شکست خورده پر حاشیه

دو هفته،دو باخت و کلی حاشیه نتیجه ملوان از لیگ امسال بوده.شاید از ابتدا همه خودمان را گول می زدیم و اردوی ارمنستان و برد با حداقل گل مقابل اونها رو بزرگ جلوه دادیم.ولی همه در این مسئله با یکدیگر هم عقیده بودیم که ملوان در یارگیری در جا زده و با وجود از دست دادن دو هافبک دفاعی و طراح ،هیچ فشاری به اعضای هیئت رئیسه این تیم در نیروی دریایی از سوی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره صورت نگرفت و تیم با دلخوش کردن به 3 بازیکن خارجی بسته شد.

ممی همواره در مصاحبه های خود بعد از جدایی مازیار از نفراتی مثل حیدری و جعفری یاد می کرد و هواداران در مطالب اینترنتی و کامنتها چمن آرا و هادی عزیزی را به عنوان نفرات مفید در خط دفاعی نام برده بودند،برام خیلی عجیب بود که ممی با وجود همه نفرات بالا سوسریان و امیری و فیلیپه را به عنوان نفرات میانی و تدافعی چید.

نفرات اصلی فصل قبل ملوان هم از مدار آمادگی خارج شده اند،هادی در نیم فصل دوم فصل قبل بارها برای ما گلزنی و گلسازی کرد و در کارهای دفاعی محوله عالی کارکرد ولی در این دو بازی خوردن 3 گل و گرفتن دو کارت زرد نشون می ده که بازیکنان ثابت و قرار داد دار ما هم خوب تمرین نکرده اند و بلاتکلیفی و بی پولی باشگاه در تمام روزهای نقل و انتقالات روی همه تاثیر منفی گذاشته است. آن روزهایی که پور طهماسبی در مصاحبه های خود بازیکنانی مثل مکانی و نوری و دراگسویچ و غلامی و ... را متهم به خرفه ای گری در پول گرفتن می کرد،تمام تیمها با جیب پر پول به سراغ گزینه هاشون می رفتند و شعار نمی دادند.

به آینده اصلا" خوشبین نیستم ،ترکیب ملوان مثل دور برگشت فصل قبل هر روز دستخوش تغییر میشه شاید از نظر فنی درست همین باشه که تیمها به ترکیب ایده آلشون دست پیدا کنن ولی سابقه نشون داده که ملوان در حیف مسابقه به ترکیب ایده آل می رسه و در تمرینات نمیشه به بازیکنای برتر و بدتر فکر کرد.

در این روزهای پر التهابی که همه به دنبال راهی برای رهایی ملوان از کیسه گل شدن و 3 تا 3 تا خوردن از برق هستند،مدیر عامل محترم به دنبال متهمینی است که هواداران رو به توهین و شعار استعفای وی تشویق می کنند،تیمی که در دو بازی 4 گل خورده و بدون امتیاز در قعر جدول است ،به شکل خود جوش و اتوماتیک وار مدیر عامل را مسئول اصلی بد بسته شدن تیم می داند و نیاز به خظ دادن این و آن نیست.پس تمام اینها فرار از اصل قضیه و به حاشیه بردن افکار تماشاگرام متعصبی است که از این تیم انتظار دارند.

با تمام این صحبتها فکر می کنم حتی استعفای پور طهماسبی هم چاره مساعد شدن اوضاع نیست.شاید تعطیلات ناشی از بازیهای مقدماتی جام جهانی بتونه فرصتی برای بازسازی تیم با همین نفرات باشه.شاید فقط شاید وگرنه اینظور که اوضاع پیش می رود تا چند هفته به پایان لیگ سقوطمان قطعی خواهد بود.

نظرات 11 + ارسال نظر
وسوسه زنانه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.mamno-13.blogsky.com

سلام وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
ورود 13- ممنوع
http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com

شاهین یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.malavanclub.com

سلام آبای . حق با شماست . نمیدونم چرا به حاج اسبویی تو این دیدار بازی ندادن . مطمئنا با شناختی که از چاچوب و زمین شیراز داشت به کمک ما می اومد . ممی خودش رو درگیر حاشیه ها میکنه و این باعث شده روی تیم تمرکز نداشته باشه . ضمنا اینا تیم رو با اتوبوس بردن ارمنستان تیم هنوز خسته است باید بهش زمان داده باشه . ایران ملوان

شراره یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ

فصل قبل که ما در قعر جدول بودیم برای ما جدول رو سر و ته می کردید و با تمسخر در مورد ما مطلب می نوشتید حالا ورق برگشته خریدهای ما هر بازی برامون گل می زنن و بازیکنای خارجی شما تازه در حال محک خوردن هستن.روزگار خوب می چرخه آقا سعید نه؟
یادته می گفتی اسم پگاه رو باید گذاشت پگاه ایران.حالا ببین ملوان بومی شما بهتر براتون عمل کرده یا پگاه چند ملیتی ما؟
با این وضع در انزلی حداقل ۳-۱ یا ۲-۰ به پرسپولیس می بازید.

سعید یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

امیدوارم که پرسپولیس را ببرید.وکل ناکامی های شما تمام بشه.
شما یه دروازه بان درست و حسابی ندارید
یادته بعد از بازی فینال جام حذفی چه حرفهایی شما و شاهین آبای (چشمک) پشت سر نظر محمدی زدید.
یکی بهش گفت علی کوسباز
شاهین بهش گفت علی چک و پر
ولی من گفتم علی چیلاورت و واقعا این دروازبان لایق بهترین هاست در دو بازی اخیر نظرمحمدی کولاک کرد ولی دروازبانهای ملوان بد جور تر زدند.
اگه در ادامه فصل هم اینطوری کار کنید باید سال دیگه در دسته یک با سپیدرود بازی کنید.
به امید برد ملوان مقابل پرسپولیس.

من مشکل رو درون دروازه نمی بینم.ساختار کلی تیم ایراد داره.در مورد نظر محمدی تمام مطبوعات روز یکشنبه ازش به نیکی یاد کردن ولی همشون باز هم به فیلم بازی کردن و جو گیر شدنش اذعان داشتن.
نمی دونم شما چرا دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلودید.هیچ جا دو شکست ملوان به حساب اشتباه دروازه بانش نوشته نشده.

رشتی با تعصب دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ

از الان برین تو ورزشگاه تختی قراضه ی شهرتون داد بزنین آبای...
بازیکن بی غیرت نمی خوایم نمی خوایم...
اینم ضمیمه کن
ملوان به دسته یک خوش آمدی...
یوهاهاهاهاها...

حدود ۱۰ تا ۱۲ تا بازی تو سردار جنگل کردید مدرن شدید؟یادتون رفته پارسال به شاه حسینی التماش می کردید بعد از اون افتضاحی که تو بازی با ذوب آهن به بار آوردید بازیهاتون رو از عضدی بیرون نبره.چقدر کم حافظه شدی؟
ما با بازیکنامون مشکل نداریم.شاید در مورد ترکیب فیکس تیم معترض باشیم ولی جز مسئولین مدیریتی تیم با هیچکس مشکل نداریم.گرچه الان کنار رفتن مدیر عامل هم دردی دوا نمی کنه.

رهگذر دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ

با تمامی این اوصاف امید وارم که ملوان در بازی های آینده بازی های بهتری رو از خودش به نمایش بزاره.
به امید موفقیت تیم های گیلانی

سعید دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ

انشاالله ملوان هم خودش را تو لیگ پیدا میکنه و هنوز اول فصل است و ملوان با یک برد تا پنج پله هم صعود میکنه.
ولی دو بازی سخت در مقابل پرسپولیس و فولاد در اهواز داره که امیدوارم نتایج خوبی در این بازیها کسب کنه

سعید عزیز ممنون از دلگرمی که می دی.ولی امیدی به امتیاز گرفتن مقابل این دو تیم ندارم.امیدوارم خدا کمک کنه و بتونیم چند امتیاز از دو بازی بگیریم.

آبرر ۳ دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

ba salam. man hamishe be in weblog sar mizanam amma nazar nemidam.in bar faghat be ye khater nazar midam oonam khanume sharare az hamshahriam ke tu webloge pegah mian nazar midan va ensafan footbalo khub mifahman.khanume sharare azatoon mikham tu in weblog nazar nadin.ba tashakor.

از اینکه سر می زنی ممنون ولی چرا نظر نمی دی دوست عزیز؟نظر دادن دیگران چه مزاحمتی یا کشکلی برای شما ایجاد می کنه.خیلی لز دوستداران پگاه اینجا میان و نظر می دنولطفا کمی به نوشته هات فکر کن.

شاهین سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.malavanclub.com

اینکه پگاه رو با ملوان مقایسه کنید براتون لذت بخشه نه ؟ ولی این خیلی بی انصافیه چون اگه ملوان نصف امکانات پگاه رو طی این سالها در اختیار داشت و توانایی حفظ بازیکنهاشو داشت . الان با یه تیم صددرصد بومی توی لیگ بودیم .
حرفم هم بی منطق نیست کافیه بازیکنانی رو که طی این سالها توی لیگ پخش هستن رو به ملوان برگردونید اونوقت میبینید که ملوان منتخب لیگ ایرانه ...
واقعا بی منطقیه محضه که ملوان رو با پگاه مقایسه کنید ولی توی این شک ندارم که پگاه حتی جای سپید رود رو هم توی رشت نمیتونه پر کنه چه برسه که بخواد تیم اول گیلان باشه ...
از شکست استقلال تهران واقعا خوشحال شدیم . ایشالا که همیشه دلتون شاد باشه . قایقران روحت شاد ...

سعید چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ

شاهین جان این کنتور نمیزاره
در ضمن بیشتر ما برای ملوان آرزوی موفقیت کردیم چون ملوان عین پرچم فوتبال گیلان میمونه در مورد سپیدرود هم که گفتی
بله ۱۰۰درصد پگاه برای ما سپیدرود نمیشه ولی بالاخره افتخاری برای فوتبال گیلان است.
من حالم از این مسولان بی تاسب گیلان بهم میخوره استانهای دیگر در عرض یک شب با پارتی بازی با حمایت مسولان استانشان صاحب یک تیم گردن کلفت می شوند
و تیمشان را به رخ ما میکشند مثل اون همدانی که در اون سایت نظر داد و شما هم جوابش را بخوبی دادی
این در حالیست
که حتی یک بازیکن بومی ندارند و حداقل چند بازیکن گیلانی دارند ولی استان ما با این همه استعداد و پیشینه فوتبالی باید تا
آخرین لحظه تیمهایمان برای مرگ(سقوط نکردن) مبارزه کنند

شاهین جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.malavanclub.com

سعید جان حضور یه تیم گیلانی در بالای جدول مطمئنا به بقیه تیم های استان هم روحیه میده . شرکت پگاه داره نتیجه سرمایه گذاریش توی فوتبال شمال ایران رو میگیره و مطمئنا عملکرد خوب پگاه باعث ورود سرمایه به فوتبال گیلان و احیاء مجدد اون میشه ...
ایران ملوان پگاه شهر باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد