قضاوتهای بر علیه ما

با تموم شدن لیگ می خواستم صحنه هایی که به ضرر ملوان تموم شد و بعضی از اونها هم در نود ثابت شد،بپردازم.

در اینکه ملوان در نیم فصل دوم افت کرده بود شکی ندارم،ولی اشتاهات داوری در این چند بازی تاثیر گذار بود:

ملوان-سایپا:بازی با حملات فراوان ملوان شروع شد،آون روزها ملوان خیلی هماهنگ بود در همون 5 دقیقه اول چند موقعیت خوب روی دروازه تیم دایی خلق شد که با واکنشهای احودی ما رو ناکام کرد دقیقه 9 بود که پاس عمقی رافخایی به طهماسبی رسید و با یک بغل پا دروازه سایپا رو باز کرد،ولی در میان بهت همه کمک داور گل را آفساید اعلام کرد،گرچه ملوان دقیقه 12 توسط خدامرادی به گل رسید ولی بارش باران در ادامه بازی سبب ضربات اتفاقی و حرکتهای غیر قابل پیش بینی بازیکنان روی توپ شد که نتیجه اش یک گل به خودی و شوت زنید پور بود که ما رو بازنده کرد.

در برنامه نود صحت گل ملوان ثابت شد.اگر در 15 دقیقه اول 2 گل از سایپا پیش میفتادیم معلوم نبود با اون روحیه چه بلایی سر سایپا میاوردیم.ولی روال این بازی و لیگ طوری پیش رفت که دایی شاکی اصلی داوران شد(شروع اون برد پگاه با اشتباهات مشکوک داور بود).

ملوان-پرسپولیس:بازی پایاپای پیش می رفت تا اینکه روی یک توپ عمقی توپ به نیکبخت رسید و او آن توپ را گل کرد،همه متظر آفساید اعلام کردن بودن ولی خبری نبود.کارشناس داوری در برنامه نود همان هفته با اشاره به اینکه تصویر گویا نیست،می خواست از جواب دادن طفره بره که فردوسی پور به سایه دو بازیکن اشاره کرد و گفت سایه نیکبخت جلوتر قرار داره که کارشناس گفت نیکبخت قد بلند تره پس مساوی هستن.این هم جواب از جیب بیرون آمده و مضحک یک کارشناس در برنامه ای مستقیم و تلویزیونی.

ملوان-استقلال اهواز:وضعیت بد تختی شرایطی را ایجاد کرده بود که به تهربن رفتیم تا در دستگردی میزبان استقلال اهواز باشیم.اونها دو گل زذند و ما اوایل نیمه اول در یک موقعیت تک به تک خدامرادی با بابایی منتظر گل تساوی بودیم،خدامرادی ازبابایی هم گذشت ولی دقیقا وقتی قرار بود ضربه نهایی را بزند سرنگون شد ولی آب از آب تکون تخورد و … در نود ثابت شد بابایی مچ پای خدامرادی رادزده و پنالتی حتمی بود.

ملوان-ذوب آهن: روزهای افت ملوان با تساوی مقابل نفت و باخت مقابل استقلال اهواز ادامه داشت بازی معوقه با ذوب آهن می تونست ما رو از بحران جدا کنه.یک گل زدیم و 15 دقیقه پایلنی بد جوری عقب کشیدیم .مازیار با اندوی تک به تک شد و اندوی روی هوا کاملا" پای مازیار زد و… کارشناسان در روزنامه ها به اخراج اندوی رای دادن(مازیار با اون ضربه 2 هفته مصدوم بود)ولی فنایی در نود کارت زرد و اخطار را اعلام کرد در حالیکه داور اصلا خطا نگرفت.

اینها نونه هایی بود که حداکثر سرو صدا را داشت ولی امتیازات احتمالی اونها می تونست تاثیر گذار باشه.

 

باید همه چیز فصل قبل رو فراموش کرد و به یار گیری چسبید شنیدم کلاه کج و پیمنتا مد نظر هستن ولی تا خبر عقد قرار دادشون رو جایی نخونم،هیچ چیز را از این مدیریت نمیشه پذیرفت.

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل میرزاجانی / مدیر روابط عمومی ب جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://esteghlalanzali.blogfa.com/

سلام . از این که نسبت به تیم خودتان (شهرداری ) حساس و دقیق هستید ممنون . اما منظور شما را از بیت المال از دست رفته نمی فهمم !؟ ما مجبوریم به خاطر بی پولی از انزلی تا بوشهر را با اتوبوس سفر کنیم ! شما از تیم شهرداری شاید فقط نتایجش را حفظ باشید اما من لحظه لحظه های تلخ و شیریتن این تیم را لمس کرده ام !! بیت المال را آنهایی به باد دادند که که با هزینه های سنگین امروز برای بقا خود در لیگ برتر جشن می گیرند . . .

شاهین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://iran-malavan.persianblog.ir

سلام . خوبی ؟
دو تا پست آخرت واقعا جالب بود . به منم سر بزن . موفق باشی ... بابای .

دبیر هیئت فوتبال انزلی سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.f-b-anzali.blogfa.com

با سلام

وبلاگ هیئت فوتبال انزلی با 3 پست بروز شده

منتظر حضور شما هستیم

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد