منطقی

امروز در خبر گزاری فارس(یا مهر)خوندم که به هر حال ملوان با یک مهاجم کروات و 24 ساله به توافق رسیده و امکان ملحق شدن 2 بازیکن برزیلی و ارمنی هم زیاد هست.اینکه ملوان مجبور شده برای اولین بار در تاریخ حیاتش به بازیکن خارجی رو بیاره اصلا نکته پیچیده ای نبوده و نیست.بی پولی و نا توانی در خرید بازیکنان مورد نظر باعث شده که ملوان به بازیکنان خارجی ارزون تر رو بیاره.

دیشب ممی در برنامه رادیویی 2-4-4از ماندن سایر اعضای تیم و خودش خبر داد و شایعه جدایی بقیه بازیکنان رو کذب دونست.

راستش نوشته قبلیم خیلی احساساتی و کم منطق بود.به هر حال هر بازیکن آزادی می تونه برای خودش تصمیم گیری کنه مازیارقرار شد بمونه ولی برای جور کردن همان وعده ای که بهش داده بودند هم مشکلات مالی فراوانی وجود داشت که ممکن بود در طول فصل روی بازی و روحیه مازیار اثر بگذاره و ...

مازیار سالها برای ما زحمت کشید به قول قوی سپیدبا مصدومیت شدید مقابل حریفان بازی کرد ،به هر حال به او هم باید حق داد که آینده اش را انتخاب کند.مازیار همیشه مقابل بزرگان خوب و منطقی بازی کرد امسال در هر دو بازی مقابل استقلال و پرسپولیس ستاره بود ولی فقط ابرهیم زاده جرات کرد از او به شکل ثابت در تیم ملی استفاده کند.مطمئنم مازیار اگر 70%توان بازیگردانی و شوتزنی اش را در پرسپولیس نشان دهد قطعا" به تیم ملی به شکل ثابت خواهد رسید.

گویا عده ای منتظر این انتقال بودند تا آن را روی سر ما بکوبند که دیدید سنبل تیمتان و کسی که با سیروش مقایسه می کردید رفت.آنها مشکلات مالی و حساب صفر باشگاه ملوان را نمی دانند و یادشان رفته تقی پور با وجودی که قرار داد رسمی با آنها داشت چطور دورشان زده و مشکلات خانوادگی یک شبه را برای رسیدن به پول بیشتر بهانه کرده و ...رسول زمانی در ذوب آهن همانقدر بازی کرده بود که کریمی در دو سال اخیر در پرسپولیس.اصلا" خرید بازیکن دهن پر کن از سیاستهای شاد محسوب میشه(ایلیچ که هنوز یادمون هست).با اینکه قبول دارم خرید محمد سیاه و یوسفی خوب بود(ولی هر دو در تیم سابق دقیقا هم پست مهدوی بودن)ولی خرید از استقلال و پرسپولیس همیشه برای ایشان جذاب بوده حتی اگه چند فصل از حضور اونا گذشته باشه.

امروز احساسی نمی نویسم.ملوان بدون مازیار هم زنده است همیشه و بارها گفته ام مازیار با وجود تعصبی که به ملوان داشت و زحماتی که برای ما کشید، الان رفته ولی ما هنوز بازیکنانی را داریم که فصل قبل در کنار مازیار چشمها را خیره کردند.خدامرادی با وجود جوانی الان بازیکن با تجربه ای محسوب میشه.هادی در آزادی و جلوی چهل هزار پرسپولیسی مقابل خلیلی و نیکبخت چنان خونسرد حفظ توپ می کرد که انگار در انزلی بازی می کند و این نشان از پختگی او دارد.رمضانی فصل قبل از نظر توپ طلایی جزو 10 بازیکن برتر لیگ در نیم فصل شد و فوت مادر و مصدومیت و خرابی زمین توانایی او را از ما گرفت.رافخایی در طول فصل کم افت و خیز ترین بازیکن بود و بازیهای خوبی را حتی نیم فصل دوم انجام داد و ...باید قبول کرد با وجود هر چیزی که اسمش را بگذاریم(بی پولی،بی لیاقتی مدیران ارشد،دیر جنبیدن و ...)امروز و این فصل بضاعت ملوان این است و با 80% اسکلت تیمی پارسال و جذب فقط یک بازیکن(تا امروز)به مصاف غولهایی می ره که تا دندان مسلح شده اند.

ترکیب احتمال ملوان:

غلامعلی زاد-تامینی –سالارزاده(پور غلامی)-چمن آرا(بازیکن برزیلی در حال تمرین)-رمضانی-خدامرادی-یوسف زاده-عزیزی(حیدری یا جعفری)-نزهتی-خدامرادی-مهاجم کروات

هنوز ذخیره مطمئنی برامون وجود نداره ....شاید قلی زاده و چمن دوست و ...

نظرات 13 + ارسال نظر
وسوسه زنانه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

ایمان دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://20.blogsky.com

سلام
خسته نباشی

وبلاگ خوبی دارید.

من تمایل به تبادل لینک دارم با شما.
اگر موافقید منو لینک کنید و تو وبلاگم یک نظر مبنی بر لینک کردنو بگذارید.

شب و روزتون پر ستاره.

http://20.blogsky.com

بیست۲۰بیست

رضا گل آور دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ

مازایارنه تنهاازنظرجسمی وحرکات پابه توپ شبیه سیروس هست بلکه ازنظرمعرفت واخلاق هم شباهتهای زیادی وجودداره اری موفقیت مازیارباعث افتخارماست همانطورکه درخشش واستحکام سیدجلال انشاالله مازیاربه بازیکن ثابت تیم ملی تبدیل خواهدشدچیزی که دورازدسترس نیست مابخودمیبالیم دربسیاری ازتیمهای فوتبال ایران حضورثمره های ملوان مشهوداست این افتخاربرای ماکم ازقهرمانی وکسب رده های بالای جدول نیست کمااینکه بااین بضاعت آنهایی که به ماخرده میگیرند به هیچ وجه نمیتوانستند ادامه دهند خودشان مربی رامیاروندولقب امپراطورمیدهندوبعد....امیدوارم انها بتوانندنتایج پارسال راکسب کنند ونتایجشان جرقه نبوده باشد

آبای سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ

پس جلال چی ؟

قوی سپید سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ

مازیار یه انزلی چی واقعیه و تعصبش به شهر و تیممون هم برای همه مون ثابت شده آقا سعید شما حرف کسایی رو که اصلا شهرشون فوتبال نداره و با کلمه ی تعصب هم بیگانه اند جدی نگیر .

دوباره وقت بازیکن سازی ملوان رسیده کسایی مثل :آرش قلی زاد و هادی عزیزی (‌ اگه قدر خودشو بدونه و حاشیه رو بزاره کنار)‌ روزی می شند سید جلال و مازیار این تیم با غیرت مردمش تا همیشه زنده می مونه.

ایران ملوان ........ مازیار قایقران

سعید طرفدار پگاه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ

قرعه کشی مسابقات لیگ انجام شد هم پگاه و هم ملوان هفته های آغازین بازی های سختی در پیش دارند
باید از تک امتیازات بازی های آغازین استفاده کنیم
چون پارسال ملوان به خاطر یک امتیاز در لیگ ماندگار شد.

در ضمن بازی رفت پگاه و ملوان در انزلی در هفته سیزدهم است.که من از همین الان می گوییم.در هفته سیزدهم بلای
آسمانی بر ملوان نازل می شود.
و سونامی پگاه کل ملوان ونزلی را فرا خواهد گرفت.
خواهیم دید
امیدوارم در این فصل هر دو تیم گیلانی موفق بشوند و از اعتبار فوتبال شمال و گیلان دفاع کنند.

شاهنامه آخرش خوش است.شما هم مثل پرسپولیس بریز و بپاش زیادی کردین هنوز هم دنبال یلر گیری هستین این بازیکنای جدید که از ۷۲ ملت به پگاه اومدن کی باید هماهنگ شن.

شاهین چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.ir

سلام آبای . مرسی از مطلب عالیت . درستش هم همینه ، چون حالا باید از هادی عزیزی یه مازیار دیگه بسازیم ... ایران ملوان . به منم سر بزن . بابای ...

گمشده پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ

اول که از بی پولی باشگاه تون حرف می زنید (بدون استثناء توی همه وبلاگ های انزلی که فوتبال ملوان رو پوشش می دن) و می گید باشگاه پول نداره ! بعد هم صحبت از بازی کنهای خارجی از کروات و برزیلی و ارمنی این جور جاها می کنید .
یه ضرب المثلی هست که میگه:
یارو ناشتی بوخوره پیاز خوردی انه اشتها باز به !
حالا حکایت شما شده .. یعنی بازی کن های خود انزلی از این بازی کنای خارجی بیشتر می خان که ندارین بهشون بدید ؟
بعد هم استفاده از بازی کنای بومی رو هی تکرار می کنید ...شما که بازی کن سازید و بازی کن بومی کیلوئی دارید چرا الان بدرد تان نمی خورند؟
فردا دوباره باز هم منم منم کنید و بگید که ملوان ۹۹٪ و نیم از بازی کنانش بومی هستند !
بابا جان مادرا تون جمع کنید این همه سفسته بازی رو یکم معقولانه حرف بزنید.
هی بهتون میگیم که دنیای امروز فوتبال با دیروزش فرق می کنه ..مگه گوش شنوایی هم هست ؟
مازیار میره یکی دیگه میاد جاش مگه همین پرسپولیس که الان مازیار رفته براش بازی بکنه ...بازیکناش بومی هستند که کلی افتخار توی دفتر تاریخش داره ؟
ظمنآ از فردا هم برای اون دسته از انزلی چی هایی که یواشکی از پرسپولیس طرفداری می کردند که مبادا همشهری هاشون شاهرگشون رو بزنن یه بهانه پیدا کردن که برای تشویق مازیار به تماشای بازی های پرسپولیس بنشینند.

اتفاقا این عادت رو پگاهی ها دارن که بعد از یک قرن که به فینال یک جام رسیدن با همشهرهاشون اومدن ولی استقلال رو تشویق کردن مطمئنم در انزلی هیچکس پرسپولیس رو تشویق نمی کنه .

قوی سپید شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ

گمشده تو اول خودتو پیدا کن بعد درباره ی ملوان حرف بزن
مامازیار رو دوست داشتیم و داریم اما ملوان برامون خیلی با ارزش تره (‌ مطمئن باش ما تو هفته ی سوم ملوان رو تشویق می کنیم مازیار هم دوست داره ما تیم شهرمونو تشویق کینم اون هنوزم عاشق ملوانه هر چند برای شما که اصلا نمی دونید فوتبال چیه و غیرت چه معنی داره فهمیدن این چیزا سخته)

سعید یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ

شما همیشه از بی پولی صحبت می کنید
این در حالیست که :
تیمهای برق و فجر شیراز هم مثل شما بی پول هستند ولی همیشه از شما بالا تر هستند.

شما که از همه پولدارترین چرا اونجای جدول بودید؟شما که براند کراوس و چند تا ویچ و حجازی و روشن و شرفی نتونستن براتون کاری کنن برای چند بازی خوب در جام حذفی(اون هم در خانه و بابرد سپاهان بی روحیه و برق ۱۰ نفره)نادر را امپراطور خواندید.
برق همیشه از ما بهتر خرید کرده.قبول دارم مقاومت تیم جوان و کم خرجی بود ولی اونها هم بازیکنانی مثل طهماسبی و رضایی(دو سال قبل)رو داشتن که خیلی هم کم تجربه نبودن.

سعید یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

فصل پیش ما حاشیه زیاد داشتیم مسایلی مبنی بر فروش باشگاه بود.نتوانستیم خوب تیم را ببندیم ملوان پارسال از نظر مهره و تجربه به مراتب بسیار قوی تر از پگاه بود بیشتر بازیکنان پگاه جوان و بومی بودند.حال آنکه بیشتر بازیکنان تیم ملوان تجربه لیگ برتری داشتند.
ولی بازم ما از ملوان تو جدول بالاتر شدیم.
امسال هم بالا تر میشیم.میگی نه نگاه کن
در ضمن ما همین استقلال را در ۹۰ دقیقه در آزادی ۴ تا زدیم
بهترین تیمهای ایران را هم پشت سر گذاشتیم.
که همه تیمهای بزرگی بودند در نیم فصل دوم تیم سوم در جدول شدیم.آیا مربی که این همه کار خوب کنه ارزش امپراتور گفتن را نداره؟
در ضمن شمایی که این همه به ممیتان(احمد زاده) می نازید
که البته حق هم دارید چون مربی خوبیه.ولی مگه شما نبودید که بعد از باخت پیکان بدترین ورکیک ترین فوش ها در انزلی نثارش کردین دوستم در اون بازی در ورزشگاه بود.
برق و مقاوت همیشه از نظر مالی در سطح شما بودند
و شاید هم بدتر بودند.

شما امسال بازیکن جوان زیاد داشتید ولی بازیکنانی هم داشتید که کم تجربه نبودند نظر محمدی حداقل ۵ سال پیش با ملوان در لیگ بازی کرده بود تقی پور بازی ملی داره تمام ایران رو دور زده متوسل زاده یک لژیونر نیم بند محسوب می شدچاوشی هم با ملوان در لیگ بازی کرده بود(شاید کمتر به کار گرفته می شد ولی به هر حال بازیکن لیگی بود(ملکی با ممی و نصرت مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کرده بود گیلائوری که نیاز به معرفی نداره.پس تو را به خدا اختلاف یک امتیازی و قرار گرفتن یک پله بالاتر رو به رخ من نکش.
شاید بعد از باخت آدم احساسی بشه و چیزی بگه ولی مطمدن باش هر کسی رو به این تیم راه نمی دیم و امپرتطور و سلطان و ... رو پسوندش نمی کنیم که بره و مذاکره پنهانی رو شروع کنه.
نگهداشتن ستار زارع و شیری پولی رو می خواست که قطعا؛ کم نبوده پس مطمئنم بودجه برق بیشتر از ما بوده و هست.

شاهین یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.ir

دوستان عزیز سلاااااااااااااااااااااام ( صدا برسه به اون آخریا )

۱ ـ داش سعید گل مرسی که به وبلاگ خودت ( قوی سپید ) هم سر زدی .
اما عزیزم اگه سونامی بخواد بشه از سمت انزلی میشه رشت که دریا نداره ُ ما هم که تیممون ملوانه نهایتش مجبور میشیم با کشتی بیایم میدون شهرداری اگه شنا بلد نبودین هواتونو داریم ( چشمک ) . از شوخی گذشته منم برای پگاه آسیایی آرزوی موفقیت دارم . امسال نشد ایشالا سال دیگه ما که بخیل نیستیم .

۲ـ گمشده عزیز ، راه گم کردی ولی خوش اومدی ( با اجازه داش سعید گلم ) . آقا ما میگیم نره شما میگی بدوش ! طی چند سال گذشته انزلی چندین مرتبه ورزشی ترین شهر ایران شده و به اندازه چندین استان ورزشکار ملی داره و جور استان رو داره با تمام کمبودهاش میکشه .
جمعیت شهر انزلی رو با شهر رشت و امکانات رو با هم مقایسه کن بعد خودت بگو اگه ملوان و ورزش انزلی بومی نیست پس چیه ؟
اگر بازیکنهایی که تو این ۵-۴ سال اخیر توی تیمهای دیگه پخش شدن برگردن انزلی شهر ما یه تیم ۱۰۰٪ بومی راهی لیگ میشه .
اینهمه سیابرزنگی آوردین با اسمای هشل هف بعد تیم شما بومیه تیم ما غیر بومی ؟ تیم اول فوتبال گیلان ملوان بوده و هست . بعدشم تکلیف خودتون رو مشخص کنین شما مگه فکر و ذکر و بی خوابیتون گیلان نیست . مگه شبا سه بار از خواب نمیپرین که حالا که میرزا بزرگ گیلان خوابه یه وقت خواب آشفته نشه و مام وطن بدست اجنبی نیفته ؟
چرا پز پگاه گیلان رو به بقیه میدید . ایشالا وقتی سپید رود و دیگر تیمهای با اصالت رشتی اومدن بالا و تونستن عرض اندام کنن حق کاملا با شماست ...
اگه پگاه ، پگاه گیلانه باید مث یه رفیق پشت ملوان باشه نه به خاطر یه هفته بالا موندن این همه به خودش افتخار کنه .
چرا نمیتونین ملوان رو با این حال و روز و اونم در حالی که یه بازیکن و فقط و فقط یه بازیکن اونم از کرواسی آورده که اگه بازیکن پر سر و صدا و گرون قیمتی بود هیچ وقت به انزلی نمیرسید رو ببینین .
۳ـ دوباره سلام داش سعید ... وضعیت برق که اصلا نمیتونه بد باشه . در خصوص تیم فجر وضعیتشون به مراتب از تیم ملوان بهتر بود ما الان دو فصله که بودجه مون از ۵۰۰ - ۶۰۰ میلیون لااقل در حد حرف به حرف یه میلیارد رسیده .که اونم با ۴۰٪ کمبود بودجه فصل قبل محاسبه کنی میبینی که تغییری نکرده در عمل اما دور از جون شما تا کور شود هر آنکه نتواند دید . ما نمیگیم چرا بقیه ندارن ما میگیم حق ملوانم بدین .
همه تیمها مستقیم و غیر مستقیم دستشون تو جیبه دولته شما صنایع شیر ایران رو میدوشین . اونیکی دستش توی جیب فولاد ایرانه و ... ما شاید یه دونه باشگاه مثلا خصوصی داشته باشیم اونم استقلال اهوازه و بس ...
این وسط علی مونده و حوضش ... ما نه نیازی به آرزوی موفقیت های الکی داریم و نه چیز دیگه ای . همین که چوب لای چرخ ملوان نگذارین بزرگترین لطف رو به هم استانیتون کردید ...
سعید جان یه ضرب المثل فوتبالی میگه توپ گرده یه بار پگاه چهارتا به استقلال میزنه همونطور که شموشک سه تا به پرسپولیس زد و یه روزم ۶ تا از پرسپولیس و ۹ تا از ابومسلم میخوره ...
لقب امپراطور دادن هم اشکالی نداشت ، فقط یه مشکل بود اون هم اینکه افشین قطبی هم چنین لقبی داشت و همین موضوع یه مقدار چنین لقبی رو بی نمک جلوه میداد که لیدرهای باشگاه پگاه که گویا حمایت های خوبی هم ازشون میشه باید بیشتر از اینا مایه بزارن . وقتی علی سلطان میشه و امیر ژنرال و قطبی امپراطور به نظرت خنده دار نیست یه هو فوتبال یه کشور دو تا امپراطور داشته باشه . نه داداش پگاه اگه تو دو تا فصلم خوب کار میکرد و اولم میشد بازم لقب تکراری مسخره جلوه میکنه .
بعد هی گیر بده به بازیکن خارجی ملوان مگه شما چیلاورت رو خریدین ما چیزی گفتیم ( چشمک ) .

ناشناس دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ

به نظر من بین انزلی و رشت باید یه دیواری عین دیوار چین یا برلین فرقی نمی کنه ایجاد بشه (چشمک)
مردم دو منطقه با هم هم صحبت نشن (چشمک)
با هم ازدواج نکنند(چشمک)
با هم فوتبال هم نکنند (چشمک)
این طوری شاید مشکلات این دو شهر هم کم بشه

حالا خوبه انزلی لیورپول نیست و رشت میلان وگرنه ما چی می گفتیم.
به پیشنهاد من فکر کنید شاید بتوانید با این اقدامات موفق شوید
ا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد