نگرانی همیشگی یارگیری

لیگ امسال تمام شد و به هر شکل در لیگ ماندیم در حالیکه روزنامه ها خبرهای متفاوت و مفصلی از نقل و انتقالات تیمهای بزرگ تهرانی و مس و ذوب آهن و ابومسلم و مقاومت و... را پوشش می دهند ،خبرهای ملوان فقط در سایت بچه های طرفدار ملوان قابل رویت است.

با کنار گذاشتن چند بازیکن که تعدادی از آنها سابقه بازی در امیدهای ملوان و رسیدن به تیم اصلی رو داشتند،همه منتظرند بازیکنان جایگزین آنها چه بازیکنانی هستند.کنار گذاشتن فلاحتی،سالار زاده،بهشتی و جدا شدن نیک نظر و غلامعلی تبار خط دفاعی ملوان رو کاملا" خالی کرده و اضافه کردن بازیکن خط دفاع از هر چیزی مهمتر به نظر می رسه.بابک پورغلامی فعلا" مصدوم هست قلی زاده در کارهای دفاعی چندان مطمئن نیست،چمن آرا با وجود استیل مناسب تجربه بالایی ندارد،فقط هادی مرد قابل اعتماد و پخته این تیم به حساب میاد.جذب درگسویچ به عنوان بازیکنی با فاکتور دفاعی تنها گزینه تثبیت شده ملوان در فصل نقل و انتقالات است و بازیکنان لیگ یکی که برای تست به ملوان اومده اند فعلا" تایید با رد نشده اند.

با رفتن نیک نظر خط میانی یک مهره با تجربه رو از دست می هد نیک نظر در این فصل دو گل به حریفان زد و دو گل به خودی و یک پنالتی حساس رو هم در اصفهان از دست داد با رفتن او یوسف زاده و گیاهی و شاید هادی عزیزی کاندیدهای اصلی بازی در مقابل خط دفاعی باشند سعید همیشه بگیر نگیر داشته گرچه در بازیهای آخر فصل خوب و مثبت کار کرد.

شنیدم مذاکراتی با پژمان نوری برای بازگشت انجام شده ،تجربه پژمان عصای دست هر تیمی می تونه باشه ولی پژمان مدتهاست در پست سابقش در ملوان(هافبک نفوذی)بازی نکرده و فقط چند بازی به عنوان جانشین باقری هافبک دفاعی شده و کل فصل را دفاع و بال چپ بازی کرده .تجربه نشان اده بازیکنان ملوان که از تیمهای بزرگ بر می گردند خیلی مفید نبوده اند قاسم موسوی سالها پیش به پاس رفت و در برگشت به ملوان آنقدر ضعیف کار کرد که کم کم فوتبال رو کنار گذاشت،داودی هم بازگشت خوبی نداشت و گلزن مفید همیشگی نبود و ....ا

خط حمله با کنار گذاشتن صفر زاده و طهماسبی نیاز شدیدی به جذب بازیکن داره جعفری و حیدری هیچوقت گلزن نبوده اند و بیشتر در گلسازی و در گیری با مدافعان توفیق داشته اند،حضور رافخایی در نوک حمله همیشه زنگ خطری برای رقبا خواهد بود ولی اضافه شدن یک مهاجم قدرتی و سرزن می تونه وزن خط حمله رو سنگین تر کنه.نزهتی در اواخر لیگ در گوش راست خیلی خوب بود ولی ارسالها و سانترهای او به علت نقصان یک سرزن همیشه از دست می رفت.

تیم امسال ملوان نفرات زیادی داشت آنقدر که با وجود 6 مصدوم نفرات جایگزین بد کار نکردند ولی با خانه تکانی اخیر کمبود نفر کاملا" محسوسه امیدوارم مدیران و کادر فنی ملوان به بازیکنان خارجی ارمنستانی دلخوش نکنند و به دنبال گزینه های داخلی هم بروند چون حضئر بازیکن خارجی برای هیچ طرفدار ملوان توجیه فوتبالی ندارد،امیدوارم هر انتخابی که مدیران می کنندملوان رو سر بلند کنه چون بهانه همیشگی جوانی و بی تجربگی در لیگ هشتم برای هیچکش قابل قبول نیست.

راستش فکر می کنم(فقط یک نظر شخصیه)استفاده از بازیکنای موثر لیگ یکی مفید از بازیکنانی هست که از خارج خریداری بشن و هزار جور ناز و ادای پنهان و آشکار داشته باشند(قهر ایلیچ و ژوئل از پگاه درس خوبی در بررسی بازیکنای مورد نظر می تونه باشه).

 کنار گذاشتن چند بازیکن پگاه من جمله پیر سر اندیب هم واقعا عجیب بود فکر کنم با این کار می خوان تمام بازیکنای مورد علاقه جهانپور رو کنر بگذارند چون همه دیدند در روزهایی که فقر گلزن در پگاه بیداد می کرد سراندیب در ۳ بازی ۴ گل زد و ...به هر حال یک مربی غریب باید همه جوانب را برای ماندن تا انتهای فصل بعد را برقرار کند.کنار گذاشتن سیامک فراهانی با اون همه تجربه هم عجیب بود.

نظرات 12 + ارسال نظر
شراره چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ

چنان در مورد بازیکن خارجی حرف می زنی انگار قراره از مریخ بازیکن بخرید.دو تا بازیکن ارمنستانی که قابل این حرفا رو نداره تازه شنیدم ممکنه تا هفته چهارم نتونید اونا رو داشته باشید.دست نشان هم با تمدید قرار داد مشت محکمی به دهن تو و بعضی ها زد.
با وجود چاوشی و ابراهیمی و ملکی نیازی به پیر سراندیب نبود شما نگران رفتن بازیکناتون باش تا مثل غلامین ذخیره دائمی استیل اذین نشن و یا مثل قربانی مجبور نشن به تیمهای لیگ یکی فکر کنن.

MOoRI پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:23 ق.ظ http://www.Malavan-Fans.blogfa.com

سلام سعید خان
بیا وبلاگ من خبرای خوبی از بازار نقل و انتقالات دارم

سوشامکانى به ملوان پیوست

موری عزیز سلام.خبر خوبی بود و سوشا بازیکن بزرگی هست ولی مصدومیت شدیدی رو در حال سپری کردنه.امیدوارم زودتر به فرم برشه.

شاهین پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ق.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.com

سلام ابای . خوبی ؟
مطلب مفید و جالبی بود و واقعیت هم همینه که ملوان باید همونطور که تو آزاد کردن بازیکنها عجله کرده برای جذب جایگزین ها هم سریعتر عمل کنه . من به روز شدم منتظرت هستم . بابای . ایران ملوان

آبای پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ

گیاهی هم از ملوان رفت ؟
پژمان دوباره پرسپولیسی شد.
ظاهرا سوشا مکانی هم ملوان اومد.
بهتر بود به جای خرید بازیکن جدید اول از همه جلال رو نگه می داشتند.
به نظر من آرش قلی زاد و هادی عزیزی بازیکن های خوبی میشن.

شاهین پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.com

شراره جان احترام شما دست خودته و حفظ اونم برای ما واجبه .اما اگر چنین جملات تخصصی که ناشی از فهم شدید فوتبالی شماست توی وبلاگی که شما خواننده شی زده بشه . یه زونکن فحش تحویلت میشه .
چقدر این مشت محکمت منو یاد یه بابایی میندازه . به هر حال
ما فعلا تو ارمنستان گیریم . خوشبحال اونایی که پول دارن تو مریخ کمپ میزنن . به هر حال فوتبال امروز کمتر از آپلو هوا کردن نیست . ببخشید کمتر از اون هزینه نداره .
ایشالا که فصل بعد فصل خوبی برای هر دو تیم پگاه و ملوان باشه تا ایشالا در بالای جدول با هم دیگه رقابت داشته باشن . وگرنه این حرفها و این مثلا کل کل ها بساط خنده دیگران رو فراهم میکنه .

ابرار ۲ جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ق.ظ

آخرین کامنتم رو می زارم .
موفق باشید.

قوی سپید جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ

شراره شما چقدر به بازیکنای انزلی چی تون می نازید؟ (‌ ملکی و..)

به شما هیچ ربطی نداره که بازیکنای ما کجا می رن ( مواظب حرف زدنتم درباره ی تیم ما باش که دفعه ی بعد این جوری جوابتو نمی دم )

سعید شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ

در همه وهمه شهر ها بی فرهنگ وجود دارد یه حالا یه آشغال اومد به سیروس توهین کرد شما چرا کل مردم رشت را با اون آشغال مقایسه میکنید.سیروس را همه گیلانی ها دوست دارند
در رشت هم ۹۹ درصد مردم سیروس را دوست دارند. کافی
است بیای رشت واز مردم سوال کنی.من یادمه در اون سالی که سیروس بزرگ فوت کرد در پشت شیشه اکثر ماشینها
عکس سیروس زده شده بود. این شمایید که می خواید
گیلان موفق نباشه امکانات خود را در اختیار رقیبان پگاه
قرار می دید.در بازی سایپا و پگاه ۳۰۰تا انزلی چی حسود اومدن
واز تهرانی ها سایپا را تشویق کردن.که ما هم مجبور شدییم.
شعارهایی بر علیه آنان بدیم بعد شما از عدم حمایت
مسولان استان حرف می زنید بعد سعی در تخریب تیم
هم استانیتان می کنید.

در ضمن تو گفتی که رشتی ها بی فرهنگن.من یه سوال از تو
دارم چطور که با وجود بی فرهنگی اولین سینما و اولین کتابخانه اولین مدرسه را در ایران دارند اولین تیم فوتبال(سپیدرود) را در شمال ایران دارند.
تو بهتره در از به جای خوشحال شدن از باخت پگاه از ملوان
مطلب بنویسی تا اون همشهری رشتی من عصابش از توهین های که در این وبلاگ به رشتی ها می کنی مجبور به
عکس العمل بیجا نشه.

سعید عزیز(همنامیم ها)من هیچوقت کل مردم رشت و فوتبالدوستان رشت رو زیر سوال نبردم .هنوز و همیشه دوستانی رشتی دارم که در دوران تحصیل کارشناسی و حتی چند ماه گذشته در ادامه تحصیل مجددم با آنها کاملا؛ راحت و صمیمی بودم.کل افرادی که من بهشون اتهام بی فرهنگی زدم همون تعداد محدودی بود که در وبلاگ طرفداران پگاه محترمانه ترین نظر منو با رکیک ترین الفاظ پاسخ دادن.وگرنه هیچکس منکر قدمت فرهنگی گیلان و گیلانی نیست.
در مورد باخت پگاه هم باید بگم در مطلبی تحت عنوان؛یادم تو را فراموش؛ بی طرفی خودم رو اعلام کردم .من فقط دلایل و رایزنی مسئولین پگاه را قبل وبهد از باخت نام بردم .ممنونم که سر زدی

MOoRI یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ق.ظ http://malavan-fans.sub.ir

سلام سعید جان
ممنون که به ما سر میزنی
آخرین خبرم اینکه سید جلال تو ملوان میمونه

شاهین یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.ghatreh_baranam@yahoo.com

داش سعید ، در خصوص سپیدرود و قدمتش باید خدمت عرض کنم که قدمت فوتبال در ایران در واقع تقریبا در یک برهه در شمال و جنوب ایران برمیگرده روسها از شمال و انگلیس ها از جنوب فوتبال رو وارد ایران کردند . ضمن اینکه قبل از ملوان باشگاههایی چون گیو در انزلی فعالیت داشتند که توسط پدر ورزش ایران آقای وکیل منفرد رکورددار مارتن ایران تاسیس شده بود و در رشته های گوناگونی از جمله فوتبال در کشور فعالیت داشت .
در خصوص اولین سینما آقای ابراهیم مرادی دومین کارگردان سینمای بلند ایران انزلی چی بود که بنیان گذار دومین استدیو نمایش فیلم در ایران به نام استدیو جهان نما در بندر انزلی بود و اولین سالن سینما در ایران در تهران در خیابان چراغ برق تاسیس شده بود . محض اطلاع !
حتی همین فرودگاهی که امروز توی رشت داریم اولین خطوط هوایی ایران بین انزلی تهران و و اصفهان ساخته شده بود . زمین طیاره رو میگم . اینها رو نمیگم تا چیزی رو بخوام ثابت کنم اینکه هر شهری از گیلان در یک امری پیشگام بوده باشه تو این کشور افتخاریه که به همه ما میرسه .
اما واقعیت اینه که چیزی که عوض داره گله نداره . در بازی با سایپاحتی اگه طبق گفته شما ملوانی ها اومده باشن . این اتفاقیه که سالهای ساله در بازی ملوان برابر پرسپولیس و استقلال برای ملوان میفته . و اکثر هوادارای این دو تیم از شهر رشت رهسپار میشن اینها در حالی که نتیجه این بازی ها به هیچ تیم رشتی مربوط نمیشه . به خصوص در بازی با پرسپولیس . فکر میکنم این جزع معدود دفعاتی بود که یه تیم با پگاه مسابقه داشت و در انزلی اردو زد . این اتفاق چند ده بار رخ داده که تیمهایی که با ملوان بازی دارن در رشت اردو میزنن . به هر حال دور شهرها نمیشه سیم خواردار کشید . ولی مطمئنا ملوان برای هیچ باشگاهی دعوت نامه نمیفرسته . ضمنا درخت هر چی پربار تر باشه و پر ریشه تر افتاده تر میشه ولی ...
به هر حال من از اول هم با کشیدن این بحثها به وب مخالف بودم چون این استان به اندازه کافی دشمن داره که جایی برای مطرح کردن چنین بحثهایی نمیمونه .
اما یه مثال ساده از بی طرفی شبکه استانی که میخوام سیصد سال سیاه بازیهای ملوان رو پخش نکنه . همیشه میکروفون ورزشگاه رو جلوی تیم میهمان میزارن و یه اسب ابی به اسم وهابی با گزارشهای میره روی اعصاب ملوانیها .
آیا بین پگاه و ملوان فرقی وجود داره . ایا ملوان از رانت ویژه ای تو این استان بهره میبره . اگه دلخوشی بچه های این شهر به ورزش ختم شده برای اینه که تفریح دیگه ای تو این شهر نمونده و فضای حرکت دیگری برای جوونهای تحصیل کرده این شهر و حتی دیگر شهرهای این استان وجود نداره .
اگه توی کاشان و قم و اردبیل استادیوم میسازن و ملوان باید توی یه استادیوم ۵۵ ساله بازی کنه بخاطر دستهایی که بالهای پیشرفت این شهر و دیار رو چیدن .
من توهینی به رشتی ها در این وبلاگ ندیدم و اتفاقا به نظر من تنها کسی که با متانت با برخورد زشت کاربرهای اون وبلاگ برخورد میکرد همین داش سعید ما بود . برای پگاه و رشت ملوان و انزلی و انزلی چی و همه گیلان ارزوی سربلندی دارم. ایران ملوان ...

MOoRI دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ق.ظ http://malavan-fans.sub.ir

سلام آبای
خوبی؟
کم پیدایی
یه خبر ===> ملوانی ‌ها در ارمنستان اردو می زنند

رضا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

راستی این خبراستعفای ممی که توروزنامه ایران ورزشی چاپ شده چیه؟

رضا جان چیزی امروز نخمندم ولی تا دیروز شرایط کاملا نشون می داد ملوان با حفظ اسکلت اصلی تیم به ادامه فعالیت راضی هست.امیدوارم تو این بی پولی و ضعف در روزهای نقل و انتقالات .استعفای ممی مشکل دیگر و جدیدی ایجاد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد