تیراژ و مازیار

تساوی با سایپا در انزلی مقابل تیمی که از نظر روحیه در حد صفر بود ،کمتر از باخت نبود.تعارف رو باید کنار گذاشت ملوان در نیمه اول تحت تاثیر سایپا بود و حملات اونها بیشتر از ما خطرناک بود.با شروع نیمه دوم به خودمون اومدیم و جعفری که مدتها برای ما گلی نزده بود دو گل حساس زد(که دومی واقعا فنی و حرفه ای بود).همیشه این انتقاد به ممی وارد بوده که ترکیب تیم رو خیلی تغییر میده،قبول دارم که هر حریف با تاگتیک خاصی مقابل ما صف آرایی می کنه ولی در تیم ما بعضی روزها ستاره های بازی قبل نیمکت نشین می شوند.

شاید ترکیب اصلی یک تیم کاملا" به سرمربی مربوط باشه ولی یک مربی با کلام خودش می تونه طرفداران مشتاق تیمش را نا امید و نگران تر از قبل کنه.ممی قبل از بازی با سایپا کمی در کلامش سیاست رو خرج کرد از سویی از مشکلات مالی و استعفا سخن گفت و از سوی دیگر درست روز قبل از بازی به برد اجباری مقابل سایپا و ادامه همکاری و اینکه مشکلات ملوان را نمی توان یک شبه حل کرد،سخن گفت.

قبلا" هم این رو گفتم حرفهای ممی این اواخر خیلی شبیه حرفهای نصرت شده،از مشکل مالی و اشتباه داوری و دست خالی در یارگیری گرفته تا عدم حرف شنوی بازیکنان در مورد ضعف و قوت حریف.

با بازیهایی که تا اینجا انجام دادیم و 4 بازی خارج از خانه انجام دادیم،6 امتیاز خیلی بد نیست ولی خیلی تیمها از بازیهای خانگی خیلی خوب نتیجه گرفته اند،همین پاس که قراره باهاش بازی کنیم در همدان خیلی خوب کار کرده و دو برد خانگی رو بدست آورده،راستش باختن به پاس در همدان خیلی محتمل تر از برد و حتی تساوی هست،اونها امسال مهاجمین خوب فصل قبل رو به علل مختلف ندارن و فقط غلامی از فصل قبل باقیمونده.در عوض مدافعین و هافبکهای گلزنی دارند که گلهای حساسی را زده اند،شیرزاد و عمران زاده و ...همین دو هفته اخیر کلی به کار همدانی ها اومدند.

امیدوارم با تساوی بشه باز هم از شکست دیگری نجات پیدا کرد.

*******************************************

خیلی وقتها در روزنامه های حتی خیلی سابقه دار و پر تیراژ بغض و دشمنی و گیر دادن را می توان به عینه دید،بعد از بازی پگاه با پرسپولیس خبر ورزشی عملکرد مازیار رو در بازیهای این فصل پرسپولیس زیر سوال برد و انتقال او به پرسپولیس رو همراه با شانس و اقبال خواند.

خیلی سعی کردم در سایت خبرورزشی جوابشون رو بدم ولی چیزی پیدا نکردم،مازیار فصل قبل در ملوان کمتر از قبل حاضر بود،اردوی تیم ملی و مصدومیتهای متوالی باعث شد مازیار کمتر از فصلهای قبل برای ما مفید باشه،تازه مصدومیت مکرر و متناوب نیک نظر و بقیه هافبکها بارها باعث شد مازیار در نقش تدافعی به بازی گرفته بشه و دیگر پشت دو مهاجم بازی نکنه.

قطبی در اولین بازی فصل مقابل سایپا مازیار رو ستاره زمین خواند و همین ستاره شدن در بازی اول باعث شد مازیار در تمام بازیهای پرسپولیس(جز بازی با پیام که به علت مصدومیت یک نیمه بازی کرد)در تمام بازیهای تیمش فیکس باشد،وقتی یک مربی از بازیکنش راضی است و وظیفه دفاعی به او محول می کند،تحلیل عدم شرکت در حمله او و کم کار بودن در کارهای هجومی کمی مضحک و مسخره به نظر می رسد.

سپاهان تا آخرین لحظه مشتری پر و پا قرص مازیار بود و پرسپولیس با کلی واسطه و رایزنی مازیار رو بدست آورد،اینکه انتقال او به پرسپولیس با شانس و اقبال بوده باز هم از بی اطلاعی و غرض ورزی نشات می گیرد.

مازیار در بازی با پگاه در یک یا دو نفوذ توفیقی نداشت دوتکل از بغل خیلی خوب و موثر زد که حمله پگاه رو نیمه کاره گذاشت دو شوت زد که هر دو روی پاش جفت و جور نشد و بیشتر به پاسهای عرضی و کوتاه به هافبکهای نزدیک اقدام کرد تا پاسهای عمقی(که در ملوان بارها دو گوش سرعتی ما رو تغذیه می کرد).

امیدوارم مازیار تو هین هفته و داربی با یک بازی خوب و مسلط جواب دشمنان فوتبال انزلی رو بده.

نظرات 5 + ارسال نظر
شراره سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

سعید جان.مازیار زارع با مازیاری که در تیم سیموئز همه کاره بود فرق کرده.کنار گذاشته شدن از اردوی اردبیل برای تیم ملی برای او ضربه بزرگی بود.قبول دارم که حرفهای اون نشریه مزخرف و زیاده گویی بوده ولی بپذیر مازیار با مازیار ملوان افت کرده که کانلا؛ موجه هست:اول:او در ملوان اسطوره بود ولی در پرسپولیس ممکنه باهاش مثل ستاره برخورد نکنن و کلی بازیکن روی نیمکت منتظر لغزش او هست.
دوم:جا افتادن در یک تیم جدید وقت می بره و زارع فعلا؛ کاملا؛ با فضای تمرین و زندگی در پرسپولیس جور ندشه.
به امید رشد و چشم گیر بازی کردن همه گیلانی های شاغل در لیگ برتر.
راستی جو بدی دو باره بین رشت و انزلی راه افتاده.متاسفانه یک فرد غیر گیلانی با جوکهای کوچه بازاری چند نفر رو از کوره به در کرده و دقیقا به هدفش رسیده.امیدوارم بچه ها عاقل تر از اینها عمل کنن و اسیر این تفرقه اندازی ها نشن.

شاهین چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.news.malavanclub.com

سلام . مرسی به خاطر مطالب مثل همیشه خواندنی و مفیدت . منم برای مازیار ، پژمان و جلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر سه شون با هم پیراهن تیم ملی رو بپوشن .
ضمن اینکه سه بازی بیرون خونه و قرعه بد باعث خستگی بازیکنان شده اونم با توجه به وضعیت سفرهای ملوان . به امید موفقیت و سربلندی بچه های ملوان ... موفق و سربلند و انزلی چی باشید . بابای .

قوی سپید چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ

سعید عزیز نوشتت مثل همیشه قشنگ بود .

شراره خانم مازیار از اردوی تیم ملی تو اردبیل کنار گذاشته نشده بود بلکه خودش برگشت (‌دلیلشو دوست ندارم بگم !)

مازیار عالی کار می کنه برای قرمزا وظیفشو انجام می ده اونا لیاقت داشتن اسطوره ی ما رو ندارند . اونا نباید انتظار داشته باشند که مازی برای اونا مثله برای ملوان بازی کنه !

آبای شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ

دمت گرم آبای

MOoRI دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://Malavanclub.com

سلام سعید جان
کم پیدایی آبای
پیش ما هم نمیای دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد