پرش

تساوی با سپاسی این روزها برای هر تیمی برد محسوب می شود. ملوان من امروز در حالیکه در 15 دقیقه اول شاگردان پیروانی را مغلوب کرده بود، طبق یک عادت دیرینه یعنی عدم توانایی در حفظ گل، بازی را سرانجام با تساوی تمام کرد.

نبود 5 یار اصلی قابل درک و تاثیر گذار هست ولی با وجود بازیکنان اصلی هم دفاع ملوان تا به امروز کارنامه موفق را ارائه نکرده است.

جایگاه ملوان با نتایج امروز تقریبا" دور از خطر است و با جدی گرفتن و موفقیت در بازی سه شنبه با صبا می توان قعر جدول را برای همیشه ترک کرد. قبل از لغو بازی با صبا در انزلی نوشتم که آنها تیم پر مهره و هماهنگی هستند که انتقال به قم برایشان خوش یمن بوده و ... ولی با برد امروز آنها شک ندارم که امروز تقابل با صبا از بازی با استقلال و پرسپولیس هم سخت تر است. امروز آنها با 3 گل پاس را کنار زدند در حالیکه کریمی این تعداد گل را کم شمرده و ...

از اخطاریهای امروز بی خبرم ولی با بازگشت هادی در دفاع و امیدواری به بازگشت روی فرم رمضانی می توان با کمک تماشاگران صبا را مغلوب کرد.

به امید برد در بازی سه شنبه، این بازی تنها اهرم ملوان برای فرار بزرگ از قعر جدول محسوب میشه.

آنها هم یک مهاجم سرعتی دارند که اینروزها پای ثابت تیم ملی شده و هم مهاجمی سرزن و درگیر شونده که با گل امروز در صدر جدول گلزنها تکیه زده. نوری و خیری و رضایی و فشنگچی و ... همه و همه آماده هستند ولی ما همیشه مقابل تیمهای بزرگ کارهای بزرگی کرده ایم. به امید برد ملوان و کسب امتیاز کامل.

خدایا تو اگر با ما باشی غمی نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
آبرر۳ جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ

ba harfat dar morede time meli dar poste ghabli kamelan movafegham albate tanha ekhtelafe nazaram ba to ineke ali daei kelase inke morabie time meli basheo dare amma danesh va tajrobasho na. 3 shanbe bazie sakhti darin alan saba az amade tarin va pormohre tarin timaye lige va karimi ham ke hame midoonim az behtarin morabian iran va benazare man behtarin morabie iranie. emroor damash dar hali ke 2 0 aghab bood bazio mosavi kard hatta mitoonest bebare fekr konam bayad be abdi forsat dad ta timo jam kone va gandi ke zolfaghar nasab be tim zadeo pak kone. ba tashakor

MOoRI جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ http://Malavanclub.com

سلام
تو بازی با فجر هیچ کسی کارت زرد نگرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد