در انتظار معجزه

نیم فصل دوم فصل قبل تمام توجیه کادر فنی برای استفاده از بازیکنان مختلف در پستهای غیر تخصصی ،وجود مصدومان متعدد در خطوط مختلف بود.دیشب در نود دقایقی از بازی ملوان و برق پخش شد و دیدم که حملاتی را در اوایل و اواسط نیمه اول داشتیم که خطر ناک و نفسگیر با رشادت بیرانوند(که قرار بود جانشین حسنی صفت بشه و به ملوان بیاد)ناکام ماند.

کاملا" موافقم که برق بر بازی سوار بود ولی تمام گلهایی که خوردیم ناشی از اشتباهات فردی مدافعین بود و...

قبلا" هم بارها نوشتم که محسن گیاهی تا انجا که به یاد دارم جزو مهره های تهاجمی ما بود(حتی در بازی 3 سال قبل مقابل استقلال با خطای فکری درون محوطه سرنگون شد و عاملی شد که به خاطر اون اشتباه بزرگ ممبینی هیچوقت دیگر در انزلی قضاوت نداشته باشه،چون ممی در اولین برنامه نود بعد از آن به عدم بخشش ممبینی از سوی هواداران و کادر فنی سخن گفته بود) فصل قبل هم هر وقت محسن در کارهای دفاعی به کار گرفته شد اشتباهاتی داشت که منجر به گل خوردن و خطرناک مهلکی روی دروازه ما شد(اشتباه در بازی سایپا در لو دادن توپ درون محوطه جریمه به انصاری فر که پاس او با شوت ترائوره گل دوم سایپا رو رقم زد و اشتباه کاملا" بچه گانه در محوطه جریمه در بازی برگشت با پرسپولیس که یک پنالتی راحت و بی دردسر به تیم بحران زده قطبی داد که از شکست 4-0 مقابل استقلال اهواز کمر خم کرده بود.محسن مقابل شیرین فراز در انزلی(با وجود بازی ضعیف کل تیم)یک گل زیبا زد و هر وقت از دروازه خودی دور بوده و در کارهای تهاجمی سهیم بوده،موفق تر و پر کار تر عمل کرده.اینها را گفتم که بگم در بازی با برق(اگر اشتباه نکنم)روی گل دوم محسن از استپ توپ ارسالی درون محوطه عاجز شد و توپ با برخورد به پای راستش(پای غیر تخصصی)به شیری رسید و ضربه او گل دوم برق شد.در مورد گل سوم(که با نظر غیاثی هم خطای بازیکن برق بود)محسن تعادلش را در گوشه زمین از دست داد و توپ عبوری به شیری رسید و اشتباه بقیه برق را به گل دوم رسوند.

نمی دونم ممی چرا اینقدر بد ریسک می کنه؟پارسال دردقایق پایانی بازی با پرسپولیس به نزهتی بازی داد که تمام مطبوعات این تعویض رو برای فرار از افکار عمومی یاد کردند.نزهتی بازی به بازی بهتر شد و در همدان یک پنالتی حساس گرفت و در بازی سپاسی هم بارها از راست به سمت دروازه فجر نفوذ کرد و سانتر کرد و ...(ولی ضعف یک سرزن تمام سانترها را بر باد داد).این فصل قطعا" نزهتی با تجربه تر شده و بیشتر به کار میاد ،بااینکه در بازی با راه آهن به محض ورود یک پنالتی از حریف گرفت(که داور عزیز آن را ندید ولی همه تایید کردند)باز هم به عنوان بازیکن جانشین به بازی آ»د ولی از آنسون بازیکن سرد و گرم نچشیده ای مثل سوسریان و امیری به عنوان یاران اصلی به زمین می آیند.

نمی دونم در فکر کادر فنی چیست؟امیدوارم با بازگشت رمضانی و بم کار گیری نزهتی دو جناح ما بتونن سانترها و نفوذهای مناسبی رو برای برای استانیچ که گویا سرزن و درگیر بازی می کنه،بسازن.

بردن پرسپولیس با روحیه ای که از دو برد پی در پی گرفته خیلی سخته.راستش به مساوی بدون گل هم راضی هستو چون فکر می کنم تساوی مقابل صدرنشین می تونه روحیه ای به تیم بده که بازی با فولاد در اهواز بشه کاری کرد.

توره و نیکبخت و پژمان و باقری و مازیار و ... چه کسی می هواد اونها رو مهار کنه؟هادی که اصلا" رو فرم نیست،باسیچ که چیزی نشون نداده؟یا بابک و قلی زاده و ...اصلا به این بازی خوشبین نیستم.فقط امیدوارم خدا کمک کنه و معجزه ای اتفاق بیفته. راستی در میان این همه نا امیدی باید به درخشش رافخایی که در دو بازی ملی دو گل زده و یک پاس گل داده یاد کرد.اگر سید جلال مثل بازی ملی درخشان ظاهر بشه عبور از باقریهای کند و حیدری پر نفوذ غیر ممکن نیست.

به امید دشت اولین امتیاز در مصاف صدرنشینی که از نظر روحی و مالی تا دندان مسلح و آماده است.

نظرات 10 + ارسال نظر
شراره سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

محسن گیاهی از دوره ایراندوست جزو مهاجمین ملوان بود ولی احمد زاده فصل پیش چند بار در دفاع آخر هم ازش بازی گفت.پاین فصل قبل ملوان چند مدافع من جمله سالارزاده رو جواب کرد که گویا بخشیده شد ولی فعلا بهش بازی نمی رسه.غلامعلی تبار و نیک نظر هم که رفتند.گفته بودی به مشکلات دفاعی می خورید ولی کو گوش شنوا.
من هم با تو در مورد بازی با پرسپولیس موافقم اونا الان کاملا؛ آماده هستند.
بازی با پرسپولیس با زارع و نوری و کلی حاشیه که پور طهماسبی ساخته...چه شود؟موفق باشی

MOoRI سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://Malavanclub.com

سلام سعید جان
نوشتت درباره محسن گیاهی کاملا درست بود
ولی درباره باسیچ اصلا
اگه بازی ملوان را آهن رو کامل مدی متوجه میشدی که بهترین مدافه ملوانه
خیلی بازی کنه خوبی
حالا نمیدونم شما ازش انتظار گلزنی هم داری یا نه که میگی چیزی نشون نداده

خوردن ۴ گل در دو بازی نوشن می ده که کل ساختار دفاعی مشکل داره روزهایی که هادی در اوج بود ملوان در بدترین روزها مقابل تیمهای صدر جدول حداکثر ۲ گل می خورد.پس فکر کنم باسیچ هم فعلا؛ دوره آزمایش رو می گذرونه.امیدوارم تو بازی با پرسپولیس بتونه توره و نیکبخت رو متوقف کنه.

شاهین سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.malavanclub.com

سلام سعید جان . مطلب خوبی بود . اما نباید فراموش کنیم که ژورغلامی و سالار زاده مصدوم هستند با اومدن اونها و با وجود یاسیچ به نظرم وضعیت ملوان تغییر میکنه . امیدوارم که پرسپولیس رو تو انزلی زمین گیر کنیم .

علیرضا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ http://malavanclub.com

آلن تو بازی راه آهن خیلی خوب بازی کرد.
فکر نکنم ممی به رمضانی به خاطر این حاشیه دوم اجازه بازی بده.

کدوم حاشیه؟میشه بیشتر توضیح بدید؟

MOoRI چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://Malavanclub.com

سلام سعید جان
شما اکه بازی با راه آهن رو میدیدی خوب بود
هادی تو اون بازی افتضاح بود
قلی زاد هم که هیچی
خیلی خئشحال میسیم که تو فروم ما بیای
منتظرتیم

علیرضا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ

ضاهرا پلیس 2 بار بازداشتش کرده .
ولی به نظر من کادرفنی نباید همچین بازیکنی رو به این راحتی محروم کنه . هنوز یادم نرفته روزی که مادرش فوت کرد واسه ملوان بازی کرد .

آبرر۳ پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ

jenabe saeed.man be in ellat inja nazar nemidam chon mibinam az har 5 ta matlabi ke minivisi 2 tash zedde pegahe.khodet ghezavat kon.bia bebin webloge pegahia hichi miran az malavan benevisan.age akharin matlabe kable kija tu webloge pegaho bekhuni va nazarato bebini motavajeh mishe rashtia kari b malavan nadaran va do0st daran malavan ham natije begire.man monkere ye edde adame bi farhang nistam ke fosh midan ke albate ham to0 rasht az in adama darim ham tu anzali.omid varam yekam bad binito nesbat be pegah va dar kol nesbat be footbale gilan kenar bezari va malavano jozve gilan va gilano khake anzali bedooni. ba tashakor

ممنون که سر زدی و نظر دادی سعی می کنم طوری بنویسم که به کسی بر نخوره .

شاهین جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.malavanclub.com

آبرار ۳ فکر نمیکنم در طول تاریخ نام انزلی از گیلان جدا بوده باشه و تمام افتخارات ملوان هم به اسم فوتبال گیلان رقم خورده . ما هم اجدادمون گیلک و گیلک زبون هستن همونطور که هر کجای گیلان بری از شرق تا غرب عشق و علاقه به ملوان رو میبینی . پگاه با نمایش خوبی که داره ارائه میده به نظر من نماینده شایسته ای برای استان گیلان و مردم رشته و براش آرزوی موفقیت دارم . ضمن اینکه ما هم توی سایت جدید ملوان و توی فرومش قسمتی رو به فوتبال شمال ایران و باشگاه پگاه اختصاص دادیم تا قدمی رو توی این زمینه برداشته باشیم ... که قدم شما و بچه های رشت سر چشم ...
ایران ملوان پگاه شهر باران ( چشمک )

سعید شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ

بازم سلام شاهین جان
سایت جدیدی که ساختی خیلی دیر load میشه.
دمت گر
شنیدم اقدامات جالبی کردی اون مقاله ای که درباره ی اندر احوالات فوتبال گیلان نوشته بودی برام خیلی جالب بود.
آقا مقاله های به درد نخوری که در این وبلاگ در مورد پگاه نوشته شده است را تو سایتت نمایش نده
این هم آدرس این وبلاگ است ::::
http://www.leon.blogsky.com/
چون اگه مقاله های این وبلاگ را تو سایتت نمایش بدی کلاس سایتت پایین میاد.
این پیبش نهاد من بود بقیش را خود دانی.

این نظر برای من بود یا شاهین؟

شاهین شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://news.malavanclub.com/

سلام سعید جان ( بچه رشت ) راستش رو بخوای این جریان رو توی وب بین دو شهر خود وبلاگنویسهای رشت دامن زدن . من حتی با نوین کیجا در باره این قضیه چت هم کردم و قصد داشتم تا جلوی بد و بیراه گفتن بین دو شهر گرفته بشه . اما نوین علاقه ی زیادی به رد و بدل شدن فحشهای ناموسی داره . من حتی وقتی برد پگاه رو تو اون وبلاگ تبریک گفتم باز هم فحش خوردم .
من تنها کاری که میتونستم بکنم این بود که از همه بخوام به وبلاگ این بچه سر نزنن . ضمن اینکه آقا سعید بزرگ من هستن و من کوچیک تر از اون هستم که اجازه برای کسی صادر کنم .
راه برای همه بروبچه های گیلان و علاقه مندان به ملوان و فوتبال گیلان توی سایت جدید بازه . در خصوص دیر لود شدن سایت هم چشم پیگیری میکنم و به این قضیه اطمینان داشته باشین که توی سایت ملوان اجازه بی احترامی به هیچکس داده نمیشه چه انزلی چی و چه رشتی و اگه کمکی هم از دستمون برای دیگر تیم های استان کوتاهی نمیکنیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد