امید تازه(باخت راه اهن و نفت)

لحظاتی پیش استقلال با 3 گل راه آهن رو برد و نفت در خانه با دو گل مغلوب پاس شد.انگیزه بهتر از این نمیشه.ملوان فقط باید با برد پیکان خودش رو از قعر جدول بکنه و از نفت و پگاه فاصله بگیره .هفته بعد(دوشنبه) شیرین فراز با پگاه بازی داره و نفت میهمان صبا باتری هست.شک ندارم که صبا برای موندن در کورس قهرمانی با تمام قوا به مصاف نفت میاد ولی امیدوارم شیرین فراز با انگیزه و جوانمردانه بازی کنه.امروز برای دوستانم در وبلاگ شیرین فراز نوشتم که شیشه عمر خیلی ها دست شماست و بی انگیزه بازی کردن ممکن به بهای سقوط تیمهایی تموم بشه که لیاقت حضور رو دارن.

ای کاش دوشنبه می تونستم برم انزلی،ولی بعد مسافت و درگیری های فکری مزخرف دست و بالم رو بسته.ای کاش بچه ها و نفرات ملوان هم قدر این فرصت رو بدونن و برای برد مقابل پیکان با انگیزه مضاعف تمرین کنند و بعد از اون با روحیه مضاعف در اکباتان که قطعا" در تسخیر انزلی چی ها خواهد بود ،به مصاف راه آهن بروند.

سپاسی هم از جمله تیمهایی هست که کمی از فرم اصلی خارج شد و دیروز در خانه مغلوب ذوب آهن شد.امیدوارم روال ناکامی راه آهن و سپاسی در بازی با ملوان در انزلی هم تداوم داشته باشه تا از خطر سقوط نجات پیدا کنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
بریر حسینی سعادت جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.mytimes.blogfa.com

سلام.
خیلی خوشحالم که بعد از برد راه آهن تمامی استقلالی ها چه در سیستم بلاگ اسکی و چه در سیستم بلاگفا مطالب جدید پست کردن.
واقعا گلزنی علیزاده و بازی خوب استقلال روحیه استقلالی ها رو افزایش داده و این بسیار عالیه......
من خودم استقلالی هستم و صاحب اولین دامین ثبت شده تیم استقلال در سرویس میهن بلاگ که دارم این دامین رو هم اتفاقا میفروشم به یک استقلالی اصیل....
به من سر بزن.
موفق باشی سعید جان. بای

شاهین یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.malavanfc.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام .آبای این وبلاگ جدیدمه ... لینکت رو اضافه کردم یه سری به من بزن . بابای ...

قوی سپید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.abidelan.ir

سعید جان سلام منو که یادته؟
دوست خوبم تو وب سایتت یاد شده تو قسمت کلوپ بازیکنای لیگ برتر یه تایپیک به اسم مازیار زدم با عضویت وگذاشتن نظر تو اون جااز بازیکن متعصب خود حمایت کن راستی به بقیه دوستاتم سفارش کن که بیان اونجا نظر بدن تا با فعالیت ما به برو بچ استقلالی هم ثابت بشه که مازی محبوبترینه

قوی سپید سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.abidelan.org

سعید جان تو پست قبلی اسم وبو اشتباه نوشتم اسم درستش اینه.
حتما سر بزن

شاهین چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.malavanfc.blogfa.com

سلام آبای . حق داری ...
روح سیروس کبیر پشت ملوانه ... من اصلا نگران نیستم ... بگو ایراااااااااااااااااااان ملوااااااااااااااااااااااان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد