پشت به زین و ...

تساوی برای ما همیشه مخصوصا" در این چند بازی اخیر جنبه باخت و عدم موفقیت داشته، ولی تساوی امروز مثال معروف و مشهور " گهی زین به پشت و گهی پشت به زین" را برایم تداعی کرد.وقتی گزارشگر شبکه ورزش رادیو از پیروزی ابومسلم با دو گل در نیمه اول یاد کرد، زمین و زمان روی سرم خراب شد به این فکر می کردم که دفاع ما نه تنها در بازیهای اخیر و پیروزی بر حریف متزلزل عمل می کند بلکه در شرایط متعادل هم ضعیف عمل می کند.

ابومسلم با وجود مشکلات مالی و تغییر کادر فنی، همان تیمی هست که ذوب آهن را با 4 گل زمین گیر کرد و پرسپولیس قطبی را با درخشش بائو شکست داد، تساوی و جبران دو گل بربر آنها قابل تقدیر و کمتر از برد نیست. فکر می کنم آوردن حجازی به جای برگی زر دردی را از درد ابومسلم کم نمی کند، چون حجازی فقط حاشیه ها را بیشتر می کند و غر و لندهای همین چند روزه اینها را به خوبی نشان می دهد.

هادی امروز گل اول را زده است، هادی پارسال در مشهد یک گل 35 متری خیلی زیبا زد، نمی دانم در این بازی روی شوت گل زده است یا روی کرنر توانسته با ضربه سر گل بزند، امیدوارم هادی مثل چند بازی اول نیم فصل روی فرم بیاید و روی حمله هم عصای دست ممی شود.

اما جلال؛ که امروز( این روزها) چشم و چراغ ملوان شده و می توانم ادعا کنم، مثل مازیار روزهای اوج، ملوان را به حرکت در می آورد. وقتی گوینده رادیو گفت ملوان با گل رافخایی بازی را به تساوی کشانده است، گزارشگر ورزشگاه آزادی از صعود او به جمع 8 گله ها و ... سخن گفت. امیدوارم جلال بتواند روند رو به رشدش را در بازیهای مهم نیم فصل دوم مخصوصا" بازی با راه آهن ادامه دهد تا بتوانبم به میانه جدول برسیم و از شر قعر نشینی خلاص شویم.

امروز استقلال پیام بی انگیزه و بی تمرین و بی روحیه را با 5 گل شکست داد. قبول دارم که مهره های استقلال از نظر اسم و رسم و ... کاملا" سر تر از پیامی ها بودند ولی یادم می آید پیام در زمانی که شکل منسجم تری داشت و اینقدر نابسامان نبود، ما در انزلی با یک گل مغلوب آنها شدیم و حداقل 8 موقعیت مسلم را از درون محوطه جریمه و دروازه خالی را به هدر دادیم. شانس به چه می گویند؟ امروز پیام 4 بار خطرناک روی دروازه استقلال آمد که هر کدام به دلیلی گل نشد ولی در انزلی روی یک کاشته بی هدف و با گل به خودی هادی، مغلوب آنها شدیم و ...

بازی با راه آهن هم همین بلا سر ما آمد حملات دامنه دار ما با گل انتظاری باد هوا شد و پنالتی ما سوخت و ... امیدوارم در اکباتان همه چیز به نفع ما باشد، شانس و اشتباهات ناخواسته اوری و ... برد در اکباتان یعنی شروع برای یک ملوان جدید که روحیه آن با ملوان نیم فصل اول قابل مقایسه نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
شراره چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ب.ظ

سعید جان همیشه نوشته هایت را پسندیده ام چون بازی با کلمات خوبی داری ولی در نهایت فقط کورکورانه یا تعریف می کنی یا حمایت آنچنانی که انگار چه کرده اید. ملوان امروز با تیم قعر جدولی و بحران زده ابوکسلم مساوی کرد و خوردن دو گل جای سوال دارد نه به تساوی کشاندن بازی.فردا پگاه و برد قاطعش را ببین. حداقل ۲-۰ یا ۳-۱
فقط پگاه (داماش)

حسین چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.efs.pib.ir

سلام دوست خوبم وب خوبی داری برات ارزو میکنم موفق بشی و میدونم که موفق میشی
از راه دور میبوسمت
راستی اگه دوست داشتی به ما هم
سر بزن واگر از وب ما هم خوشت اومد رو تبلیغات ما کلیک کن
ما بهترین نیستیم و اولین هم نیستیم ولی بهترین ها را برای شما گرد آ وری کرده ایم

شاهین چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.malavanclub.com

سلام ابای ... مساوی با ابو نتیجه ی بدی نیست ... ایشالا نیم فصل دوم رو پر قدرت شروع میکنیم ... ایران فقط ملوان ...

MOoRI چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://Malavanclub.com

سلام سعید جان

نیمه اول زیاد خوب نبودیم ولی نتیمه دوم بهتر شدیم که تونستیم ۲تا گل بزنیم
اگه باز به حمله هامون ادامه میدادیم میتونستیم گل سوم رو بزنیم
موقعیت هم داشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد