گربه سیاه استقلال

بازی با داماش تمام شد و با وجود شیرین بودن این برد خارج از خانه بهتر است همه و در ابتدا بازیکنان و کادر فنی فراموش کنند که بازی سنتی را برده اند و مثل همیشه برتری فوتبال انزلی را به رشت دیکته کرده اند.

باید واقع بین بود، داماش تیم قعر جدول بود و بازی بعدی با تیمی رو در رو شده ایم که آماده ترین تیم 8 هفته اخیر لیگ بوده است.

تعارف را باید کنار گذاشت و با رو کردن به واقعیتها  می توان موفق شد. غلم پیروانی بعد از بازی با پرسپولیس که با وجود حملات قرمزها به پیروزی رسیده بود، گفت: به بازیکنانم یاد آور شدم که آنها نفر به نفر سر تر هستند به همین خاطر از ابتدا آنها را پرس کردیم و در هر منطقه زمین که توپ آنجا بود تلاش کردیم از نظر تعداد نفرات در آن منطقه برتری پیدا کنیم، با این حربه بازیکنان کلیدی آنها را از کار انداختیم و ...

پارسال برهانی در بدترین وضع فوتبالی و روحی بود و در اکثر بازیهای استقلال انتقادات زیادی به او می شد ولی همین برهانی افت کرده فصل قبل در آزادی گلی به ما زد که ناشی از فقر تکنیکی برخی مدافعین ما در تقابل با مهارت فردی او بود. امیدوارم با حرکت سایه به سایه یک مدافع بتوانیم فضا را از او و جباری و جان واریو بگیریم، که با دادن فضا پشیمان می شویم.

اما درست است که مدافعین استقلال و حتی بالهای آنها مشارکت زیادی در حمله و گلسازی دارند ولی کندی همین نفرات در دفاع را به عینه در بازیهای مختلف دیده ایم. قربانی و شکوری و منتظری به هیچ وجه مدافعین ضد سرعتی نیستند و از نزهتی و رمضانی می توان خیلی کارها ساخت.

هوای شمال و شمتالغرب کشور از فردا بازهم بارانی خواهد شد و در این صورت ممکن است بازی روی هوا و مستقیم در جریان باشد، شاید حضور استانیچ بتواند روی توپهای هوایی به کار بیاید(گرچه فکر کنم اعتقاد ممی به استانیچ خیلی کمتر از آلن و دسوزا باشد).

تمام اینهایی که گفتم نتیجه گیریهای شخصی از بازیهایی بود که دیده ام ولی همیشه انگیزه ای که ما در بازی با استقلال و پرسپولیس به بازیکنانمان داه ایم محکم ترین تاکتیک برای تقابل با قدرت این حریفان است.

باید قبول کرد که نفرات ذخیره آنها هم که خیلی به بازی گرفته نمی شوند روی فرم هستند (مجیدی در بدو ورودش در دو بازی اخیر گلسازی کرده و علیزاده با تمام بی استیل بودن و عدم درک فوتبالی برای آنها بد کار نکرده است).

وقتی بازی با پاس در همدان استقلال را مرور می کنم خیلی نگران ملوان می شوم و می ترسم دفاع ما در روز بدش قرار گیرد و نتیجه ای فاجعه بار رقم بخورد ولی وقتی نگاهم به سکوها می افتد امید در دلم زنده می شود بازیکنان سرعتی ما مثل گیاهی و نزهتی و رمضانی می توانند یقه خط دفاعی استقلال را بگیرند، پارسال هادی روی سر قربانی و صادقی گل اول ما را به استقلال زد امیدوارم امسال هم شاد و سربلند تختی را ترک کنیم و لقب گربه سیاهی برای استقلال را مثل همیشه یدک بکشیم.

تلاش می کنم روز بازی انزلی باشم با تجهیزات گرمایشی و ضد آب برای تقابل با باران و استقلال پر ادعا و البته جدی ترین مدعی برای قهرمانی نیم فصل.

نظرات 3 + ارسال نظر
شراره سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

سعید عزیز.اینکه نشد یکی به میخ بزنی یکی به نعل.خلاصه مستحق برد هستید یا نه؟اونها برترند یا شما ؟ دباعتان ضعیف است یا گلزن؟من که نفهمیدم ولی اطمینان دارم با اختلاف ۲ یا حداقل یک گل می بازید.
برهانی و مخیدی و جان واریو را گفتی ولی یادت رفته این روزها منیعی و حیدری در هر بازی جزو بهترینها هستند.پارسال قربانی بد جوری خارج از فرم بود و فکر نکنم بتونید روی سرش گل بزنید.

شراره عزیز خیلی خوشحالم بر خلاف برخی همشهریهات حرفهای فوتبالی می زنی ولی متن من دو قسمت داشت یکی نطرم را بر اساس بازیهایی که از استقلال و ملوان دیده بودن نوشتم و دوم امیدواریهایی که به تیم و بازیکنانمان را دارم بیان کردم.
راستش هنوز نگرانم که اگر آنها زود گل بزنند کار خیلی مشکل میشه ولی اگر بازی را اداره کنیم می توانیم برنده باشیم.
به امید خدا می رویم برای برد.یا امام رضا....

MOoRI چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://Malavanclub.com

خوشبختانه سید جلال هم برگشت

شاهین پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://Malavanclub.com

سلام خوبی ؟
سعید جان خواستم ازت دعوت کنم تا اگه دوست داشته باشی مطالبتو توی خونه خودت ملوان کلوب ارائه بدی
اگه علاقه مندی و وقت این کارو داری ما هم خوشحال میشیم مطالب سایت غنای بیشتری پیدا کنه
البته ما تو همه حالت هواتو داریم آبای . موفق باشی ... ایران ملوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد