرده باشی ! می فرستیم دسته یک . ما می ریم بالا . یکوقت رودل نکنی با این همه هوش و زکاوت و اعداد و ارقام و محاسبه.
جناب سعید خان حق داری که از تعداد تماشگرای خودتون تعریف و تمجید بکنید. چون معمولآ توی یک محیط کوچیکی مثل انزلی اگه یکی یکم بهش فشار بیاد و یک خطایی ازش سر بزنه < فورآ همه خبر دارن بنا براین از اینکه یک مشت تما شا گر قدم زنان از خونه شون برن توی ورزشگاه تختی (سن سیروستون) کار همچین شقی نکردن .
در حالی که بخاطر بزرگ بودن رشت و گذاشتن ورزشگاه سر دار جنگل بیرون از شهر و نزاشتن امکانات مناسب برای ایاب و ذهاب این امکان برای همه میسر نیست که به این ورزشگاه برن. ظمنآ الان که تیم یکم هم از اعتبار اسمی اش کم شده مورد کم لطفی قرار گرفته و کمتر تماشاگرا رقبت می کنن که بیان و بازی رو تماشا بکنن.
بعد از داربی براتون گفتنی زیاد دارم < فقط تا اون روز صبر کنید.

پارسال مگه سردار جنگل برای بازیهای حذفی پر نمی شد مگه پارسال بازیهای آخر لیگ ۱۵۰۰۰ تماشاگر بری تشویق پگاه نمی رفت. واقعیت اینه که امسال طرفدارای پگاه به دلیل تغییر مدیریت نتایج نا جور با این تیم قهرند.
تعصب هم حدی داره به این می گن افراط جیگر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد