بی پول

هر چقدر درگیری های مدیریتی پرسپولیس در نتایج هفته آخر آنها در لیگ کمرنگ جلوه کرد، اوضاع در ملوان با وجود برد مقابل برق همچنان آشفته است. بی پولی و رکود مادی در لیگ بیداد می کند و اخبار و نظرات نشان داده که اوضاع ملوان از همه تیمها بدتر است و حتی پیامی که کارش به قهر و تمرین نکردن و ... کشید هم دریافتی قرار داد بیشتری از ملوان نگون بخت من داشته است.ولی در فوتبال نتایج با مسائل مادی سنجیده نمی شود و بواسطه مشکلات مادی به هیچ تیمی ارفاق نمی کنند و فردای بازی و باخت مقابل رقیب متمول و قدرتمند هیچکس دم از فقر مالی تیم بازنده نمی زند و ...همانطور که در بازی استقلال و پیام تیترهای حماسی در تعریف و تمجید استقلال نوشته شد و هیچکس از بی تمرینی و بی انگیزگی پیام تیتر نزد و تمام اینها به عنوان حواشی بازی نگاشته شد.

با تمام این حرفها و نتایج متغیری که از ابتدای لیگ تا به امروز گرفته ایم، غیرت و تعصب ملوان بیش از پیش برای همه محرض شده است. وقتی پیامی ها اعتبار لیگ را به خاطر مشکلات مالی زیر سوال می برند و مقابل دوربینهای تلویزیونی مدیران تیم خود را محکوم به بی لیاقتی می کنند، وقتی ابومسلمی ها بواسطه مشکلات مالی حجازی و پیروانی و ... را فراری می دهند و وقتی پگاهی ها با مکشلات مالی ناشی از درگیریهای مالی صنایع شیر تا آستانه انحلال و محو شدن از فئتبال پیش می روند( و عابدینی که زمانی در مقام تصدی ریاست فدراسیون، قاتل تیمهای شهرستانی بود، نجات دهنده آنها محسوب می شود) به ملوان خود می بالم که با وجود تمام مشکلات مالی و به عبارت بهتر بیشترین مشکلات مالی دم نزدند و مقابل استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن تا مرز برد پیش رفتند.

سید جلال را در بازی سه شنبه آینده تر مقابل پرسپولیس نداریم، نمی دانم تاکتیک ممی(حتی اگر در استادیوم نباشد) برای این مشکل چیست؟

مهران جعفری پارسال مقابل پرسپولیس قابل قبول کار کرد و شاید گزینه اصلی جایگزینی در کنار او به جای جلال، خدامرادی باشد که دو فصل پیش با 6 گل بهترین گلزن ملوان بود.در مورد بازی در آزادی حرف زیاد دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شراره جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ب.ظ

در جایی تایید کردم که حق شما این نیست و ...

MOoRI دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ http://Malavanclub.com

ایشالا بتونم واسه بازی با پیروزی بیام تهران

قوی سپید چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

سعید جان کم پیدایی ! دیر به دیر مطلب می نویسی . آبای مثل پارسال منتظر گزارش کامل و تصویریت از بازی با پرسپولیس هستم .

برد هم تبریک می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد