بد شانس

یک امتیاز گرفتن از استقلال که تمام بازیکنانش در اوج آمادگی بودند و ذخیره های آماده تری هم داشت، آسان نبود ولی روند بازی طوری رو به اتمام رفت که این تساوی کمی کم ارزش و با گلایه همرا شد.

در کل بازی بازیکنان ما روی هم رفته از فرم اصلی خودشان فاصله داشتند و در راس آنها رمضانی و یوسف زاده، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، گرچه غرور و کمی خودخواهی را می شد در ساق خیلی های دیگر پیدا کرد.

ترکیب اولیه آنها بدون جباری کاملا" قابل پیش بینی بود، جانشینی مجیدی به جای جباری و گماردن علیزاده در کنار اکبرپور برای جنگ با مدافعین.حیدری و منیعی در طرفین و ...

ممی را تا به حال اینقدر پر حرارت و پر انرژی ندیده بودم حتی بازی با پرسپولیس. ای کاش سید جلال بعد از پنالتی که تبدیل کرد در دو موقعیت بعدی کمی از خودگذشتگی می کرد. اولین فرصت را از سمت راست متمایل به محوطه جریمه سر ضرب ولی کم جان به دستان طالب لو کوبید و دومی را در حالیکه خودش 15-20 متری را با توپ طی کرده بود با ضربه ای زمینی و کم اثر به اوت زد در حالیکه امیری روی شش قدم موقعیت خوبی برای تک به تک شدن داشت. نیمه دوم حملات آنها تداوم داشت ولی بیشتر روی سانترها از دو جناح بود که هم هادی و باسیچ در سر زنی هم بابک و سعید سالارزاده و هم مسعود در مهار توپهای بلند، موثر عمل کردند ولی روی زمین و از دو جناح می توانستند به راحتی سانتر کنند و بعضا" تا درون محوطه پیشروی کنند. مدافعین ما در نیمه دوم آنقدر جمع بازی کردند که فرصت استفاده از کناره ها را به آنها دادند، شاید ممی مطمئن بود روی هوا مجالی به آنها نخواهد داد، تا اینکه آلن مصدوم شد و سید جلال که واقعا" قربانی و شکوری را آزار داده بود به دفاع آمد تا رفتن جلال به دفاع، قلعه نوعی هم نفس راحتی کشید و عباسفر را به جای منتظری به بازی آورد و ...

تعویض محسن و ورودش به جای علی رمضانی زودنر باید شکل می گرفت، بی تعارف باید بگم رمضانی 50% توانایی پارسال را هم ندارد. نیمکت نشینی خدامرادی با تجربه چندین بازی مقابل استقلال و پرسپولیس، برای من عجیب بود، شاید می شد زودتر از او استفاده کرد.

نزهتی همان بازیکنی است که پارسال در آزادی برای اولین بار برای ملوان بازی کرد و مطبوعات دلیل ورود او را فرار احمدزاده از توضیح واقعیتها در مقابل شکست دانستند.

حضور او باعث شد سمت چپ دفاعی استقلال با وجود منیعی و قربانی کاملا" محو شود، حرکات سریع نزهتی حتی در دقایقی که 2-1 پیش بودیم، چند حادثه روی دروازه استقلال آفرید و ...

خط هافبک ما با وجود خونسردی های بیش از حد جعفری و یوسف زاده، روز خوبی را نداشت، جان واریو واقعا" عالی بود و همه جا سر کشید و ... ولی ما از داشتن چنین بازیکنی بی بهره بودیم و مهران جعفری با داشتن چنین پستی تقریبا" در مناطق مختلف هر چند دقیقه یکبار آفتابی می شد، حتی امیری هم به عنوان هافبک آزاد فقط  در 20 تا 25 دقیقه انتظارات را برآورده کرد.

مساوی برای ما مقابل آنها نتیجه بدی نبود ولی شاید اگر آن گل دیر هنگام را نمی خوردیم بیشتر می چسبید.

با نتایج امروز چند پله صعود داشتیم ولی ای کاش با 3 امتیاز این هفته را تمام می کردیم.ای کاش.

نظرات 5 + ارسال نظر
شراره جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ

مساوی عادلانه نبود حداقل با ۲ اختلاف باید می باختید.

شاهین شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.news.malavanclub.com

سلام سعید جان خوبی ؟ ایشالا که با شکست صباباتری و با سه امتیاز اون بازی به جایگاهی درخور نام ملوان میرسیم . ایران ملوان

MOoRI شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://Malavanclub.com

سلام سعید جان
به نظر فیلیپو خوب کار کرد
بازی ملوان - صبا هم ۵ آذز برگزار میشه
قلعه نوعی گفت تساوی عادلانه بود ولی شراره خانم میگه باخت
جالبه

آبرر ۳ شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ

in harfamo be hesabe kal kal nazarin faghat ye tahlile ke nazare mane.benazare man 3 time soghoot konande emsal payame mashhad aboomosele mashhad va malavane anzalie. dalilesham ine ke payam ba tavajoh be masaele mali va ravande natijehash tu lig nemimoone aboomoslem ba avordane hejazi hameye timaye paein jadvalio khoshhal kard va kandidae soghoote ba tavajoh be pishbinie havashenasi chon gharare emsalam ye barfe shadid biad bazam zamine takhtie anzali mesle sale pish daghoon mishe va timetoon mesle parsal mire tu bohran pas kandidae 3vom mishe malavan.bazam takid mikonam faghat ye joor tahlile ke momkene ghalat az ab dar biad pas sue tafahom vaseye weblog nevis nashe.

دوست من هر نظری که بدون بغض و کدورت باشه را با جان و دل می خونیم و تایید می کنم. نظر شما هم برای خودت محترم هست و قابل احترام. اینجا با وبلاگ دوستان عزیز شما در داماش و ورزش رشت نیست که هر حرفی ضد تیمتون با رکیک ترین الفاظ جواب داده بشه.
ممنون که سر زدی.

مصطفی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ

باید بگم که آبرار امسال دیگه پارسال نیست، رییس تربیت بدنی هم عوض شده. در ضمن بابت برف پارسال امسال دیگه تجربه کسب کردن و نمیذارند که ملوان با بارش برف تو بحران بره . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد