همه فینالهای ما

شاید تساوی امروز پاس یا باخت دیروز ابومسلم به نفع ما بوده باشد ولی هیجکس اوج گیری و اقتدار سایپا را نمی تواند نادیده بگیرد، آنها با برد مقابل برق هم برق را از قافله عقب انداختند و هم خودشان را به شکل نسبی از مخلکه خطر نجات دادند و چهارشنبه مقابل ما بی استرس ترین بازی فصل را انجام خواهند داد. کار سختی داریم به نظرم ملوان من بعد از برد مقابل برق و پرسپولیس و فولاد به چند دلیل امرور آن هماهنگی و یکدستی تاکتیکی را ندارد. دیروز در سایت ممی هم نوشتم نمی دانم چرا ملوان برای حمله و شوع بازی تهاجمی نیاز به شوک دارد؟ در بازی با برق با اخراج رافخایی طی یک بازی احساسی برنده شدیم، بازی با سپاهان با خوردن گل اول حریف را در عرض چند دقیقه از 3 امتیاز دور کردیم و ... و در بازی با پیکان باز هم بعد از اخراج دسوزا به گل رسیدیم.

سایپای امروز در حد 4 تیم بالای جدول آماده و هماهنگ است و اگر امروز با 5 یا 6 برد در رده دهم قرار دارد چوب لیت بارسکی و فروزانی و مقداری دایی را می خورد و گرنه شاید هر ملوانی با انصافی تساوی در کرج را برد می داند و رویا پردازی نمی کند.

امروز پیام تا دقیقه 85 نفس پرسپولیس را گرفته بود و آنقدر منطقی بازی کرد که پیروانی بعد از بازی با ملوان من باز هم شعار حیا کن رها کن را شنید.

بازیهای پیش رو خیلی حساس است، بازی با ابومسلم و استقلال اهواز و پاس در انزلی هر کدام حکم 6 امتیاز را دارد که اگر برنده باشی 6 امتیاز از رقبا گرفته ای و با از دست دادن امتیاز دو برابر متضرر شده ای.

بازی با پیام در مشهد به اندازه بازی با صبا و استقلال خطرناک و سرنوشت ساز است، آنقدر مانور مطبوعاتی و رسانه ای در مورد پرداخت پیامی ها شده بود که هیچکس نفرات شاغل در این تیم را تحلیل نمی کرد حضور برگی زر و مطوری و ارزانی و شکوری(که جملگی سابقه بازی در لیگ را دارند) در کنار آرفی و ... نمی تواند چشم پوشی شود.

امیدوارم بازی با سایپا بتوان امتیاز مناسبی کسب کرد، در این دو سه سال اخیر معمولا" مقابل آنها مغلوب بوده ایم از باخت پارسال در انزلی و تهران گرفته تا ناکامی امسال که نتوانستیم تیم بحران زده ای را که در بازی آسیائی گلهای پر شماری بخورد را مغلوب کنیم. ما به امید زنده ایم امروز پیام با 18 امتیاز امید داشتن را معنا کرد امیدوارم با چند برد از جمع قعر نشینها جدا شویم.(کاملا" جدا شویم).

با نبود دسوزا و یوسف زاده، فکر کنم کار ما مشکل تر از همیشه خواهد بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
شراره شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ

ولی من فکر می کنم پیام امروز به نفع ما(داماش) کار کرد هم نیکبخت و رضایی را مقابل ما محروم کرد هم روحیه قرمز ها را به صفر رسوند . ما استقلال در رشت بردیم فکر کنم با کار کردن روی نقاط ضعف آنها و دفاع و ضد حمله سریع بتوانیم برنده باشیم.
آنها فقط آرفی را داشتند که بیشتر سر زن و شوتزن است اما چاوشی سرعت خوبی دارد و آلوز سرزن و ...

انزلی مالا زای شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

باسلام به دوست عزیز سعید جان من هم به اندازه شما نگران هستم ولی به ممی واندیشه هایش بسیار معتقدم وغیرت بازیکنهای ما که مقداری مغرور شده اند به نظر من بازیهای ما تا اخر فصل چندان مشکل نیست ما 5 بازی با تیمهای پایین جدول در انزلی داریم که میتوانیم از انها امتیاز ات لازم را بگیریم ودر مکان مناسبی قرار بگیریم در ضمن تیم ممی همیشه در بیرون از خانه تیم دست وپا بسته ای نیست وفوتبال منطقی ارایه می کند انشالله بارفع مصدومیت چند بازیکن کلیدی وریکاوری روحی تیم مجدد به شرایط ارمانی برمیگردیم البته بانتایج کسب شده در این هفته لیگ شرایط جدولی ما بد نیست به امید سربلندی نام ملوان وانزلی وکوری چشم دشمنان ذلیل ما.

سلام دوست من خیلی خوسحالم به من سر زدید. اگر یادت باشه پارسال ما مقابل تیمهای قعر جدول مشکل داشتیم و در انزلی نتونستیم از پس نفت و ذوب آهن و حتی شیرین فراز بر بیاییم امیدوارم امسال بتونیم اب.مسلم و پاس و استقلال اهواز را در انزلی شکست بدیم البته قبلش سایپا هست و ...

انزلی مالازای یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام راستی یه مدتیه سایت ملوان کلاب به روز نمیشه ما از طریق اون میتوانستیم خبرهای تازه ملوان را دریافت کنیم این سایت وشاهین و مرتضی چه مشکلی پیدا کرند؟ شما خبری دارید؟

نه .موری چند وقت پیش اینجا نظر گذاشته بود و فقط میلش را نوشته بود یعنی اونا هم از بروز شدن سایت ملوان دست شستن. تو این اوضاع و احوال خیلی وجودشون لازم بود ولی ...

مهرداد یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام دوستان
مرتضی و شاهین قول دادند که در چند روز آینده ملوان کلاب به روز میشه مشکل هاست پیدا کرده بودند

MOoRI یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام سعید آبای
سلام مالازای عزیز
نه داداش ما دست نشستیم
متاسفانه سایت با مشکل هاست مواجه شد
هاستو درست کردیم
فقط مونده دومین را منتقل کنیم
امیدوارم به زودی برگردیم
مخلصیم

به امید به روز دن ملوان کلوپ و امتیاز گرفتن از سایپا

انزلی مالازای چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ق.ظ

دوستان خبر خوبی بود انشالله بزودی مجدد این سایت بسیار خوب راه اندازی بشود و همه در کنار هم بتوانم از حقانیت فوتبال انزلی دفاع کنیم با تشکر وغیرت قوربان.

شاهین ابای چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.malavanclub.com

سلااااااااام . خوبی ابای . مشکلی برای هاست وجود نداره اما دومین دست علی هشت که باید شرایط انتقالش رو فراهم کنه . ایشالا به زودی برمیگردیم بهتر و پربار تر . ایران فقط ملوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد