ریل بد یمن

لحظاتی پیش استقلال با خوش شانسی و اقبال ناشی از روی فرم بودن طالب لو و اشتباه داور روی گل دوم ابومسلم را در مشهد شکست داد.دیدن این بازی چند نکته را یادم آورد که قبلاز اشاره به بازی با راه آهن، می نویسم:

بازی خوب و حملات دامنه دار ابومسلم که تقریبا" 75% نیمه دوم استقلال را تحت فشار قرار داده بود، تساوی ملوان را مقابل آنها مغتنم تر از همیشه کرد، اگر ضربات مشهدی ها کمی مناسب تر و بعضا" از زاویه بسته زده نمی شد، شاید طالب لو نمی توانست ستاره میدان باشد و استقلال برنده به تهران بر نمی گشت، کاملا" قبول دارم که باخت ابومسلم برای ما که هنوز کاملا" از خظر دور نشده ایم، مناسب است ولی با دیدن مهره های ابومسلم تعجب کردم که چطور یک تیم مشکل مالی دارد و می تواند شفیعی را از استقلال جذب کند یا بائو را از الشعب به ایران برگرداند(گرچه بائو از امارات اخراج شد) یا اولروم را حفظ کند و خرسندی و دو بازیکن جدید آفریقایی را بخرد.

علیزاده را همه به اوت انداز و فوتبالدستی فوتبال ایران می شناسند، در انزلی علیزاده برای خراب کردن توپ مدافعان زدن ضربات سر برای اکبرپور به کار گرفته شد.

نمی دانم چرا ممی از استانیچ به عنوان یک مهره ثابت(یا از ابتدا) حداقل در یک بازی استفاده نمی کند، شاید روز استفاده از او هم با بارش برف و باران فرا برسد و از بازی دادن به او هم سود ببریم و ...

ملوان من فردا با راه آهنی بازی می کند که در بازی رفت سریال ناکامی را برای ما رقم زد، یک پنالتی سوخته و حرکت زشتی که از سوی انتظاری بدن پیگرد ماند(از سوی کمیته انضباطی)، تنها خاطره باخت اول فصل من است.راه آهن در آخرین بازی مقابل پرسپولیس نتیجه بدی نگرفت ولی نبود نیکبخت و پژمان و بازی کردن بادامکی نیمکت نشین را نباید فراموش کرد. شاید توره با کمی دقت می توانست راه آهن را به تیمی تبدیل کند که فردا مقابل ما روحیه یک تیم از هم گیسخته را داشت و ...

آنها بازیکن با تجربه و خوب کم ندارند و مشکل مالی را هم نمی دانند چیست. زارعی همان بازیکن سپاسی است که در انزلی گل قشنگی به ما زد و امسال به لباس راه آهن قطعا" مقابل ما کم خطر نخواهد بود. ترکاشوند و تقوی و تار تار هم سالهاست که در لیگ و راه آهن بازی می کنند و از نظر تجربه و جو گیر نشدن به هافبکهای جوان ما می چربند، انتظاری بعد از ورود به لیگ ایران با پیرهم پرسپولیس جانشین پیوس خوانده می شد و بازی با تیمهای بزرگی را تجربه کرده و متاسفانه پارسال هم گل عجیبی را در عین کوتاه قد بودن روی تعلل مدافعین ما زد و امسال هم که ...، حقی فردا خطرناکترین مهره یاوری مقابل ما خواهد بود، کاشته های قوس دار و دقیق و ...

امیدوارم حمایت از ملوان از سوی انزلی چی ها بتونه جو را طوری به نفع ما کند که بازی را با برد تمام کنیم، حتی اگر گل اول را هم بزنیم می ترسم، چون تجربه 4 بازی قبلی نسان داده که ما توانایی و روحیه حفظ نتیجه را نداریم. امیدوارم اگر مساوی می کنیم روی تلافی باشد نه خوردن گل مساوی.

وضعیت دو اخطاره ها و مصدومین را نمی دانم ولی امیدوارم کم اشتباه ترین ها در ترکیب اصلی قرا بگیرند و هادی می تواند روی کرنرها و سانترها مشکل گشا باشد و شاید روی کاشته ها هم این روزها سر تر از دسوزا(فیلیپو) عمل کند، جلال همیشه نقطه اتکا ما بوده و نزهتی به عنوان سریعترین بازیکن ملوان قدرت گذشتن از دفاع کند راه آهن را خواهد داشت چون توره این را ثابت کرده.

به امید کسب امتیاز که اگر برد باشد مثل همیشه خدا را بیش از پیش شاکریم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.iran.forum.st

سلام
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

شراره یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ

سعید جان به نظرم خودت باخت را قبول داری و این همه تعریف و تمجید از تیم حریف معرف این هست که باخت را ژذیرفته ای نه؟
فکر نکنم جز باخت چیزی عایدتون بشه. فردا ما می بریم و اونقت اختلاف میشه یک امتیاز.

شراره یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ

راستی پنالتی گرفتن از داور هنر . این رو نمی دونی بدون.

آبرر۳ یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ

sharare khanum baraye ma behtare in bazi mosavi she yani rah ahan va malavan mosavi konan oontori faseleye ma ba tavajoh be borde mohtamale farda ba har 2 tim kam mishe chon ham rah ahan va ham malavan dar khatare soghootan.rasti man hanooz sare harfam mabni bar inke malavan payam va abumoslem soghoot mikonan hastam.

شما به خیلی چیزها معتقدی مثلا؛ قطعا؛ برد مقابل پاس را ناشی از بازی و تاکتیکتون می دونید در حالیکه همه ایران مرادی را بواسطه اشتباه در اعلام پنالتی و اخراج بی مورد مدافع پاس مقصر دانستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد