یکی یک دونه

امروز بالاخره داستان مازیار به پایان رسید و طبق مطلبی که دوست عزیزم شاهین و بچه های وبلاگ طرفداران ملوان نوشتند ،فهمیدم که ملوان برای یک فصل دیگر بهترین بازیگردان و محبوبترین بازیکن خود را خواهد داشت.

امروز روزنامه های مختلف خبرهای ضد و نقیضی در مورد انتقال مازیار به استقلال نوشتند که لپ مطلب این بود که مازیار با توجه به شرایط مالی و تیمی ملوان قصد جدایی داره(دقیقا موندن مازیار عکس این حرفها بود).تازه نشریه ای رو دیدم که از دو دلی مسئولین استقلال  برای خرید مازیار به علت احتمال جذب حسین کاظمی خبر می داد(که این هم با رایزنی ها و تماس ها و پیشنهادهای مختلف استقلال تناقض داشت).جایی از قول ممی نقل شده بود که نگه داشتن مازیار با مشتری پر و پا قرصی مثل استقلال ممکنه روحیه و بازی او را در ملوان تحت تاثیر قرار بده(با این تا حدودی موافقم ولی سن و سال مازیار طوریه که سال بعد هم برای پیوستن به تیمهای بزرگ ،بازیکن جوان محسوب میشه).

جای دیگری خوندم که پاس همدان با واسطه گری جواد شیرزاد قصد داره مازیار رو بدست بیاره تا جانشین مناسب و جوان برای یدالله اکبری بدست بیاره و کلی شایعه دیگر که خوشبختانه درست نبود.

کاری که امروز مازیار برای ملوان کرد در گذشته و حال فوتبال ملوان کم سابقه است.سیروس عزیز با تمام دینی که به ملوان داشت با پیشنهاد غفور به استقلال انزلی پیوست(اتفاقا" استقلال انزلی هم تیم خوبی بود و بارها استقلال و پرسپولیس را حتی در تهران متوقف کرد ولی بعدها که به تالش رفت کم کم نزول کرد تا اینکه سال قبل تا مرز انحلال پبش رفت) و بعدها همه کاره کشاورز شد و با این تیم در لیگ 24 تیمی چهارم شد.حسین داودی گلزنی بود که خیلی زود از ملوان رفت ،فیضی مقدم دلش با پول بود و بیشتر به چوکا و استقلال رشت گرایش داشت.این سه چهار سال اخیر هم هر کسی که با ملوان درخشید با اولین پیشنهاد ملوان را ترک کرد.

پژمان خیلی حمایت شد،در فصلی که نیمی از بازیکنان ملوان توسط بهمن خان خائن خوانده شدند ،پژمان با وجود پنالتی حساسی که مقابل پاس از دست داد باز هم تشویق شد و با وجود پیشنهادات مختلف پگاه را انتخاب کرد و از همان روز بدست خودش در قلب ملوانیها شکست(گرچه در اولین سال حضورش در پگاه 9 گل زد و 6 پاس گل داد) و با وجود اصراری دو سال بعد در جلب رضایت تماشاگران در بازی متقابل با پرسپولیس داشت ،به شدت رانده شد و حمایت و تشویق نشد.

اسطوره یک تیم بودن شرایط خود را دارد،محبوبترین بودن،مدیر ترین و شاید بومی بودن .

در ملوان همبشه به این بالیده ایم که اسطوره تیممان از تیمهای پایه به اینجا رسیده و فوتبال را در مکتب ملوان آموخته.فکر کنم در این زمینه از همه تیمها پیش هستیم.

پرسپولیس به باقری که یک تبریزی است و فوتبال را در کشاورز و با سیروس آموخته می بالد.

نفت این فصل،تمام بازیکنان کلیدیش خارجی و غیر بومی بودند میر قربانی بابلی،حلافی اهوازی و ...

پاس همدان کل تیمش را از کل ایران جمع کرده بود(ملوان غیر بومی را هیچگاه دوست نخواهم داشت).

فجر با تمام اتکا به بازیکنان بومی این فصل با گلهای طهماسبی و ...(گرچه اونها همیشه بازیکن ساز بزرگی بوده اند که امسال بیگ زاده از اون جمله بود).

پگاه ممکن است به مهدوی ببالد(که حق هم دارد) ولی سن و سال او(29) سال کمی برای اسطوره شدن و رشد در تیمهای بزرگ و حضور در تیم ملی بالاست .

امیدوارم ماندن مازیار مثل انتقال برهانی به پرسپولیس یک شبه تغییر نکند.(که یک شبه مسئولین رده بالای نیروی انتظامی دست به کار شدند و اورا به دفتر فتح ا...زاده بردند و او که قرار بود قرمز شود استقلالی شد) و مسئولین ملوان قدر او و از خود گذشتگی او را بدانند.

تو مازیاری سلطان مایی..............مانند سیروس همتا نداری.

نظرات 9 + ارسال نظر
شراره یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ

پسر تو چقدر عقده ای هستی .نرفتن یا رفتن بازیکن شما چه ربطی به اسطوره ما و پرسپولیس و نفت داره.فقط تا فردا تا فردا صبر کن.وقتی استقلال رو بردیم اونوقت لال میشی.تنها چیزی که باعث میشه سکون کنم همین آرزوی قهرمانی با برد فرداست.تا فردا صبر کن خود به خود لال میشی.

شراره یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

راستی مطمئن باش بازیکنایی مثل غلامی و غلامین به ملوان نمیان.شاید مجبو بشید همون مجتبی قربانی رو از راه آهن برگردونید شاید اون فومنی بتونه اجاق کورتون رو روشن کنه.
اطلاعات رو کیف می کنی.

دوست عزیر اطلاعاتتون رو تحسین می کنم ولی ما بهدنبال بازیکنان بومی و متعصب هستین.همین ابراهیم تقی پور شما که در اهواز از دل و جان مایه می گذاشت وقتی با پیزاهن مس به آنها گل زد به سینه زنی و مسخره کردن هم بازیهاش رو آورد.ولی ما به این اطمینان داریم که بازیکنان ملوان اصالت و گذشته خودشون رو حفظ کردن.حتی چاوشی که دو فصل در ملوان بازی کرده امروز از نظر اخلاقی سر تر بازیکنان غیر بومی شما هاست.

MOoRI یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://malavan-Fans.sub.ir

سلام آبای
شراره خانم این شما بودی که گفتی مازیار میره..
دیدی موند
ممنون به وبم سر زدی

شاهین چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.iran-malavan.dom.ir

سلام آبای . عالی بود ...
یه مطلب هم به حضور بانوان فوتبالیست انزلی به عناون نماینده ایران بنویس .
بر چشم بد لعنت . بیش باد بر یزید لعنت ... بیش باد ... بر ....

آبای شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

دمش گرم مازیار !
ماجرای ارمنی ها جدیه ؟

فعالیت های داوطلبانه وبلاگ نویسان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ب.ظ http://varzeshblog.varzeshblog.com

با سلام.... وبلاگ نویس ورزشی عزیز از شما دعوت می کنیم تا در جشن ورزش و اینترنت شرکت کنید و در مسابقه بهترین وبلاگ ورزشی می توانید شرکت کنید !!!

منتظر شما هستیم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ

مازیار و سیـــــــــــــــــــــــــــــروس؟؟؟؟!!!!

MOoRI جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ق.ظ http://malavan-Fans.sub.ir

سلام آبای
این شراره خانم کجاست؟
گفته بود بعد برد پگاه ما لال میشیم
انگار باخت پگاه ایشونو لال کرده
ایشالا هرجا هست سالم باشه

رضاانزلیچی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ

مازیار واقعا لایق جانشینی سیروس ۳۰۰ میلیون روردکرده بخاطرماواحساساتمون وشهرش توملوان مونداین توفوتبال مانادره ملوان شاید۸۰میلیون به این اسطوره بتونه بده امیدوارم توهمه مراحل زندگیش پیروزباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد