کرمان

دو برد 5 گل زده به دو تیم متمول لیگ همه را یاد ملوان چند سال قبل انداخت. درست است که ممی از اقتدار ملوان در دهه 60 یاد کرده ولی در اوایل و اواسط دهه 70 در زمان دستیاری ممی، تیم صالح نیا بعد از افت در نیم فصل اول در نیم فصل دوم اوج گرفت و برق شیراز و استقلال اهواز و کشاورز و سپاهان و ... را در انزلی گلباران کرد و ...ملوان با بازیکنان جوان هم معجزه کرده و با همین نفرات می توان ملوان را در بالاهای جدول دید. بردن فولاد کع براحتی آب خوردن در اهواز 3 گل به پیام زده بود، کار ساده ای نبود.

مس پس از بازی با استقلال محفل خبرهای حاشیه ای بوده است. ولی باید این را به یاد داشت آنها در بازی با ملوان قطعا" به بیگدلی به عنوان تک مهاجم بازی نمی دهند و قطعا" زالدرون را هم کنار او به بازی خواند گرفت. مس جزو بالا نشینان جدول به شمار می رود و قطعا" در کرمان به چیزی جز برد مقابل ملوان من نمی اندیشد اگر منصفانه هم به بازی نگاه کنیم می توان تساوی را نتیجه مثبتی در کرمان دانست.

ملوان بعد از محرومیت جلال در دو بازی قبلی باز هم او را ندارد، مصدومیت استانیچ هم مزید بر علت شده تا خط حمله ما کماکان با وجود حیدری و جعفری و گیاهی شکل بگیرد.

مس صادقی را به همراه ندارد و امکان با بازی گرفتن میر طرقی زیاد است، میر طرقی این فصل کمتر بازی کرده و از فرم مسابقه دور است و اگر ابراهیمی هم روی دور استباه باشد آنوقت می توان از در و تخته جور شده رسول و ابراهیمی نهایت استفاده را برد و برنده شد.

امیدیان همیشه ارسالهای خوبی داشته و خدابنده لو هم به عنوان یک هافبک نفوذی حالا کم تجربه محسوب نمی شود.

به انید کسب امتیاز از کرمان.

نظرات 1 + ارسال نظر
MOoRI یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://malavanclub.com

سلام آبای
منم به یه امتیاز راضیم
ولی این بازی بچه ها در مسابقه های قبلی نمیزاره به 1 امتیاز قانع بشم :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد