دردل بی پروا

باخت به پیام را در دور رفت به حساب قوانین نا نوشته فوتبال گذاشتیم که هر چقدر در گل زدن ناکام باشی و بد بیاری داشته باشی، بازنده خواهی بود. حرفهای خداداد هم بعد از بازی معرف برتری بی چون و چرای ملوان بود و ...

اما بازی برگشت اوج ناکامی و سرخردگی برای ما بود.نساوی در مشهد قابل قبول بود آنها در مشهد داماش را برده بودند، صبا را متوقف کرده بودند و ... ولی نمی دانم چرا مثل همیشه گلزن ترینهای تیمها مقابل دفاع ما مهار ناشدنی می گردند.

قبلا" اکبرپور و کاسترو و ایمان حیدری با وجود اینکه گلزن ترین مهاجمین تیمهای خود بودند دروازه ما را گشوده بودند و تمهید خاصی برای مهارشان صورت نگرفته بود و اینبار آرفی دروازه ما در در عرض دو دقیقه گشود.

امروز جاهای مختلفی به طعنه و شوخی و جدی و ... خواندم که افتخار از دست دادن 6 امتیاز از قعر نشین ترین تیم لیگ فقط از عهده ملوان و غرور بازیکنانش بر می آمد.

امروز نکات ناراحت کننده دیگری هم شنیدم که ممی به علت ساخت فیمی مستند در مورد خودش بیشتر به نیمکت نشینی اکتفا کرده تا هدایت همیشگی تیم.روحیه ممی را همه می دانند او در کنار زمین و نیمکت همیشه آرام و قرار نداشته و از فرط تفکرات تاکتیکی و ... معمولا" ایستاده بازی را دنبال می کند. برایم عجیب بود . می دانم این روزها مطبوعات بسیاری از مسائل غیر واقعی را علنی می کنند و نوشتن این مطالب و گلایه های عمیق در نزدیک بتازی با استقلال اهواز چندان حرفه ای و منطقی نیست ولی بابت باخت دیروز نه من بلکه به قول ممی مردم یک شهر گله مند هستند. با برد پیام و تساوی استقلال اهواز و باخت خفیف ابومسلم هنوز نمی توان براحتی نفس کشید و با اطمینان از بقا حرف زد  دیروز سپاسی استقلال را گلباران کرد.آیا می توان سپاسی را در انزلی حریفی دست و پا بسته و از قبل بازنده نامید؟ ابومسلم با حنطه خیلی بهتر از قبل شده است می توانیم قاطعانه 3 امتیاز را مال خود بدانیم؟

اختلاف با سه تیم قعر حدول 10 امتیاز است ولی اگر قرار باشد مثل بازی با پیام با غرور بازی کنیم و حریف را دست کم بگیریم ، قطعا" روزهای سیاهی را پیش رو داریم.

استقلال اهواز 4 هفته است نبرده است. با اینحال مقابل سپاسی و فولاد و صبا و ... بد کار نکرده است.

آنها بعضا" خارج از خانه کارهای بزرگی انجام داده اند. هافبکهایی مثل رسولی دارند که در کاشته و شوتها عالی عمل می کند. امیدوارم این بازی خود را از پیش برنده ندانیم و بر مبنای ضعف و قوت حریف به بازی بیاییم و با برد آنها را بدرقه کنیم. به امید برد در 4 اسفند 87 و صعود در جدول.

نظرات 10 + ارسال نظر
MOoRI پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://malavanclub.net

سلام آبای
خیلی حیف شد باختیم
خوب بازی کردیم ولی باز هم باختیم
باید فروارد هامون یاذ بگیرن که از موقعیت ها استفاده کنن
ما همیشه آپ میکنیم پیش ما بیا

مالازای پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ

آقا سعید نگران نباش واقعا ملوان در این بازی به بدبیاری باخت و به بازی مسلط بود ملوان در انزلی به هیچ تیمی باج نمی دهد این تیمهایی که نام بردید یارای مقابله با ما راندارند به همت بچه ها ملوان با کسب حداقل 9امیاز در لیگ می ماند ودشمنانش را مثل همیشه نا امید می کند دوست من نمی دانم بازی را دیدی یا نه ولی انهایی که از شبکه استانی خراسان را دیدند می تواند گواهی دهند ملوان خیلی روان بازی کرد وقبل از گل باید حداقل 3 گل میزد این تیم با این کیفیت بازی اصلا شبیه تیمهای سقوطی نیست بازیهای ته جدولیها هم نشان می دهد انها بازیهای به مراتب سخت تری از ما دارند متشکرم ابای.

ایران ۴۶ پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ

هم سپیدرود ببرده هم داماش

ا روسان (مولوان) از قصد ار پیام بباختیدی که امانا شاخ بنبد .ولی مهم نیه .....غم

جالبه که هر دو تیم شما الان بلا تکلیف هستند و خودتان هم نمی دانید طرفدار کدام تیم شهرتان هستید؟اگر دامشا ماند که خوب داماشی هستید و اگر افتاد سپیدرودی؟هیچ جای دنیا اینطور طرفداری از تیم مرسوم نیست.
چاله میدانی و ... ن.شتن هم هنر نیست و ....

ایران 46 شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ

ترا با بگم که من طرفدار هرچی تیم رشتی ببه ایسم.

داماش رشت و سپیدرود رشت رو عشقه

فقط رشت (گیلان منهای انزلی)

مالازای شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ

این اقای ایران 46 طرفدار هیچ وپوچ چون فوتبال گیلان منهای انزلی یعنی هیچ وتهی اون تیمشان که 30ساله تو دسته دو واین یکی هم هرروز اسم عوض میکنه بابا عجب دل خوشی داریدعمر چیز گران بهایی که دارید میبازید بیخود تو تعصب وحمایت تیمی ادای انزلیچیها را در نیاورید که همه شما را به بی بخاری میشناسند حمایتتون هم از تیم های مطرح شهرتون هم تو بازی باسرخابی ها معلوم میشه در ودیواره شهر تون هم پر از عکس سرخابی ورزشگاه تون هم که اصلا لیاقتش رو ندارید پر میشه از هوادار های خوفناک پگاه ببخشید داماش از پس اسم عوض میکنید ادم اشتباه میکنه بازیکنهای معروفتون هم که تو لیگ موج میزنند از پس بازیکن صادر کردید اون چند تا بازیکن بومی هم که دارید همشون تو تیم ما ادم شدند تو اینجا که خودشان را مطرح کردند خداییش این حرفها دروغه؟ جان داشی؟ به صراحت باید بگم ملوان سند فوتبال گیلانه این حقیقت تلخیه که برا ماخیلی خیلی شیرینه .قوی سپید همیشه زنده است وپاینده زیرا انزلی همیشه استوار وزنده است وبه جواناننش میبالد فرق ما با شما در فوتبال اصالت وریشه است که فوتبال ما را در برابر تندبادها حفظ کرده است شاید اگر ما هم بی ریشه بودیم الان اسمی از ملوان نبود این است رمز ماندگاری ملوان به امید دیدار در 14 اسفند البته بعید می دانم وجود داشته باشید وبیایید.

آبرر ۳ یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ق.ظ

fekr mikonam por kardane varzeshgahe 15 hezar nafarimoon tu bazie finale hazfie parsal ke nazdike 25 hezar nafar tush boodan az in bein faghat 1000 nafar ke jaygahe mihman boodan faghat az esteghlal hemayat mikardan va baghish tarafdare time rasht boodand liaghate ma dar dashtane varzeshgahi no va 90 daghighe tashvighe bi aman neshun az hemmate tarafdara dare va na bi bokhari va hemayat az ghermezo abi dar inke malavan por eftekhar tarin time gilanie shakki nist amma 2 ghahremani dar jame hazfi male 20 ela 25 sale pish boode va hamin malavan teye saliane akhir hamishe jozve fanoos bedastan boode va ya soghoot karde shoma ham ke mikhaid javabe ghazie maziaro bedidi vaghti inkaro konid ke bazikonane ma ghable bazie mogheye garm kardan sametetoon tof benzan oon moghe rotbeye avale tamashagarane malavan dar fahashi be timaye moghabel bish az pish be hamegan sabet mishe . ba tashakor

شاهین یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.malavanclub.net

آقای ایرانی رشتی دوس دارم پاتو از اون شهر .. بیرون بزاری تا ببینی ایرانی ها هموطنای شما به رشتی جماعت به چه چشمی نگاه میکنن .
ایرانی ۴۶ بابا ایرانی بابا ایران بابا اریایی بابا اصیل برو بابا همون رشتی بسه تونه ...
هوادارای خوفناک داماش همون بهتر که با پاره اجر غیرتشون رو نشون بدن . تاریخ گیلان یعنی انزلی انزلی یعنی گیلان حالا میتونین برین رشت رو از نقشه انزلی حذف کنین .
این حرفها برای خالی کردن عقده و حقارت شما خوبه وگرنه ... آقای رشتی تو تاریخ نوشتن رشتی ها زناشون رو از خونه بیرون انداختن روسها بهشون کاری نداشته باشن .
ولی انزلی که مث خیلی از شهرهای گیلان مهاجرین روس زیادی رو داشت که تو دوره لنین به انزلی پناهنده شده بودن تنها شهری بود که سه روز جلوی ارتش سرخ شوروی مقاومت کرد و تا خود تهران هیچکس کوچکترین مقاومتی جلوی روسها نشون نداد . حالا ماها روسیم و شما ایرانی قبوله ولی هر کاری کنی اول و اخر رشتی هستی اقای ایرانی چل .
ایران فقط ملوان

مالازای دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ق.ظ

سعید ابای سلامبابت پیروزی ملوان بهت تبریک میگم ملوان مردانه جنگید وبرد از همه مهمتر بازی خوب ستاره افول کرده ما تو این چند هفته اخیر بود جلال هم عالی بود بالاخره ملوانه دیگه مایه افتخار.

مالازای سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ

آقا سعیدسلام کم پیدایی! خدا را شکر ملوان توانست وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد ودر ادامه بدون استرس به لیگ ادامه خواهد داد همانطور که پیش بینی می شد این تیم اصلا شبیه تیمهای سقوطی نیست ومیتواند براحتی رتبه خوبی در جدول کسب کند .

.و.و.و یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

ملوان قهرمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد