افتخار من:ملوان من

فقط چند روز تا التهاب و هیجان فاصله داریم.بازی با راه آهن در انزلی نمی دونم چی میشه ولی فقط به برد امید دارم.تقریبا" تمام تیمها در یارگیری موفق تر از ما بوده اند حتی مقاومت هم بد یارگیری نکرده و تونسته جایگزین نفرات انتقال یافته به برق رو پر کنه.پیام مشهد هم بواسطه خداداد بد یار گیری نکرده و چند تا از مخالفین میثاقیان رو به پیام کشونده(گرچه میثاقیان هم در ابومسلم موندنی نشد و ...) .

شاید بازی اول ما با کم حاشیه ترین تیم لیگ برگزار بشه.راه آهنی ها چند مهره کلیدی و گلزن و گلساز رو از دست دادن ولی با همون مربی فصل قبل ماههاست که تمرین می کنند و اسکلت اصلیشون رو هم حفظ کردن.با نبودن مازیار قراره یک برزیلی نقش بازیساز اصلی رو بازی کنه(مطمئنم یک دهم مازیار هم با حرارت و بی پروا بازی نمی کنه) سعید یوسف زاده قطعا" به عنوان بازیکن آزاد قرار می گیره و با بازگشت بابک و سالارزاده میشه از چمن آرا هم به عنوان هافبک سود برد .فصل قبل نبود یک سرزن بارها احساس شد و طهماسبی نتونست انتظارات رو بر آورده کنه.امیدوارم استانیچ علاوه بر پا به توپ بودن بازیکن سرزنی هم باشه چوت سانترهای رمضانی و نزهتی قطعا" بارها موقعیت ساز میشه.

برد می تونه خیلی چیزها رو به خیلی ها حتی ما طرفدارانی که هنوز مدیرانمان را نبخشیده ایم ،ثابت کنه.برد می تونه به همه ثابت کنه که فوتبال هنوز بازی اسمها نیست و خرید این و آن بازیکن جواب شده تیمهای دیگر به بهانه بومی بودن،گره های فقر فوتبال رو باز نمی کنه.

ولی آن روی سکه تیم جوان ما در صورت باخت و حتی تساوی در بازی شیراز با افت شدید روحی مواجه میشه و بازی با پرسپولیس قطعا"مشکل تر از اون چیزی که هست میشه.

پگاه با استقلال اهواز بازی داره درسته که بازی در اهواز(ساعت 19:45)انجام میشه ولی حاشیه های آبی های خوزستان اونقدر بالا بود که یاوری امروز استعفا کرد و عطای کار کردن در اهواز را به لقایش بخشید.خدا شانس بده ما با تیمی بازی داریم که پارسال با اومدن مهابادی اوج گرفت و این فصل هم بالای سر تیمش است و اونها با تیمی بازی دارند که بدون مربی می خواد لیگ رو شروع کنه.

راستی نمی دونم چرا یاد دست نشان افتادم دو سال قبل دست نشان بواسطه درگیری با هواداران پگاه و ایجاد جنگ روانی و دخالت در کار داور در کسوت مربی گری شهرداری بند عباس ،چند بازی محروم شد(هنوز فریادهایش را در کنار شاه حسینی که با دست هوادران پگاه رو نشان می زد و فریاد مسخره ها رو سر می داد از یاد نبرده ام) ولی سال بعدش دست نشان امپراطور رشت شد و جالبتر آنکه خیلی زود اخراج شد و با وجود اخراج جزو سه کاندید بهترین مربیان فصل شد.

به ممی افتخار می کنم با وجود شکستها و افت و خیز فراوانی که در نیم فصل دوم داشتیم ،همیشه برامون عزیز ماند ولی فکر نکنم دکتر برای اثبات خودش فرصت زیادی داشته باشه.گذشته هم نشون می ده که ملوان با 40 سال قدمت تنها 3 مربی داشته و پگاه شاید بیش از 8 یا 9 مربی در طول 10 سال اخیر.

نظرات 9 + ارسال نظر
شراره شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

مدتها بود بهت سر نزده بودم.باز هم نیش دار نوشتی که .مطمون باش امسال ۶ امتیاز از ملوان می گیریم .اتفاقا اگر نیک نظر هم گل بزنه که چه شود.

رضا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.bavaria.blogsky.com

من مطمئنم تیممون خوب نتیجه خواهد گرفت . مطمئنم .

در مورد مازیار با شما موافق نیستم چون به نظر من مازیار امسال بیشتر نقش بازی کرد تا فوتبال . در ضمن با تاخیرش در اعلام رفتتش باعث شد رضا نیک نظر رو از دست بدیم و به همین دلیل ازش بی نهایت ناراحتم . بعدش هم که گفت پرسپولیش عشق من بوده و ...

مشکل تیم به نظر من دفاع راستمونه ( ابی صادقی ) و هافبک طراحمون ( سعید ) که اصلا از بی خیالی موجود در بازیش خوشم نمیاد .

اما در کل خوب خواهیم بود .

نیما یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

رضا گل آور یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ق.ظ

ممی یک انزلیچی واقعی که بارهابه ماوهمه ثابت کرده باتمام وجودش عاشق شهرشه یادتون سالی که ملوان ازلیگ دوبالا آورد چه کاراکه براملوان نکرد اصلا داستان ماوبازیکنهامون باهمه متفاوت نگران ملوان نیستم چون علاوه برحمایت معنوی مردم انزلی خدایی اون بالاهست که نمیذاره کشتی بندرغرق بشه وخودش اون روبه سرانجام میرسونه من فکرمیکنم امسال مامیتونیم نتایج خوبی بگیریم البته بایدبه جوانهامون ونفرات جدید که ۴نفربیشترنیستندفرصت بدیم

سعید یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ

نیش دار نوشتی
ولی دمت گر منا به یاد بازی بند عباس انداختی من در اون بازی چند تا بطری به طرف دست نشان پرتاب کردم اون روز یکی از بهترین روزهای زندگی من بود
و سال بعد دست نشان مربی محبوب ما شد دلیلش اینه که فوتبال ایران یک فوتبال نتیجه گراست.
حق دارید به ممی افتخار کنید چون مربی خوبیه من هم از احمد زاده خوشم میاد.
ولی اگر خدای ناکرده امسال ملوان سقوط میکرد شما هرگز در این وبلاگ به ممی افتخار نمی کردی دلیلش را هم گفتم فوتبال ایران یک فوتبال نتیجه گراست.
این قدر نیش دار ننویس آبای
راستی در هفته آخر از بین تیمهای نفت و پگاه دوست داشتی کدوم تیم سقوط کنه؟

نتیجه هفته آخر اینقدر برای ملوان اهمیت داشت که حتی بازی فینال گون آخر فصل پرسپولیس و سپاهان رو هم جدی نگرفتم.باور کن اصلا بین پگاه و نفت یک لحظه هم مقایسه نکردم.

MOoRI دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ http://malavan-fans.sub.ir

سلام دادا
خوبی؟
من که فکر میکنم بازی اول با برد باشه
که ایشالا خبرشو تو سایت جدید بزنیم :-)

رهگذر دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ

متاسفانه این یک نوع مریضی هست که اگه دو کلمه راجب ملوان نوشتی حتمآ باید در مورد پگاه و رشتی ها هم یه چیزی بنویسی تا مشکلات رو دو چندان کنی و بعد هم..........
حالا چون ملوان سه تا مربی داشت و پگاه بیست تا مربی عوض کرد بنابر این رشتی ها دیگه هیچی از فوتبال بارشون نیست ...منظورت همینه ؟
یادمه فرهاد صیاد مصلح یک زمانی مربی تیم ما بود . ندیدم حتی یک بار هم به رشتی ها توهینی کرده باشه.. همین الانش هم خیلی از انزلی چیها توی همین ورزش نون شب شون را از کنار همین رشت در میارن .
آبای یک کم خودت رو درست کن ..یک کم واقع بین باش.

در تمام نوشته های من یک کلمه هم توهین وجود نداره و یکبار هم به عدم درک مردم رشت از فوتبال اشاره نکردم.
قبول دارم افرادی مثل میر طرقی و عشوری زاد و ملکی و آرش سیفی و ....بعد از کنار گذاشته شدن از ملوان اومدن و چند سالی در پگاه بودن.ملکی رو نگفتم چون اون همیشه جزو بازیکنان ثابت و اسم و رسم دار ما نبود .

شاهین چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ http://malavanclub.com

سلام سعید جان . ملوان باخت اما شنیدم تیم خوب بازی کرده . تیم نیاز به حمایت داره باید پشت تیم باشیم . ایران ملوان

شنیدم ۲ پنالتی مسلم ما ندیده گرفته شده و مدافع حریف هم می شد اخراج بشه.به امید برد مقابل برق

MOoRI چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://Malavanclub.com

سلام سعید جان
چشم
اگه میشه بگو منظورت از توضیحات چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد